1 Ostatnio edytowany przez Andrew89 (2009-09-18 09:23:59)

Temat: Trudności w kierowaniu 514

ten post przez jakiś czas widniał w wątku : trudności w kierowaniu 512 ale nie było odzewu więc zakładam nowy wątek. W swoim forszaju  mam podobny problem jak Enjo. podczas opuszczania i podnoszenia hedera (przy opuszczaniu bardziej jest to odczuwalne)  jest problem z kręceniem kierownicy (może mi się tylko tak wydaje ale jakby wtedy malał przepływ oleju przez rozdzielacz ) takie mam wrażenie :hmmm: ..... gdy kręcę tylko kierownicą to wszystko w należytym porządku. . . czyżby pompa dużego układu podczas pracy na gorącym oleju jakoś spowalniała swoje obroty a co za tym idzie spowalniałaby pompę układu kierowniczego ? :nie_wiem:

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

2

Odp: Trudności w kierowaniu 514

No w sumie ja tez cos takiego zauważyłem ze jak podnosze heder na zakrętach to ciężej kręcic kierownica.

3

Odp: Trudności w kierowaniu 514

Moja 512 ma tak samo ale tylko przy podnoszeniu. Jak naleję oleju na full to jakby troszkę mniej. Moim zdaniem ten typ tak ma albo nasze pompy się powoli kończą i dają za małe ciśnienie. W moim to zjawisko nie jest jednak tak mocno odczuwalne żebym się tym teraz przejmował.

Tylko głupi nie wie że jest głupi a mądry to wie

4

Odp: Trudności w kierowaniu 514

to raczej nie to samo bo w tym przypadku przy opuszczaniu całkowicie blokuje kierownice

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

5

Odp: Trudności w kierowaniu 514

Może masz wyrobione sekcje w rozdzielaczu i ci olej miedzy nimi przepływa jak opuszczasz, ale to tylko gdybanie takie moje.

Tylko głupi nie wie że jest głupi a mądry to wie

6

Odp: Trudności w kierowaniu 514

Hmm.... ale w jaki sposób to może blokować orbitrol ....

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

7

Odp: Trudności w kierowaniu 514

niewiem jak w forszaju montowali ale w bizonie było tak że jak słabo podnosił  albo żle się kierownica kręciło to pąpa trup

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

8

Odp: Trudności w kierowaniu 514

Andrew89, pompy są 2, jedna do hedera, a druga do układu kierowniczego ?

9

Odp: Trudności w kierowaniu 514

tak Dario. i w momencie gdy chce podnieść lub opuścić  heder blokuje mi kierownice. Przy użyciu innych wajch tern problem nie występuje

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

10

Odp: Trudności w kierowaniu 514

W 514 są dwie pompy jedna zasila podnoszenie hederu i układ kierowniczy a druga mniejsza zasila podnoszenie i wysuwanie motowideł, wariator jazdy i otwieranie rury wysypu .

Nie ma że się nie da, jak się nie chce to się nie da...;)

smile E-516 na części. smile

11

Odp: Trudności w kierowaniu 514

Jeśli są dwie to trzeba szukać wspólnych połączeń i tam powinien być problem.

12

Odp: Trudności w kierowaniu 514

Jeśli jest jak pisze ojanusz, czyli jedna pompa jest do podnoszenia hedera i układu kierowniczego to albo ten typ tak ma, albo jest jakiś regulator przepływu, który źle działa albo pompa ma za małą już wydajność.

13

Odp: Trudności w kierowaniu 514

niedawno się przyjrzałem obiegowi pod kabiną i wydaje mi się, że zasilanie z pompy idzie do orbitrola a z niego dopiero do rozdzielacza ... i chyba to pompa już nie domaga hmm

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

14

Odp: Trudności w kierowaniu 514

w mojej 514 nie mam takiego problemu, raz zdarzyło mi się jak miałem mało oleju, wtedy mało co nie wylądowałem u sąsiada w płocie ale na szczęście hamulce brzytwa.