Temat: Schemat instalacji c-360

Witam mam problem ściągnąłem sobie schemat instalacji a właściwie dwa schematy no i pojawił się problem. Na jednym przewód od regulatora napięcia podłączony jest do zacisku 15 w stacyjce , a na drugim do zacisku 58 który sposób jest prawidłowy link do 1 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac3 … 24722.html a tu do drugiego  http://chomikuj.pl/zdzis5/Schematy+inst … erwisowych

Kto pyta jest głupcem przez pięć minut , kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
GG 5280421  Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty

2

Odp: Schemat instalacji c-360

tak jak w talapku do 58

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

3

Odp: Schemat instalacji c-360

Powinno być 15, bo to oznaczenia + po zapłonie, 58 jest do świateł pozycyjnych, zresztą na tym 1 schemacie masz skrzynke bezpieczników i tam bezpiecznik "58" jest od świateł.
To 15 ma być podłączone do lampki kontrolnej ładowania, a dopiero z niej do regulatora, co prawda te schematy są z prądnicy ale z alternatorem jest podobnie, za wyjątkiem alternatora z przekaźnikiem lampki ładowanie (6 diodowym).

4 Ostatnio edytowany przez przemo (2010-04-02 17:19:17)

Odp: Schemat instalacji c-360

Piotrze mam schemat instalacji do C-330 i C-360 i na obydwu przewód od regulatora idzie do zacisku 15 w stacyjce.
Tzn jak pisze Dario z 15 przy stacyjce do kontrolki i od kontrolki do regulatora

5

Odp: Schemat instalacji c-360

Tak podejrzewałem gdyż wszystkie numery przypisane do bezpieczników przyporządkowane są numerom w stacyjce. Ale wolałem się upewnić a z drugiej strony to jak łatwo się naciąć!! A to jest wyjątkowo prosty schemat.

Kto pyta jest głupcem przez pięć minut , kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
GG 5280421  Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty

6

Odp: Schemat instalacji c-360

to ja nie wiem   gdzieś dorwałem starą instrukcje i było do zacisku 58  neutral  jak robiłem  elektrykę w talapku podłączyłem jak w schemacie było i działa a teraz przerzuciłem alternator z regulatorem i  problem z głowy  z ładowaniem

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

7

Odp: Schemat instalacji c-360

To teraz powiedzcie jak podłączyć alternator z wbudowanym regulatorem. Odmieniam swoją 60 i wszystko musi być tip top

Kto pyta jest głupcem przez pięć minut , kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
GG 5280421  Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty

8

Odp: Schemat instalacji c-360

jaki typ regulatora i jakie zaciski na nim posiadasz?

9

Odp: Schemat instalacji c-360

Alternator z wbudowanym regulatorem bardzo prosto podłączyć.
Gruby kabel pod śrubkę łączysz z + akumulatora, bliżej będzie z kablem prądowym przy rozruszniku, a cienki łączysz z kontrolką a kontrolkę łączysz ze stacyjką z zaciskiem 15.
Patrząc na ten pierwszy schemat (łatwiej go zobaczyć bo nie trzeba ściągać), kabel od kontrolki idący do regulatora pod zacisk 16 podłączasz do wyjścia na kontrolkę w alternatorze, najczęściej jest na konektor, a kabel wychodzący z zacisku 19 regulatora prądnicy podłączasz pod zacisk + najgrubsza śrubka w altku. Tylko ten kabel wymień na grubszy, bo prądnica to tak ok. 300W ma a alternator bliżej 1 kW.
Jak zamotałem to zrób fotkę tego alternatora od strony wyprowadzeń, wtedy dorysuje podłączenie smile