Odp: Nie mogę zapalić słabe akumulatory?
Michu, witaj w śród nas. Mam 323, więc na nie wiele się zdam. O ile pamiętam, jest świeca płomieniowa w 303. Pytaj o konkrety - Koledzy Ci pomogą.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Elektronika i elektryka » Nie mogę zapalić słabe akumulatory?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Michu, witaj w śród nas. Mam 323, więc na nie wiele się zdam. O ile pamiętam, jest świeca płomieniowa w 303. Pytaj o konkrety - Koledzy Ci pomogą.
no tak tam jest taka kostka i z niej wychodza dwie rurki z boku i wlot od dolu ale wszystko jest odciete ani kabli ani nic wiec pytam gdzie te przewody poprowadzic
problem rozwiazany z grzaniem swiecy z gory dziekuje
Witam
Nie wiem czy dokładnie na temat ale właśnie wpadła mi w ręce książka Instrukcja obsługi Mercedes Benz W123. W tej książce Mercedes zapodał tabelkę ile benzyny dolewać do ropy
"Temperatura
zewnetrzna
w st C" Udział składników w % objętości
"letni olej napędowy "zwykła benzyna""zimowy olej napędowy""zwykła benzyna"
0 do -10 70 30 100 0
-10 do -15 50 50 100 0
-15 do -20 0 0 70 30
-20 do -25 0 0 50 50
Pozdrawiam
dziś gadałem z typem co juz ładnych parenascie lat robi w lesie on ma taki przelicznik jesli tylko przychodzi zima na każde 20l ropy wlanej do ciągnika wlewa 1l benzyny i tak już jeździ i nic sie dieslowi nie dzieje więc i ja spróbowałem na talapku wylałem wszystka rope i zalazłem takowa mieszanka duzo lepiej zapalił i szybciej
mam problem z 1 odpaleniem, z rana jak odpalam ciagnik to ledwie ostatnim tchem zalapie, a jak juz silnik popracuje nawet z 5 minut to moge go zapalac i gasic non stop, a jak znów postoi noc to lipa... w czym problem? czyżby koniec baterii??? a tak przy okazji piszecie tu o przełączniku 12/24v. ja takiego nie mam w swoim 303-D , mam tylko wyłącznik masy i nic wiecej. włączam mase wkładam kluczyk grzeje swiece zapalam i wszystko. wiec o co chodzi z tym wyłącznikiem?
mam problem z 1 odpaleniem, z rana jak odpalam ciagnik to ledwie ostatnim tchem zalapie, a jak juz silnik popracuje nawet z 5 minut to moge go zapalac i gasic non stop, a jak znów postoi noc to lipa... w czym problem? czyżby koniec baterii??? a tak przy okazji piszecie tu o przełączniku 12/24v. ja takiego nie mam w swoim 303-D , mam tylko wyłącznik masy i nic wiecej. włączam mase wkładam kluczyk grzeje swiece zapalam i wszystko. wiec o co chodzi z tym wyłącznikiem?
Jaką świecę przecież tam jest płomieniowa może Ci padła dlatego tak pali choc mój czasem stoi kilkanaście dni a mam wywaloną płomieniową i pali od pierwszego nawet teraz w chłodne dni.
Ja podejrzewam, że ty masz w baku Bio zapodane. Też tak miałem jak TY ale po dolaniu dobrej prawdziwej ropy w proporcji pół na pół problem zniknął.
wlej litra benzyny albo ze dwa na pełen bak i zobacz jak bedize palił
Panowie ale co ma paliwo do energii elektrycznej? leje do niego normalna rope, a dzis juz calkiem baterie padły podłączyłem prostownik i nic....cos mi sie wydaje ze to problem aku... a mozliwe jest np ze jeden mi padł? bo miałem jeden nowszy a drugi starszy. a jak sprawdzic płomieniówke ?
akumulatory najłatwiej sprawdzić. Zacznij od nich.
ja mialem podobne obiawy co guga i okazalo sie ze to wina rozrusznika
Problem rozwiązany, sprawdziłem baterie okazało się ze jedna całkowicie nie żyje a druga na wykończeniu. Kupiłem 2 nówki 12v 170Ah nie pamietam ile rozruchowej ale cos ok 1000A, płaciłem po 460zł za sztuke firma Dynamic niby na płycie Centry. Były najtańsze z tej mocy dlatego wziłem Teraz ciągnik pali jak szolony aż mi się podoba. na aku dostałem 18m_c gwarancji.
wiec ja podepnę się pod temat, przyszedł czas i na moje akumulatory pytanie tylko jakie? dotychczas chodził na 140 A , 740 rozruchowej , jakie wziąć?
Scorpion im bateria ma więcej mocy rozruchowej tym dłużej Ci pożyje bo podczas odpalania nie jest tak bardzo obciążana ale ważne jest też żeby jej nie zostawiac na mrozie bo i najlepsza umrze szybko a płyty do centry robią Chińczyki z resztą jak wszystko ja kupiłem 3 lata temu 2 do 360 w sumie żadnej firmy one nie są bo jej nawet nie znam kosztowały śmieszne pieniądze ale pół roku traktor był nie ruszany i kręciły jak nowe więc kupuj według własnego uznania a nie to co chcą Ci wcisnąc bo na 100% jest to bób.
ale jaką moc ? jak najwieksza rozruchowa i te 140 wystarczy?
Możesz dac większe zawsze zostanie zapas mocy tylko bez przesady bo alternator nie doładuje ale 150-160A spokojnie wystarczy.
Ja w swoim jak kupiłem miałem 2x190Ah, ostatnio kupiłem 2x170Ah 1100A rozruchowej Dynamic , 460zł za sztuke , jak wyżej pisałem super sie sprawują jak na razie.
koledzy u mnie problem wystąpił taki: ni z tą dni z owąd podchodzę do mojego 303 chce zapalić a tam ledwo 2 obroty wałem... baterie mam stare ale kręciły do tej pory ok, zaobserwowałem takie zjawisko że alternator ładuje mi tylko jedną baterie bo po zapaleniu na jednej(lewej) mam 13,8 a na drugiej 11,5. Po naładowaniu troche tej prawej napięcie rośnie ale ewidentnie, alternator nie ładuje prawego akumulatora... Zapalać zapali jeśli ten prawy podładuje wcześniej prostownikiem, ale po kilku razach znowu pada. I teraz pytanie: na jakiej zasadzie są podłączone te kable od ładowania do tego rozdzielacza?? bo widzę że są 2 kable od ładowania, jeden cienki od masy(prawego aku), jakiś idzie do stacyjki no i te główne prądy. Wychodzi na mój rozum że brak jest masy od prawego aku w połączeniu równoległym(czyli na zaplaonym silniku). Doradźcie coś
Kumpel miał to samo w Zetorze. Przerobił instalację na 24V i zapomniał o sprawie i o tej flaszce którą obiecał za dobrą radę też. Lepsze jest wrogiem dobrego.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Elektronika i elektryka » Nie mogę zapalić słabe akumulatory?
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo