21 Ostatnio edytowany przez tomek1974 (2010-09-02 21:49:22)

Odp: Wywrot przyczepy oraz inne

Ale i tak na szrocie musisz kupić cały rozdzielacz bo za jedną sekcję będą wołać tyle co za cały, tak już jest na złomach a przecież to nie wielkie pieniądze u nas za cały wołają 150zł.Najbardziej dziwi mnie jedno za orbitrol wołają 300-400zł a nowy kosztuje 450zł gdzie tu logika.

22

Odp: Wywrot przyczepy oraz inne

fajnie ale i tak za bardzo nie wiem co może być przyczyną gdzie szukać usterki czy regulacji

O ma pan toyotę D4D jak się sprawuje napęd na cztery koła :wow:

23

Odp: Wywrot przyczepy oraz inne

I raczej nie znajdziesz chyba że potrafisz rozebrać rozdzielacz znaleźć usterkę  i poprawnie go złożyć  a to nie jest proste.

24 Ostatnio edytowany przez Dario (2010-09-03 23:32:10)

Odp: Wywrot przyczepy oraz inne

To raczej nie jest wina rozdzielacza tylko trzeba poznać zasadę działania wszystkich wajch i pokręteł hydrauliki. Jeśli podłączysz wywrot pod jedno z gniazd z pary 1-2 lub 3-4 to powinno podnosić gdy wajchę pchasz w stronę błotnika i samoczynnie opuszczać gdy wajcha jest na 0. Drugie gniazdo z pary działa, że podnosi wywrot tak jak i podnośnik czyli wajcha w stronę siedzenia, na pozycji 0 trzyma, a lekkie popchnięcie w stronę błotnika powinno otworzyć zawór, będzie słychać pstyknięcie i skrzynia przyczepy powinna swobodnie pod własnym ciężarem opadać. Szybkość opadania zależy na pewno przy podnośniku, a możliwe że i przy hydraulice zewnętrznej od tego jak bardzo jest odkręcony zawór oznaczony na obrazku w tym poście jako VD3, bardziej w lewo czyli odkręcony - opada szybciej, bardziej w prawo - zakręcony opada wolniej Pokrętło selekcji VW1 ma być w pozycji środkowej, ono się przekręca i podnosi i znowu przekręca i podnosi, ma 3 pozycje, a środkowa jest pozycją 0.

25

Odp: Wywrot przyczepy oraz inne

Przeczytałem te posty ale nie wiem o co chodzi. W moim 303 rozdzielacz jest 2 sekcyjny jedna wajcha to sterowanie podnosnikiem a druga to hydraulika zewnętrzna. Jak kupię pług obrotowy z siłownikiem dwustronnego działania to jak mam nim sterować , skoro w jednym wyjściu olej powraca samoczynnie (po przekręceniu pługa wróci w pozycję pierwotną) a w drugim nie wraca (co zrobić żeby wrócił)?

Kto pyta jest głupcem przez pięć minut , kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
GG 5280421  Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty

26

Odp: Wywrot przyczepy oraz inne

Były wersje z 2 lub 4 wyjściami hydrauliki zewnętrznej. jak masz 2 gniazda to masz w sumie 2 wajchy długie i 2 krótkie, jak 4 wyjścia to 3 wajchy długie i 2 krótkie, bo sekcja od gniazd 3 i 4 ma zawory zwrotne.
Jeśli chcesz, żeby olej też samoczynnie wracał tym drugim gniazdem, to "kładziesz" małą wajchę od sekcji hydrauliki zewnętrznej.