Odp: Uszczelka pod głowicą
tak wiec uczynie a jutro obdzwonie wszystkie sklepy z czesciami do forszajow i zobaczymy gdzie najtaniej
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Uszczelka pod głowicą
Strony Poprzednia 1 2 3 4 … 26 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
tak wiec uczynie a jutro obdzwonie wszystkie sklepy z czesciami do forszajow i zobaczymy gdzie najtaniej
dzis znowu nic nie zrobie bo za pozno wrocilem zasrane nadgodziny niestety przymusowe terminy szefa cisna ale ja nie odczuwam ale wracajac do tematu jesli na bagnecie od poziomu oleju nie widac sladow wody to chyba dobrze nie
Woda zmieszana z olejem tworzy taką siwą emulsję i nie będziesz miał na bagnecie śladów kropli .
nie byl czarny olej
nie byl czarny olej
Czyli woda do oleju nie idzie :dance:
no wiec to chyba dobrze znacza to ze nie musze zmieniac oleju tak
Na ttym etapie wiedzy o twojej usterce śmiało powiem że nie
no to juz jeden plus w trakcie pracy zagladam na forum by zaczerpnac wiedzy otuchy i troszke sie rozgrzac mam juz zwalony komin a i robie fotki po kolei co i jak a potem sproboje zrobic cos na wzor instrukcji takiej jak jest o pompie ale nie wiem co z tego wyjdzie
ok glowice oddane do planowania ale gosc od razu powiedzial ze trzeba zmieniac zawory mowi sie trudno podobno dawno nie widzial tak sklepanych jak by ktos w nie mlotkiem walil wiec moze to bylo przyczyna tego walenia nie otwieral sie zawor wydechowy i wywalilo uszczelke a moze nie i pytanko czy te cos co zostalo w domu co otwiera zawory moge sam szlifiereczka wyrownac czy to jakos specjalnie musi byc
acha i czy jak juz mam zwalone glowice to czy cos jeszcze moge podreperowac za jedna robota i czy teraz moge jakos zaznaczyc sobie ten slawetny GMP bo przeciez widze tloki no i w jakiej kolejnosci dokrecac sroby od glowicy i moze ktos jeszcze na cos wpadnie to smialo
Po co chcesz szlifować dźwigieenki?
Możesz zmienić pierścienie :dance:
zeby oznaczzyć GMP nie muszą być ściągnięte głowice
Wrzuć foto głowicy to oznaczę kolejność bo niby jak inaczej mam ci wytłumaczyć?
Mam napisać żebyś zaczynał od środka to zapytasz od której śruby zacząć. użyj opcji :szukaj!: w googlach a na pewno znajdziesz schemacik
dzwigienki musze wyszlifowac poniewaz sa w nich zaglebienia ktore uniemozliwia mi prawidlowe ustawienie zaworow i jak ustalic gmp
Ustawisz go na pierwszym cylindrze ten od chłodnicy tłok musi być w suwie sprężania ustaliszz to np. obserwując pompę na pierwszej sekcji pojawi się paliwo . GMP jest wtedy gdy tłok będąc na górze już nie idzie wyżej a jeszcze nie opada.
Zawsze miałem problemy z opisywaniem ale może zrozumiesz :hmmm:
no ale jesli pompa jest zle ustawiona a co to gmp to wiem tylko wlasnie jak jest zdieta glowica to wszysciutko ladnie widac tak mi sie wydaje
Pompa ma tylko wskazać czy tlok jest w suwie sprężania czy wydechu i nie musi być dobrze wyregulowana
wiec jak ustawic pompe
A po co chcesz przestawiać?
U mnie jest tak ;
ustawiasz tłok w GMP a stopień wyprzedzenia ustawiam na sprzęgiełku pompy tam jest podziałka
no i do tego daze jak mam zwalone glowice to moge na 100000% ustawic tlok w odpowiednim polozeniu i sobie to zaznaczxyc w odpowiednim miejscu i wszystko wyregulowac tak mi sie wydaje
Wyciągając wtryskiwacz osiągasz to samo :dance:
a propo co z wtryskiwaczami zrobic procz umycia
Strony Poprzednia 1 2 3 4 … 26 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Uszczelka pod głowicą
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo