Odp: SW 400 Leyland do ZT323
koledzy a co myslicie o ciagniku 323 z silnikiem ifa6 zda to egzamin wytrzymie skrzynia
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
koledzy a co myslicie o ciagniku 323 z silnikiem ifa6 zda to egzamin wytrzymie skrzynia
zajrzyj tutaj to jest coś w temacie http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php … 986#p45986
byleś szybszy
No i powstaje pytanie:
IFA 6VD czy SW 400 turbo?
ponoć nie ma czegoś takiego jak SW 400 turbo ale za to jest 6ct107
Macie dylematy 6ct107 (z autosana H9) czyli ok 150 KM tak bo części po pierwsze bardziej dostępne i ramy nie ma potrzeby przedłużać natomiast 6VD na pewno lepszy bo będzie miał lepszy moment obrotowy nie wiem jak spalanie.
Jak komuś brakuje mocy to Autosan H10 ma już w tym silniku 170 KM
I o oznaczeniu 6CT107-3/A4 tu moc jest już super 206 KM - Jelcz L100
tak, sw400 to silnik bez turbiny a 6ct ma turbo Bizon Rekord ma chyba właśnie 6ct czyż nie ?
dokładnie Scorpion
Dla was jest wiele silnikow SW400 Leyland, są tanie i dostępne,więc będą one dużo części zamiennych.
Jako alternatywa jest idealna, tak nie wiem, dlaczego silnik Ifa 6VD chłodzony wodą lub powietrzem, ktorych jest mało, są drogie i istnieje bardzo niewiele części zamienne.
:nie_wiem::nie_wiem::nie_wiem:
Silnik 6VD chłodzony wodą jest używany w sieczkarniach, których w Polsce trochę jest. Do tego silnik 6VD z sieczkarni jest spokrewniony z silnikiem 4VD z traktora i wiele części jest takich samych, więc dostęp do nich jest taki sam.
I co zalozyc silnik 8VD SRW z E516-517 do ZT?
Mozno nie musial by sa przedłużyc rama.:play:
Fortschritt s tym silnikem, to byłoby bardzo ekscentryczne. :dance:
Nie bój się ich granic: :box::play::satan:
http://www.youtube.com/watch?v=I6Sc-XNJMsk :satan::satan::satan:
koledzy mam do waspytanie ile trzeba wlozyc w silnik ifa6 ktory jest po rozmrozeniu dajmy na to ze blok jest caly a z glowic z korkow wystaje lod jak szacujecie koszty
Ciężko michu23 powiedzieć. Musiałbyś wiedzieć coś więcej o stanie tego silnika.
8VD jest ciekawy, ale niestety nie jest on udanym silnikiem IFY. Ma kilka wad, a najgorsza z nich to pękające pośrodku bloki, poza tym jest bardzo drogi w eksploatacji nie mówiąc już o remontach i cenach części do niego. Ogólnie nie polecam, no chyba że ktoś jest entuzjastą, wtedy to co innego.
I co zalozyc silnik 8VD SRW z E516-517 do ZT?
Mozno nie musial by sa przedłużyc rama.:play:
Fortschritt s tym silnikem, to byłoby bardzo ekscentryczne. :dance:
Nie bój się ich granic: :box::play::satan:http://www.fortschritt-landmaschinen.de … age460.jpg
http://www.fortschritt-landmaschinen.de … age487.jpg
http://www.fortschritt-landmaschinen.de … age482.jpg
http://www.landwirt.com/gebrauchtmaschi … /big_0.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=I6Sc-XNJMsk :satan::satan::satan:
kolego to są forszaje z silnikami 8v tatry:D a nie ify, ps . mialem kiedys e 516 z tym silnikiem 8vd ....
Chyba się mylisz, bo to co polum dał na fotkach to silnik IFA a nie Tatra.
Ciężko michu23 powiedzieć. Musiałbyś wiedzieć coś więcej o stanie tego silnika.
8VD jest ciekawy, ale niestety nie jest on udanym silnikiem IFY. Ma kilka wad, a najgorsza z nich to pękające pośrodku bloki, poza tym jest bardzo drogi w eksploatacji nie mówiąc już o remontach i cenach części do niego. Ogólnie nie polecam, no chyba że ktoś jest entuzjastą, wtedy to co innego.
powiedz cos wiecej o tych silnikach 8VD z 516 i 517 mialem 516 kiedys no nienazekalem i malo mi palił , ale chcialbym sie dowiedziec wiecej jak zremontami ? slabe strony ciekawostki . a kogo tu innego zapytac jak nie czlowieka z 25 letnim doswiadczeniem z helmutami z neustadt:D
Jeden taki byl dla nas w zlomu, w pełni funkcjonalny, zanim zdecydowałem się wziąć, został przewieziony do piece.
Chyba się mylisz, bo to co polum dał na fotkach to silnik IFA a nie Tatra.
mówie o linku na you tube z tymi zt w niemczech, fotki to wiem ze z kombajnu 516 bo tez taki mialem:)
Na filmie to Tatra, przynajmniej tak jest napisane
http://www.youtube.com/watch?v=I6Sc-XNJMsk
Wiem,ze to nie jest Ifa,na ZT303 jest Tatra a na ZT300 nie jest Tatra,asi Deutz:nie_wiem:
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo