Odp: Uszczelka pod głowicą
tylko 700zl to taki zart rozumiem dla mnie to az 700
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Uszczelka pod głowicą
Strony Poprzednia 1 … 6 7 8 9 10 … 26 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
tylko 700zl to taki zart rozumiem dla mnie to az 700
ale jak nie zmienisz to koszty wzrosną nawet dwukrotnie bo niedługo czeka cię i tak wymiana i jeszcze uszczelki i mechanik ,robota od poczatku ( o twoich nerwach nie chce wspominać )
jeden plus takiej roboty koszty rozłożone na raty no i drugi nie musisz wyciągać silnika
A był niedrogi silnik na Allegro, ech.
A był niedrogi silnik na Allegro, ech.
I dalej miał by pewnie to samo. Nie ma to jak sam zrobisz
ale ja po prostu nie wiem czy mam tyle pieniedzy pewnie ze chcialbym zrobic wszystko by bylo aja cacy ale nie wiem czy mam tyle kasy zobaczymy co powie mechanik PiotrK jak go obejzy obiecal ze w tym tygodniu przyjedzie oby tylko nie okazalo sie ze mam wal do wymiany a nie do szlifu
no i ch.. duuupa itp. byl mechanik obejzal co mogl no i tak wal do wymiany nowe korbowody panewki tloki tuleje pewnie walek rozrzadu i chu. wie co tam jeszcze czyli ze starego silnika zostanie mi tylko blok pewnie koszt od 4500 do wole nie myslec ale za to silniczek bedzie jak nowy chandlaz zadzialal i go podreperowal i odpie....il taka kiche ze az sie plakac chce jak bym go teraz zobaczyl to bym mu chyba wpier... no ale nic trzeba troszke ochlonac no i tak prosta wymiana uszczelki stala sie remontem kapitalnym
skontaktuj się z panterą może mają jakieś używki
tak ale kupil go juz nasz kolega z forum wiec nie mialem szans a jak zrobie remont to wiem co mam chyba
Masz za 4 tys całe auto z gotowym silnikiem i jeszcze całą kupe części, które sprzedasz i zarobisz:
http://www.allegro.pl/item195461811_ifa_w_50_l.html
4 tysiące + 22%
Karlos nie przesadziłeś trochę z tym kosztem ? Wał możesz poszukać po szlifie korbowody i głowice zregenerować a tuleje i tłoki nie sa takie drogie w 2,5 tyś powinno się spokojnie zmiescić (a ten mechanik to nie czasem ten co go z tobą kupował ? ) poza tym bez wyjęcia wału i pomiarów w specjalistycznym warsztacie nie można jednoznacznie powiedzieć ,że nie nadaje się do szlifu . Z tymi silnikami używanymi daj sobie spokój bo czasem kupisz taki sam jak ten który masz w ciągniku. Czasem niezłym rozwiazaniem jest remont w warsztacie bo wtedy jest gwarancja . Pozdrawiam
W warsztacie może i dobrze tylko jakie koszty, robiłem od C-330 kilka lat temu i wyniosło koło 3 tysięcy, sam remont chyba 1700, ale doszedł np. wał korbowy i jak zawsze różne duperele.
remontowac bedzie go uzytkownik forum piotrk prowadzi zaklad w grudziadzu i od 40 lat zajmuje sie remontami silnikow a teraz zajmuje sie tylko fortschrittami i tak wycenil remont dodam ze uzywa oryginalnych niemieckich czesci sam wal po 1 szlifieto 1,5 tys itd itp
A skąd wiesz że tak jak powiedział wcześniej miras twój nie nadaje się do szlifu?
2 lata temu kolega robił silnik do 512 szlif tuleje tłoki całkowity koszt to 2500 , niedaleko mnie jest szlifiernia za szlif +panefki zapłacił 1000 do tego 700 tuleje itłoki reszta to robocizna.
gosc obejzal panewke i powiedzial ze wal do wymiany ale ze szkoda bo po pierwszym szlifie dopiero byl
Jeśli tylko na jednym czopie panewka jest tak bardzo skończona, że mógł wał ulec tak znacznemu uszkodzeniu, to przecierz wał można jeszcze napawać, to o wiele tańsze niz zakup drugiego wału. Coś z tą ceną remontu ten majster przesadził chyba.
panowie ja sie nie znam powtazam co mi powiedzial a twierdzi ze tego walu nikt nie napawa i cos tam o azotowaniu
W takim razie wykorzystuje Twoją nieznajomość tematu i naraża Cię na koszty, w końcu okarze się, że Twój stary wał zabierze od Ciebie, zrobi z nim co trzeba i ożeni następnego jelenia :uuuu:
A tu masz rozwiązanie problemu:
http://www.allegro.pl/item196959077_sil … _igla.html
wyciąg ten wał sam z silnika i daj do jakiegoś zakładu szlifującego wały niech go ktoś pomierzy oni będą wiedzieć co z nim zrobić wału nie poznaje się po panewce a azotowanie wałów robi się tylko w niektórych silnikach
Strony Poprzednia 1 … 6 7 8 9 10 … 26 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Uszczelka pod głowicą
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo