Odp: Sprzegło 323A
macie rację sprawdziłem na schemacie
GG 5280421 Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Sprzęgło , WOM , ULS » Sprzegło 323A
Strony Poprzednia 1 … 13 14 15 16 17 … 24 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
macie rację sprawdziłem na schemacie
Wspomaganie dziala!!!!!!!!!!!!!!!! i wynik: Rozebralem wspomaganie,zeby wymienic uszczelniacze i okazalo sie,ze ta mniejsza sprezyna jest peknieta.Zalozylem podobna,zalozylem niebieskie uszczelniacze i wspomaganie dziala,ale cieknie olej z korpusu pomiedzy pompkami.Jest w nim taka mala dziurka i z niej cieknie.Wiecie dlaczego???DZieki za zainteresowanie i pomoc.Dziekuje rowniez PiotrowiK,od ktorego dostalem instrukcje na email.Jutro zaloze silownik II stopnia i sprawdze,czy dziala WOM.Pewnie kolejna zagadka bedzie ustawienie lapek,szczelin itd,itp.......................
pytanie czy cieknie rzeczywiście olej czy płyn hamulcowy ... jeśli płyn to pompka przepuszcza na uszczelniaczach ... a jeżeli olej to uszczeniacze na wysprzęgliku nie uszczelniają
Cieknie olej,pewnie ten maly uszczelniacz.Zalozylem dwa nowe-w taki sam sposob jak byly poprzednio.Ciekawe..........Jutro znowu bede rył.
Panowie proszę o pomoc problem z wspomaganiem sprzęgła i hamulca nie działa ;wspomaganie kierownicy pracuje idealnie .zawór pod kabiną czysty choć nie bardzo wiem jak działa .proszę o radę
hmm raczej nie możliwe by padły oby dwa wysprzegliki ....
na wysprzęglikach olej z niskim cisnieniem i to jest chyba główny problem
z schematu ciężko ustalić kierunek przepływu oleju na wysprzęgliki no i ten zawór czarna magia może ktoś spotkał się z tym problemem
To wspomaganie jest troszkę skomplikowane ale może uda mi się wytłumaczyc. Całośc jest zasilana z powrotu na orbitrolu i tak powrót idzie na mechanizm hamulca następnie jest połączony za sprzęgłem i spowrotem drugą rurką łączy się z hamulcem ale na tej rurce jest trójnik co zasila hamulec wałka w skrzyni a powrót oleju jest z lewej strony na sprzęgle i idzie do tyłu rurka jak dobrze pamiętam do mostu jest podłączona i to jest powrót.
Dzięki uprzejmości Piotra K mam taką fotkę może coś pomoże w temacie http://sendfile.pl/66497/2.jpg
ok .ale jakie zadanie spełnia ten zawór pod kabiną
Jaki zawór?? Bo chyba jestem ślepy i nie widzę albo rozmawiamy nie o tej maszynie.
Czasami sama wymiana uszczelnień we wspomaganiu pompek nic nie daje, bo trzpienie, które pracują w tych manszetkach, są po prostu już tak zniszczone, że żadna maszetka tego nie uszczelni. Wtedy naturalnie trzeba jeszcze dodatkowo wymienić te "trzpienie" wspomagania. Czasami też korpus wspomagania jest mocno wyrobiony i wtedy również nie działa ono jak należy.
Hamulec skrzyni biegów zasilany jest z korpusu wspomagania pompki sprzęgłowej - i to różni ten korpus od korpusu wspomagania pompki hamulca.
Przewód zasilający wspomagań, to jest ten gruby przewód, bliżej osłonki gumowej wspomagania, ten który ma trójnik przykręcony do korpusu wspomagania.
Na króćcach przewodach zasilających wspomagania, muszą być założone takie "dyszki", które czasem łatwo zgubić. Są one ważne, bo bez nich też to nie będzie dobrze działało.
Sarast, a nie jest to przypadkiem kostka/łącznik, do którego przykręcone są powroty? Tak jak mówi jamir, zrób fotkę i pokaż nam to tu, bo może masz jakiś "nowy" patent?
mój zt 323 jest świezym nabytkiem problemem był brak wspomagania kierownicy po wymianie pompy jest ok ale nie mam wspomagania w sprzęgle i hamulcach,co do zaworu to chodzi o ten blisko hamulca z prawej strony pod kabiną nad zbiornikiem oleju jakie ma zadanie.
Ten niby zawór to raczej trójnik albo czwórnik. Niczego nie otwiera ani zamyka, tylko przelot oleju kierunkuje tymi "dyszkami" jak mówi Piotr. Wykręć go, rozbierz, przemyj, przedmuchaj i zamontuj. Poszukaj, wszystko było dokładnie opisane.
u mnie byla peknieta sprezynka (ta mala) w pompce wspomagania.Przy okazji wymienilem uszczelniacze i wszystko dziala bez problemu.Kiedy bedziesz kupowal uszczelniacze i bedziesz mial wybor,to nie kupuj koloru niebieskiego,bo sa za twarde.
dziękuję za pomoc zajmę się tym po Świętach i dam znać co z tego wyszło,pozdrawiam,
Te dyszki na zasilaniu wspomagań czasami lubią się zapchać jakimś paprochem i wtedy też to wspomaganie nie będzie działało. Dzieje się tak zwłaszcza wtedy, gdy nie ma w traktorze wkładu filtra oleju hydrauliczno-przekładniowego, a niestety często się to zdarza.
witam mam pytanko nie mogę załączyć wałka kupiłem niedawno forszaja i nie wiem co to może być nie mogę ruszyć wajchą ani w jedną ani w drugą stronę co to możne być pomóżcie
Na początek prośba - pisz poprawnie po polsku!!!
Jeśli próbujesz ruszać wajchą i zgrzytają tryby to nie wyciskasz 2 stopnia. Albo wymuś to przyciskiem albo pedałem do dechy. 1000 obr może Ci nie wchodzić bo czasem trzeba skrócić wałek, ale polecam zacząć od czytania wszystkich wątków na temat traktorów na tym foru bo tu jest już wszystko opisane po kilka razy. Powodzenia.
Małe pytanko czy kolejność części jest na pewno taka jak na zdjęciu ?
Strony Poprzednia 1 … 13 14 15 16 17 … 24 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Sprzęgło , WOM , ULS » Sprzegło 323A
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo