Odp: SW 400 Leyland do ZT323
Mysle, ze nie ma przedłużony ram.:hmmm::hmmm::hmmm:
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 14 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Mysle, ze nie ma przedłużony ram.:hmmm::hmmm::hmmm:
Silnik SW400 ? a opony z tyłu od bizona? :nie_wiem:
no ladnie ladnie polum tam u was w czechach to sie dopiero dzieje co chwile jakies przerobki ale to fajnie tak powinno byc
a ? skąd oni wzięli polskie zbiorniki po cemencie i zrobili z nich magazyny na ziarno ?:)
KawaŁ Ładnej Roboty + Za Wykonanie
Kolego Szacun ! Nalezy się Plus
Ejj tylu kontrolek to ja nie mam...
Od czego dopasowałeś kierunki ?
Plus za całokształt
Wypas Wielki plus za robote piękny, A ten tłumik super a mam jeszcze jedno pytanie jakie wrażenia na tym silniku ?
kierunki kupiłem w sklepie z częściami do tira, nie wiem od czego są. silnik ładnie chodzi, na razie nie miałem okazji go porządnie przydusić bo wszystko jest obsiane, najprędzej po żniwach przypnę go do czeskiego agregatu pb6m, jeszcze jest kwestia zużycia paliwa ale czas pokarze
Porządna robota, +.
hehe wsadziłeś mu 2 filtry bo jednego to by połkną a ten alternator jest jakoś dziwnie podobny do ruskiego i kawał roboty odwaliłeś ... i teraz czekamy na filmik z pracy polowej i sprawozdania z zamiany silników
alternator prod. polskiej 60A no bo w autobusie to jest trochę żarówek,tu został bo ma 2 pasy i chyba lepiej bo wentylator non stop chodzi
Ładnie, ładnie
Możesz napisać coś więcej o kosztach przeróbki i np. kosztach eksploatacji?
Co zrobiłeś ze starym silnikiem?
silnik 3500zł , dodatkowa chłodnica oleju silnika 400 używana , wydech 300 ,poduszki pod silnik 200, koło zamachowe wstawienie pierścienia ddchudzenie w celu zejścia do pierwotnej wagi 36,5 kg +wywarzenie 800zł jak by była obudowa i koło od stara to by ponoć pasowało sprzęgło gumowe , teraz trochę żałuje że nie stoczyłem koła o pół wagi bo w połączeniu ze sprzęgłem to jest zamach a wiadomo że silnik z turbo a przynajmniej ten ma trochę dziurę do 1300 ob rotów ale i tak się dużo lepiej wkręca od ify
stary silnik kapitalki na zapas do 514 bo licho nie śpi prawda ?
A jak wygląda spalanie? Testowałeś już go w akcji?
w polu jeszcze nic nie robił bo do tej pory ciągał tylko phx5 teraz myślę przydłużyć ramę o jedną skibę bo mam korpus no i będę go chciał zapiąć do agregatu pb6
a ze spalaniem to wiadomo coś za coś,myślę że spali mniej od liazki , na liazkę nie narzekam bo w przeliczeniu na 1ha to nie jest tak zle jak piszą
No to czekamy na rzetelne relacje...
w zasadzie to niema się czym chwalić,morze jakiś film ? na pewno wstawię ,ale ktoś to na pewno zdementuje ?nie każdy miał na start NH albo jelenia ja startowałem z nowym mtz82 w1986r wersja bogata była , (ruski złom) termos na wodę itp. ale jak stałem swoim 323 w k
olejce z pszenicą do cargila to chłopaki mówili no fajny tylko ten silnik jakoś nie?co nie?
więc go przemalowałem no i ten silnik.
Jano323 mam pytanie: Ile obrabiasz(masz zamiar obrabiać) hektarów tym traktorem?
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 14 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo