Odp: SW 400 Leyland do ZT323
58ha
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Strony Poprzednia 1 … 11 12 13 14 15 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
58ha
jano widzę że dolnyśląsk .... można wiedziec dokładniej ?
bo jedyny cargil jaki mi przychodzi do głowy to wrocław
kilka lat był skup w pszennie a blokada drogi krajowej w pszennie pisali o tym i pokazywali w tv
pszenno hmm dosyc blisko hmm to widze że musisz byc z okolic
będę wypatrywac
nie rozumiem po co ludzie cudują z montowaniem innych silników, posiadam ciągnik Fortschritt 10 lat i sprawuje się ok, moc bardzo duża, małe spalanie, jak patrze na te poprzerabiane to normalnie masakra, żal ludzi
cornik zgadzam się z tobą w 100% jak fabryka zrobiła to ma chodzić a te lejlandy to są paliwo rzercy i po co taki silnik wkładać do ciągnika jak już coś to perkinsa bo to są silniki naprawdę oszczędne
Ale jak ktoś chce mieć szóstkę jeszcze do tego turbo to z tanich mieszczących się zostaje leyland czy jak to tam się pisze
Perkins też jest 6 i turbo też można założyć a spalanie o wiele mniejsze nisz w lejlandzie
Ja osobiście nie jestem z zmianą silnika IFA na jakikolwiek iny silnik . Wolał bym zrobić kapitalny remont silnika IFA podkręcając go na te 130 koni i nie trzeba Lejlanda zakładać . Przecież skrzynia i sprzęgło jest przystosowane do silnika wolnoobrotowego .
a kto mówi że leyland musi być silnikiem wysokoobrotowym ,przecież turbina ładuje już od 1300obr a w tej ramie wystarczy max 2000obr a jeżeli chodzi o moc to te 150km to tak nie do końca to nie jest nowy silnik niech ma 135-140 to wystarczy i tak jest o 30 km więcej od ify to tak jak byś z przodu zapioł szybkiego ciapka ,z ify można wyciągnąć nawet 150km manipulując tą świętą śrubką zapłonem tylko na jak długo? ja w swoim 323 w ciagu 11 lat przerabiałem 3 silniki ten pierwszy z którym kupiłem traktor był lekko wykończony potem ten z samochodu szybki i słaby nie polecam ,potem remont pierwotnego wykręcenie śrubki a rezultacie wysoka temperatura wycieki, wciąganie filtra oleju ,ten napęd pompy wspomagania i ta sprężarka która raz bije raz nie ,ja nie ciągam jakiejś tam np 4 albo 5 grudziądz na piaskach bo to można robić 76konnym ruskiem ,a co do pozostałych podzespołów to jak ktoś miał wcześniej 120 albo 160 i rozbierał to morze sobie porównać to jest tak jak z wałem bębna młucącego forsza a bizona ,moje zdanie jest takie że bez względu na komentarze w tej kwestii bez wahania zrobił bym to jeszcze raz i polecam żadne ryzyko. pozdrawiam
Tylko zauważ jano323, że te wszystkie Twoje bolączki z silnikiem Ify, wynikały tylko i wyłącznie z niewiedzy na temat tego silnika.
W pompie nie można manipulować jakąś śrubką, jak się chce i na oko. Pompę trzeba wrzucić na stół i zająć się nią musi dobry pompiarz i to taki, który zna się na ifoskich pompach wtryskowych. Inaczej nic z tego nie wyjdzie.
Silnik z samochodu też był w kiepskim stanie i nie możesz go nie polecać, bo to są dokładnie te same silniki, z drobnymi różnicami w osprzęcie. Jak coś jest nie tak, to wynika to tylko z jego zużycia, niewiedzy lub partactwa poprzednich użytkowników.
Wkład filtra oleju wciągało Ci dokładnie tych samych powodów co wyżej.
Napęd pompy wspomagania nie jest zły, pod warunkiem, że stosuje się wszystkie łączniki takie jak trzeba, a nie takie, które pasują.
Sprężarka raz bije raz nie, to czyja to wina? Sprężarki? Jak jest wszystko sprawne, to zawsze działa ona jak należy.
Niestety, z tymi silnikami to jest tak, że aby dobrze one pracowały, to trzeba się na nich po prostu znać lub mieć bardzo dobrą wyobraźnię. Bardzo często, nawet najlepsi specjaliści od Leylanów, Perkinsów i całej reszty, rozkładają bezradnie ręce gdy przyjdzie im się zmierzyć z ifą i dlatego właśnie krąży o tych silnikach tyle mitów, bajek i legend, które skutecznie zniechęcają do nich ludzi .
ja juz mialem wkladac lejlanda do nkabajnu w ciagu sezonu zajezdrzalem 3 silniki po kapitalnych remontach i innych wkoncu kupilem oryginalny silnik z plombami z niemiec wymienilem jeszcze chlodnice bo byla zakamieniona i kabajn chodzil 6 sezonow na nim w tym roku dopiero musze sie nim zajac bo cisnienie spadlo do 0.5 na rozgrzanym
jak kupiłem ten ciągnik to nie było jaszcze tylu znawców tego silnika w pankowie chłopaki to jeszcze za bardzo nie wiedzieli o co chodzi , potem dowiedziałem się że są różne tłoki i te lżejsze to miały być do samochodu i jeszcze różne wałki silnik miałem z samochodu który wydachował paszowozem właśnie przez zaworek wydechowy spręrzarki ja jeszcze to jesieni wymieniłem cyilinder,tłok i dodam 2 razy zaworki i skutki widać na zdjęciu poniżej brak powietrza i brak napędu ,ja nikogo nie uczulam ani nie zniechęcam mam ten silnik w 514 już 10 sezon jak kupiłem od niemca to miał 860mtg 5m roboczej sieczkarnia clasa -wydajny i nie narzekam ale w ciagniku przynajmniej moim on sie nie sprawdził ale to jest moja opinia.
najgorzej że handlarze częściami wzięli się za dorabianie części które to przypominają oryginał a do oryginału im daleko
Chyba masz jakiegoś pecha do sprężarek, bo to nie jest najsłabsza część tego patentu.
No to faktycznie, po takich przejściach, te silniki nie mogły Ci się sprawdzić w boju. W sumie mogłeś pokusić się o zrobienie z tych dwóch silników jednego porządnego i na pewno wyszłoby Cię to dużo taniej. Oby z tym Leylendem żadne podobne przygody Cię nie spotkały. Niestety jest tam trochę więcej rzeczy do zepsucia, a większość z nich w dodatku razy 6.
Nie zrażaj się jednak tym naszym "gadaniem" i składaj tu rzetelne relacje z pracy tego silniczka - na pewno się przydadzą.
Ja przy obecnych cenach paliwa nie zamieniłbym mojej ify na żaden inny silnik chyb że nówka od john deeera.... sprzedałbym i kupił ifę....
a ja jakoś tego nie rozumie tego co piszesz , jeżeli miał byś sil. jelenia ,to po co ci ifa nowa ??
mnie to też to wk..... że kolega ma inny sil, w 514 ale co? jakoś trrzeba z tym żyć prawda? pozdrawiam.
Pewnie sprzedał by z Johna i dużo taniej IFkę kupił co by mu na paliwo zostało
zgadzam się koledzy z Wami mam różne ciągniki, i Fortschritt najtaniej wychodzi w spalaniu
dokładnie kupiłbym ifkę różnicę w cenie zamieniłbym na ON
Strony Poprzednia 1 … 11 12 13 14 15 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo