Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ pneumatyczny » Instalcja pneumatyczna Forszaja szczególy
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tak, ten siłowniczek jest sterowany przekaźnikiem elektropneumatycznym, załączanym włącznikiem na konsoli, a co do ceny tego przekaźnika, to szukałem na allegro, nie ma, kiedys spotkałem, cena ok 100 zł, ja mam jeden taki od Stara, ale z cewką 12V, więc musiałem osobną instalację pod niego robić, ale taki przekaźnik dostałem, więc nie wybrzydzałem.
pytam bo znajomy powiedział że nawet 600 zł to mi gały na glebe spadły więc podkuliłem ogon między nogi i do domu! Ale tyle to na pewno nie , ja myśle tak o 60-80 zł powinno chyba starczyć
Dobra wiadomość, znalazłem, nówka 24V za 80 zł:
http://www.allegro.pl/item241035846_now … _star.html
kupuj, nie zwlekaj!
Tata mimo to wolałbym oryginalny ale dzięki pomyśle
Za oryginalny możesz zapłacić tak jak wspominałeś, więc myślę, że szkoda kasy, tu masz nówke, doprowadzasz tylko wężykiem powietrze, no i prąd od włącznika na konsoli, a cały zawór montujesz np na ramce od schodków, pod błotnikiem.
za dużo w tych traktorach tej elektryki, pneumatyki i hydrauliki . powinno być wszystko manualne. możnaby to naprawić młotkiem i przecinakiem :gun:
za dużo w tych traktorach tej elektryki, pneumatyki i hydrauliki . powinno być wszystko manualne. możnaby to naprawić młotkiem i przecinakiem :gun:
transit to ciesz się tylko że w forszu nie ma elektroniki wtedy dopiero są jaja taki przykładzik ostatnio w takiej państwówie koło mnie wynajmóją do urki nowego JD coś ok200-250 km no i traktorzyści z tamtąd jak to na państwowym czy nie da rady coś ropki spóścic a gośćktóry nim kierował (pracownik nie właściciel) mówi że nie da rady ale pokaże im dlaczego wzieli bańke 30 i zlali chłopek wsiadł chce odpalic a tu nie działa na komputerku napis coś w stylu FLUEL ERROR zaznaczam ze wiem to tylko z opowiadania znajomka na własne oczy tego nie widziałem i co powiesz na elektronike
za dużo w tych traktorach tej elektryki, pneumatyki i hydrauliki . powinno być wszystko manualne. możnaby to naprawić młotkiem i przecinakiem :gun:
Nie obraź się, ale jak widzę takie podejście do tematu, to mnie krew zalewa :uuuu: "młotkiem i przecinakiem" :nooo:
tata nie denerwuj się bo wysypki na twarzy dostaniesz.
ten młotek i przecinak to taka przenośnia
witam,a ja mam takie pytanie odnosnie pneumatyki,ile czasu powinno zajmowac napompowanie powietrza oraz w jakim czaasie powinno ono schodzić ?? poniewaz u mnie w forszaju niewiem jak u was,dluugo czeakm na napompowanie a spieprza ze szum .Może da sie zrobic zeby wogle nie uciekalo .prosze o wasze podpowiedzi.
a gdzie ci ucieka
Jeśli chodzi o napompowanie ciśnienia w instalacji pneumatycznej, tak do zielonego pola na zegarze, to jeśli silniczek pracuje sobie na średnio niskich obrotkach, tak jak w czasie jazdy na pole polna drogą, na dwójce drogowej, to trwa to gdzieś na długość papierosa, a jeśli ci ucieka ciśnienie, to musisz wiedzieć, którędy ucieka.
ja miałem ostatnio pęknięty wąż który ze sprężarki idzie do zbiornika i ciśnienie mi trzymał tylko na wysokich obr
Często też wywala uszczeleczki na śrubie, którą przykręca się rurkę do głowicy sprężarki, która prowadzi właśnie powietrze do zbiornika, lub też sama śruba lubi się poluzować.
U mnie Tatko bywa identyczna usterka (to chyba od drgań rórki może by dać wąż.... ) :beer:
Właśnie, ale tam i tak jest dalej kawałek węża, tak na wysokości miski olejowej, jedynie można by całkowicie rurkę zastąpić wężem, tylko że rurka to rurka, a wąż może się z biegiem czasu skończyć, no chyba że byłby to wysokociśnieniowy, taki jak do hydrauliki.
A jeszcze jedno co chodzi mi po głowie, to zamontowanie zaworu kierunkowego za sprężarką, poto, aby ciśnienie nagromadzone w zbiorniku nie cofało się do sprężarki i nie napierało na nią, w dużym stopniu odciąży to samą sprężarkę w czasie pracy, oraz nie pozwoli na cofanie się powietrza podczas gdy sprężarka nie pracuje, bo i tak większość powietrza ucieka wtedy właśnie sprężarką, niewiem, czy w tym zaworze ciśnieniowym przed zbiornikiem nie ma przypadkiem takiego zaworu kierunkowego (zwrotnego), a jeśli nawet jest, to u mnie jest walnięty, bo nie trzyma.
przed zbiornikiem jest zawór regulacyjny do ciśnienia powietrza wraz z wyjściem zewnętrznym do węża do np. pompowania kół a wtym zaworku jest zwrotny więc musisz mieć uszkodzony
mam pytanie moze ktos rozbierał te zawory elektryczno pneumatyczne pod kabina w forszaju ja mam 3i patrzac od strony silnika jet do pierwszego przykrcony waz ze zbiornika to ten zwór działa ale te dwa nastepne tak jak by nie dostawały cisnienia prad dochodzi pstryka ale cisnienie jest tam jak nalekarstwo czyli psik i wszystko o co tam chodzi moze sa jakies zaworki walniete w srodku czy poprostu nawalone te elektrozawory bo juz niewiem moze ktos wie niech pomoze
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ pneumatyczny » Instalcja pneumatyczna Forszaja szczególy
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo