Odp: Generalny remont
a jak pali
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Generalny remont
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 36 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
a jak pali
Te kilka motogodzin chociaż to powinien pochodzić bez obciążenia by się co nieco dotarło, od świeżo złożonego silnika zbyt dużo bym nie wymagał.
TEraz zauwazylem ze olej mi zzarl bo wczoraj troche bylo a teraz nie ma nic na bagnecie. Powiedzcie co to jest. Ja juz chyba nie wytrzymam ten h**j zdarl tylko pieniadze a silnika nie zrobil pozadnie. Czy to moze normalne przy docieraniu?? Pali dobrze. A mocy nie ma pustym traktorem bo nic nie podczepialem. Ma cos ropa do tego bo ruska zalalem
W żadnym wypadku dobrze złożony silnik nie powinien brać oleju !!! Co do siły to na pewno ropa nie ma na to wpływu . Za taką kasę silniczek powinien chodzić jak zegarek.
Dzwonilem do niego i powiedzial zeby zawory poustawiac. Co o tym sadzicie??
wieć niech przyjedzie i poustawia nie powinieneś się do niego tykać a że bierze olej to nie wiem czy to normalne ale wydaje mi się że na samym początku ma prawo troszkę wciągnąć
wydaje mi się że na samym początku ma prawo troszkę wciągnąć
Jestem podobnego zdania ale to powinno być chwilowe , choc nie wiem ile czasu chodził bo jak po dwóch godzinach tyle wciągnął to coś jest nie tak
I to jest chyba coś mocno nie tak, żeby olej znikł, że go na bagnecie nie widać, to ubyło kilka litrów, bodajże ponad 5l, a to chyba raczej niemożliwe i nie dopuszczalne przy nowo zrobionym silniku, może popękały pierścienie przy montarzu :hmmm:
ale gdyby dostawał olej do komory spalania to by chyba kopcił
TEraz zauwazylem ze olej mi zzarl bo wczoraj troche bylo a teraz nie ma nic na bagnecie.
Wczoraj trochę było - trochę tzn ile ?? Zalałeś olej na świerzy silnik a bagnet sprawdziłeś po kilku godzinach pyrkania ?? Jeśli tak to nie zapomnij że silnik musiał napełnić filtry oleju o ile nie były zalane. Zalej oleju na stan i niech pochodzi troszkę i sprawdź stan. Jeśli ubywa to gościa na linke i ciągnij za samochodem do siebie niech zobaczy co zrobił i niech oddaje kase - jeśli nie całą (a powinien) to przynajmniej część.
Dzwonilem do niego i powiedzial zeby zawory poustawiac. Co o tym sadzicie??
Poustawiać można, ale związku między ich ustawieniem a braniem oleju nie widzę.
No dobra jesli chodzi o olej a co z dymem?? Jest koloru siwego i w kazdym zakresie obrotow. dzis wlalem 5 l oleju i na bagnecie wskazuje bodajze 17
Siwy to chyba olej, nie wiem czy tak jest w IFIE ??? ale może pierścienie zgarniające są odwrotnie założone.
Jakie powinno byc cisnienie oleju po remoncie??
Ja bez remontu na wolnych mam 3 a na wysokich 4,5
U mnie bezposrednio po remoncie mial cos kolo 5 teraz zauwazylem ze ma mniej kolo 4
kto mi powie dokładna cena nie obraze sie za aktualne ceny za komplet naprawczy do tego silnika to znacz dokladnie to mi chodzi o tuleje tłoki pierscienie koncówki wtryskiwaczy i komplet uszczelek bo wału jak narazie niemam zamiaru ruszac cisnienie trzyma
w ubiegłym roku zestaw naprawczy, panewki korbowodowe, uszcelka pod głowice końcówki wryskiwaczy uszcelka misy olejowej wraz z transportem kosztowały 1200.00zł na dzień dzisiejszy ce nie znam ale chyba zbytnio nie zdrożało
Panowie czeka mnie remont silnik. Szukałem zestawów i znalazłem od 115 do 300PLN za kpl/otwór. Ten najtańszy to jest podobno jakis polski odpowiednik a te najdrozsze to podobno z niemiec. Czy te oryginalne są cechowane, jakiej są firmy, może maja jakaś inna ceche charakterystyczną?? Skoro czzeka mnie remont to chciałbym kupić normalne części a nie jakies rzemieślnicze.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 36 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Generalny remont
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo