1

Temat: Krzywy Wał Sprzęgła Lub Cały Kosz Sprzęgła -323

WITAM. ZT 323.mam problem ze sprzęgłem. po bacznym śledzeniu forum i naczytaniu się o wymianie silnika na sw 400 turbo - podjołem się wyzwania. silnik zmieniony odpalam i pojawiły się drgania. oczywiście na kole zamachowym było troche nierówno tak ok. 3-5 mm. coś mnie tkneło i sprawdziłem wał wystający ze sprzęgła i okazało się że końcówka również jest krzywa około 4-5 mm. dziwna rzecz bo na silniku forschritta nie było wibracji a teraz bije . moje pytanie czy możliwe żeby takie solidne sprzęgło się wykrzywiło, może od gorąca z tarcia z tarczą. łożysko to drugie wewnątrz ma lekkie luzy ale nie wiem czy może mieć wpływ na bicie tego wałka. a jak je wymienić? tam chyba jest słabe dojście, może macie jakieś sposoby?
dziękuje za porady

2

Odp: Krzywy Wał Sprzęgła Lub Cały Kosz Sprzęgła -323

Na silniku ify miałeś 2 kołnierze gumowe a teraz masz jedno i dla tego nie tłumi tak skutecznie drgań.Nic ci innego nie pozostało jak skołować drugie sprzęgło ewentualnie sam wałek,tylko pamiętaj jak będziesz rozbierał sprzęgło to poznacz sobie gdzie były ciężarki od wyważenia.

3

Odp: Krzywy Wał Sprzęgła Lub Cały Kosz Sprzęgła -323

sęk w tym, że nie ma żadnych ciężarków na sprzęgle. dzisiaj tokarz kombinuje z drugim kołem zamachowym, chce podtoczyć rowek i wpuścić gume do środka tak aby lepiej wycentrować gume. ogólnie mało jest informacji jak to zrobili inni, samo połączenie silnika ze sprzęgłem wymieniając silniki na sw 400. dodam tylko że nie odsówałem siodła od przedniego napędu, silnik wlazł na 1 cm luzu.

4 Ostatnio edytowany przez jano323 (2012-03-23 22:32:54)

Odp: Krzywy Wał Sprzęgła Lub Cały Kosz Sprzęgła -323

u mnie silnik siedzi też 1cm od wspornika ja wcześniej pisałem jak połączyłem sil. z skrzynią żałuje że nie zrobiłem foty tego pierścienia ale biorę sie za wymianę łożysk sprzęgła to popstrykam i wstawię
myślę że w moich postach wystarczająco opisałem morze popytaj kol.tomale jak to skleił hmm