Odp: SW 400 Leyland do ZT323
Kombajn buraczany, ziemniaczany, i doczepiane do ciągnika zbożowe
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Strony Poprzednia 1 … 24 25 26 27 28 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Kombajn buraczany, ziemniaczany, i doczepiane do ciągnika zbożowe
nie warto wkładać leylanda,lepiej już IFĘ 6 garową 160km.to leyland może się zesrać przy takim silniku,leylandy wyszły z mody teraz przekłada się na silniki ify 6
chyba u was sie przeklada na silniki ify 6. nie widze w tym sensu bo to ta sama konstrukcja tylko 6 garow. tak samo awaryjna, leyland u mnie chodzil w 303, ale sie skonczyl, teraz wkladam silniki zachodnie ,w dwóch 303 mam silnik z dafa dnt 620 , o wiele tansze od leylandów, a praca i ekonomia o wiele lepsza
Kazdy wklada silnik co ma lub ktory gdzie uzyska za dobre pieniądze.
I potem, jak sie dla nas mówi, każda lisa chwalą swoj ogon.
chyba u was sie przeklada na silniki ify 6. nie widze w tym sensu bo to ta sama konstrukcja tylko 6 garow. tak samo awaryjna, ...
A cóż to takiego zraziło Ciebie do tych silników? 6VD przecież są mniej awaryjne niż 4VD....
Możesz podać jakieś bliższe dane tych silników DAF'a?
DAF ik to chyba holender ? Do tego połączył się z leyland Trucks Czyli Leylanda wymieniłeś na coś podobnego Oskar
Te silniky Daf,Leyland itp. sa od ciężarówek i jakie maja regulator prędkości na pompie wtryskowej?
Ciągniki i kombajny maja inny regulator i z tych ciężarówek nie sa wiele dobre do pole :nie_wiem:
oskar z tego co się orientuje zamieniasz śiekierkę na kijek są te same silniki po lifcie .
A czy to będzie leyland czy nawet mercedes to tak długo będzie chodził jak będziesz o niego dbał (mam znajomego który pracuje w serwisie dafa opowiadał jak ostatnio wymieniali silnik w dwu miesięcznym dafie bo wał pękł) NOWE AUTO
I tak samo morze być ifą leylandem czy dafem u jednych będzie okej a u będzie się psuł (zależy to od wielu czynników --jag wstawisz a potem jak dbasz )
Jest tu ktoś, kto ma w ZT wbudowany silnik Ifa 6VD od E281?
Jestem zainteresowany we wszystkich plusów i minusów.
Dziękuję
@Polum Ja miałem leylanada 6tc107 wersja samochodowa jak w autosanie i nawet z samochodowym regulatorem chodził kilka lat w zadowalający sposób ale widziałem kiedyś na własne oczy 303 z silnikiem jelcza turbo ale niestety przeróbka była zrobiona przez mechanika z PGRu czyli palnik ,spawarka ,oraz stare lemiesze na przedłużenie ramy jednak ciągnik zasuwał w szóstce phx z lekkością jak by pies szmatę targał .
Panowie co myslicie warto zabrać silnik od Oskara do 323 trochę brakuje mu mocy jak pisze w ogłoszeniu wszystko już dopasowane tylko wstawiać byłby taki sam jak leyland 150 km
Warto chociaż by z samej ciekawości jak to będzie się sprawować No sam jestem ciekaw jak by to chodziło .
W końcu jak by nie było różnicy to co to by był za silnik Ciekawe ile faktycznie jest mocniejszy od ify 4 vd ?
@Polum Ja miałem leylanada 6tc107 wersja samochodowa jak w autosanie i nawet z samochodowym regulatorem chodził kilka lat w zadowalający sposób ale widziałem kiedyś na własne oczy 303 z silnikiem jelcza turbo ale niestety przeróbka była zrobiona przez mechanika z PGRu czyli palnik ,spawarka ,oraz stare lemiesze na przedłużenie ramy
jednak ciągnik zasuwał w szóstce phx z lekkością jak by pies szmatę targał .
Tak jakoś?:
Chyba nawet jeszcze lepiej gdyż miał przedni napęd .
Chyba nawet jeszcze lepiej gdyż miał przedni napęd .
Lub tutaj, gra się z tym plugiem jak z dziecinną igraszką:
6VD ify, jak jest dobrze zrobiony i ktoś o niego dba, to jest praktycznie niezniszczalny. Ważna jest tu też pompa wtryskowa, bo przy tych silnikach, podobnie jak przy 4VD były spore różnice, w zależności od tego do jakiej maszyny silnik był przeznaczony. Silniki te są też w dźwigach ADK125, więc u okolicznych dźwigowych można się sporo o nich dowiedzieć....
Pierwotnie mial Silnik Ifa 6VD 140KM,coz bylo określone maksymala obrotów silnika (1800,2000,2200rpm itp.), to jest podobnie jak na max wykręcony 4VD + turbo.
Myślę, że 6VD przy tych okolo 140KM mnie przeżyje.:brawo:
Ciebie i ze dwa,..., trzy remonty skrzyni
Wystarczy jeden dobry remont skrzyni, użyć jakościowe części zamienne i przede wszystkim olej wysokiej jakości, potem skrzynia biegow bez problemu wytrzyma i silniki 6VD na wiele lat
Mialem rozmontowane skrzynie biegow od Z120 i 161 itp. i ośmielam sie twierdzić, ze ZT ma minimalnie równie albo i wiac mocniejszy skrzyni biegow.
Nie jestem zaskoczony, ze sa teraz niszczy skrzynie biegow od ZT, kiedy 30lat działaja z najtańszym i najgorszym olejem, ale to jest rozmawianie do inneho watku.
Ja teraz uzywam gęsty olej PP90H,API GL-5 i jestem wiele zadowolony.:)
czesc oskar_r23 też mam forszaja morze widziałes moje filmiki , interesuje mnie twuój silnik od dafa ,jak ci wychodzi spalanie i o moc czy w polu nie za slaby
Strony Poprzednia 1 … 24 25 26 27 28 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo