Odp: obroty silnika
Ostojnik w pompie paliwowej sprawdź, i filtr powietrza
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » obroty silnika
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ostojnik w pompie paliwowej sprawdź, i filtr powietrza
...Pompę wymieniłem na inną i to samo...
Przewody paliwowe nowe, paliwo dobre reszta sprzętu lata, silnik w zeszłym roku zaczął robić to samo a w tym roku dostał remont i tak jest to samo...
A przy okazji remontu, robiłeś też i pompę wtryskową? Czy przypadkiem ta druga pompa nie była podobnie zajechana/wyregulowana?
Pompa wtryskowa jest w 100 % sprawna miałem ją w ciągniku dla sprawdzenia i idzie jak burza, myślę że to jednak będzie coś z linką od gazu, wczoraj zauważyłem że po dodaniu gazu do dechy przy pompie nie zawsze jest do oporu, wymontuję linkę i wyreguluję wszystko od nowa zobaczymy co będzie.
Linka, cięgła jak najbardziej, też lubią czasami broić. Sprawdź też dobrze dźwignię gazu przykręconą bezpośrednio do ośki pompy. Tam bardzo często lubi znacznie się powiększyć otwór, do którego przykręcone jest cięgno/linka gazu. Robi się z niego spore jajo i z tego powodu też mogą być podobne problemy.
Dzięki Piotrze za wskazówkę, na pompie jest delikatny luz ale nie ma wpływu na obroty sinika, okazało się że pancerz linki był pęknięty a w pierwszej chwili nie było tego widać, po założeniu nowego pancerza i wyregulowaniu obroty trzyma równo 2100
A jakie obroty powinien mieć w pozycji start?
Witam, posiadam fortschritta 512 i mam mały problem dotyczący : wjeżdżając w pole przy obrotach 1900 zaczyna mi tracić obroty, mam już wymienione pompkę zasilającą, przewody zasilające ( ogólnie silnik jest po remoncie). Mam zwiększyć mu obroty czy jak? Proszę o szybką odpowiedź. Z góry dzięki.
ma mieć 2000 a wcześniej było ok
2000 pod obciążeniem musi mieć.
Ale chodzi mi o pierwszy ząbek start, ile na nim powinien mieć skoro w polu max ma 2000?
U mnie wcześniej wszystko było ok z nim. Silnik był robiony i dobrze działał. Teraz jak po jakimś czasie przy obrotach do 2000 zaczyna słabnąć. Wiecie może za co mam się zabrać żeby wrócił do formy?
Jeśli słabnie to masz zapchany filtr paliwa ,słabą pompke,przypchany przewód albo ciągnie powietrze.Filtr powietrza oczywiście sprawdzony.
Spokojnie możesz go podkręcić na 2400 obr. Możesz to zrobić na ograniczniku przy dźwigni gazu, a jeśli tam się nie da, to bez ingerencji pompiarza się nie obędzie. Sprawdź jeszcze zaworek ciśnieniowy na pompie przy powrocie paliwa. Poza tym wyreguluj zapłon i zawory.
A pompa wtryskowa przy okazji tego remontu też była remontowana? Wtryskiwacze dobrze pracują?
Dzieki za pomoc, doszłem do tego, przyczyną była zła uszczelka przy filtrze paliwa. A teraz kosząc zaczęły spadać mi obroty przy młocarni wiecie może dlaczego?
Któryś pas się skończył albo naciągnij napinacz.
tomek mówisz o tym szerokim pasie, tam jest jakaś regulacja na napinaczu? Bo kombinowałem coś na tej sprężynie od dźwigni młocarni, ale chyba za mocno tam naciągnałem bo kiedy młocarnia była wyłączona palił mi pas
A ja przy swoim wieszam w kabinie na tej korbce odważnik bo podczas pracy nastąpiło rozkręcanie i obroty spadały.
Tak ale nie przesadzaj z dokręcaniem bo łożyska polecą w rolce albo naciąg będzie pękał.
Po tym jak poluzowałem jest w miare ok, poza tym że pas lata mi na każdą strone i czasami spada, więc jeśli się nie myle typowe oznaki zużycia pasa. Czesto je zmieniacie?
Ja mam od momentu zakupu kombajnu czyli ok 8 lat
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » obroty silnika
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo