561

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

sw 400 jeśli dobrze pamiętam to ma chyba 100 km a 6ct 107 to ma 136km

E 516 na części
Telefon 695 076 269

562

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Turbo ?

563

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Ja miałem w bizonie z040 6ct107 bez turbiny,jeszcze za poprzedniego ustroju twierdzili w pom-ie że były takie i bez turbiny.

564

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

http://pl.wikipedia.org/wiki/SW-400 w sumie to te sam silnik tylko po dopieszczeniu i uzbrojeniu w kilka gadżetów, turbo, intercooler
U góry tabelki widać że wymiary tłoków i skok jest taki sam a na dole widac że przytyło mu się te 100kg

565

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

6ct 107 to prawidłowa nazwa (potocznie nazywany sw400 turbo)dzwoniłem i pytałem się w Andrychowie . Zbudowali go na bloku sw400 wał,tłoki,tuleje,korbowody,głowica,pompa i wiele podzespołów są inne od wolno ssącego .
Pierwsze 6ct 107 miały 136km agregat prądotwórczy wojskowy,następny 155km autosan,fadroma,bizon - różniły się pompami wtrys. kołem zamachowym,misami olejowymi.
ostatnie 170km autosan
Do forsza najlepszy 155km od autosana
JA Myślę o włożeniu go do kombajnu.

566

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Bo  były  sw400 turbo w rekordzie , tak przynajmniej  pisze  w Wikipedii smile . To pompa wtryskowa  jest taka sama w autobusie jak w wersji  np. rolniczej  silnika 6ct 107 ?

" Czasem trzeba zrobić krok w tył  by móc zrobić dwa do przodu . "

567

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Pompy wtryskowe były inne wyglądają prawie tak samo

568

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

¬le się jeździ ciągnikiem na pompie samochodowej ten regulator jest zbyt "miękki". 6ct107 w rekordzie ma tylko 120KM i mimo tylko 20KM więcej jak w zwykłym bizonie te silniki wiecznie się przegrzewały na zwykłych chłodnicach . Nie wiem jak u was chłopaki ale mi leyland w 323 też się grzał .

569

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

W bizonie mam zwykłe sw400 i powiem szczerze że nigdy mi olej nie wszedł więcej jak90 stopni. Żadnych przeróbek nie mam. Pilnuję tylko, żebym miał czyste sito przy chłodnicy. Każdy dzień zaczynam od czyszczenia filtra powietrza i chłodnic. I z temperaturą nie mam problemów. Ostatnio do tej roli wcieliłem żonkę i ładnie mi wszystko przygotowywała a ja lałem paliwo. smile musiałem się pochwalić smile

570

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Ja się bałem ale Latem przy orce i agregacie aktywnym było ok.
Nie przekroczył 90 stopni

571

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

skąd wy takie zony bierzecie...

Rolnik z powołania:-)

572

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Ja jak miałem w kombajnie z silnikiem od jelcyna pompe z regulatorem od samochodu to była wtedy mordęga

E 516 na części
Telefon 695 076 269

573

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Pajej wystarczy że wyjdziesz z rana na kombajn i krzykniesz potrzebujesz przedmuchania sprzętu sama się znajdzie smile Czy regulatory przy zmainie obciążenia wariują i trzeba cały czas regulować gazem?

574

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Nic takiego nie odczówam

575

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Nie sprecyzowałem chodzi mi dokładnie o to co napisał Koseś o silniki z pompami od samochodów. Regulator jest zbyt miękki.

576

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

jak w kombajnie to ciężko na takim utrzymać stałe obroty jak dzwignie ustawisz w jednym położeniu, jak dosz mu do oporu gaz to jeszcze jak cie moge... najgorzej jak chcesz żeby był tak na pół, albo3/4 gazu przy wysypywaniu to wtedy masakra, od razu trzeba wajchować bo albo zdechnie albo wskoczy na maksa

E 516 na części
Telefon 695 076 269

577

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

cześć tomala czy masz problem z przegrzewaniem sie silnika

578

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Najwyrzsza temp. jaką osiągnąłem to 90st.
A nie zaspawałeś zaślepki z tyłu głowicy (najczęstrzy błąd)

579

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

zaspawalem tą gdzie była rura wyjscia wody    chyb o to ci ch odzi , i czemu mam ją przywrucic ?

580

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

wstawiam link mojego silnika http://www.youtube.com/watch?v=-xb5I5xvY-I