Odp: problemy z hydraulika
ale jeśli mówimy ot tym filtrze za akumulatorem to jego się nie wymienia można go czyścić
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ hydrauliczny » problemy z hydraulika
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 27 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
ale jeśli mówimy ot tym filtrze za akumulatorem to jego się nie wymienia można go czyścić
Pewnie że można, trzeba tylko o tym wiedzieć ! Poza tym skąd bym wziął dziś drugi filtr ? A tak to wymyłem stary i OK. Teraz za c..a się nie złoży ! Historia lubi się powtarzać, więc przed montarzem, wpasowałem do środka trzy zewnętrzne sprężyny zaworowe od Fiata lub poldka. Jedna nad drugą. Wymiar idealny !
To samo pasowałoby zrobić z filtrem oleju silnikowego. Tylko szczytowe dekle mają mniejsze otwory niż średnica ww. filtra. Dekle trzymają się dzielnie, pewnie przyklejone.
tak filtr od hydrauliki mozna umyc pod warunkiem ze jest cały a u mnie był porozrywany kupiłem nowy ale zamiennik bo był tanszy ( oryginał 180 zamiennik 80 ) ale wydawał mi sie duzo gęsciejszy jak oryginał i taki jakis wklad z twardego gestego papieru i metalowe denka co nie chciały wchodzic i po tej wymianie mam wrazenie ze olej bardziej sie grzeje
możliwe że jest spowolniony przepływ przez chłodnice i się grzeje
W przypadku tego urządzenia, chelmuty nie przemyślały sprawy. Po co zawór przelewowy, jak wyjście z przelewu idzie z powrotem do szklanki filtra ? Jak już zawór bezpieczeństwa, to olej z niego powinien wychodzić poza szklankę. Wtedy to miałoby sens. A tak, jak w moim przypadku, otwór w dole szklanki zapchany jest na zero szczątkami filtra i po co ten zawór. Olej ze szklanki i tak nigdzie się nie wydostanie. Kolejny knot !
Dziś wyciągam przypadkowo filtr oleju, ten na górze zbiornika a tam z nowego filtra miazga ! Wewnętrzna dziurkowana blacha tak zgnieciona, że przepływu oleju przktycznie zero. Nie słyszałem o takim przypadku.
Ja miałem coś takiego w E-512 ale już nie pamiętam co było przyczyną
Przespałem się z tematem filtra oleju (nie tylko !). Pęknięty przewód przelewowy i zgnieciony filtr, to skutek. Gdzie przyczyna ? Dziś ją znalazłem (chyba). Bezpośrednio nad wkładem filtra, w tym górnym deklu, przykręcanym na cztery ósemki, jest zawór. W instrukcji nazywa się zawór ciśnieniowy, różnicowy. Kiedy przepustowość filtra maleje, otwiera się ten zawór i zapala lampka na konsoli. W teorii tak ma być. Działa u kogoś czójnik i lampka ? U mnie nie. To ten pie......y zawór nie powinien dopuścić do zgniecenia filtra. Rozebrałem go i patrzę. Grzybek plastikowy z prowadnicą w deklu (aluminium), sprężyna, trójkątna podkładka i seger. Grzybek jakoś dziwnie przekoszony. Grzybek styka się z prowadnicą w trzech miejscach, tak żeby olej mógł się przedostać na pozostałym obwodzie. Dwa progi z trzech wytarły rowy w aluminiowej prowadnicy tak, że nie było mowy o przesówaniu poosiowym grzybka zaworu w prowadnicy. Olej go raczej zakleszczał niż przesówał. Ot i wszystko ! Pasowało by wymienić dekiel i grzybek i za jakiś czas znowu się dziwić. Przylgnia i grzybek są kulistego kształtu. Dopasowałem stalową kulkę, sprężynę, podkładkę i gotowe. Siła otwarcia zaworu jest bardzo podobna do oryginału, tyle że już się nie zatnie. Sprężyny zaworowe zostawiłem we wkładzie filtra, w niczym nie przeszkadzają. Po odpaleniu zaczęło prawidłowo działać pokrętło C. Ucichł przepływ powrotnego oleju, raźniej podnosi cięgła (na pusto). Jutro zapinam pług. Zobaczymy efekty.
Tą kulkę jw. wziąłem ze starego zaworu ciśnieniowego pompy oleju silnikowego W 50.
dziś rozbiore swój i zobacze jak wygląda
ja kilka dni temy sprawdzałem w swoim poziom wszystkich oleji i okazało sieze tego filtra wogóle nie mam. Wykręce z kombajnu - powinien pasować. bede musiał kupic ten filtr
tak sobie czytam te posty o tym filtrze to no powinien byc pod pokrywka wlewu oleju do zbiornika hydrauliki?pod tym magnesem?bo sprawdzałem własnie u siebie i tam jest tylko taka plastikowa jakby szklanka z lekkim stozkiem bez dna to ten filtr powinien byc w tym plastiku jesli tak to prosiłbym o jakies symbole tego filtra
dokładnie tam powinien być z wielką chęcią bym ci pomugł ale przejżałem i katalog i instrukcję i nie znalazłem tego oznaczenia (pewnie nie umiem szukać) jak chcesz mogę podać numer katalogowy
a i dziś nie rozbiore bo nie mam czasu jutro będe grzebał przy forszu
No i d..a ! Pługa nawet od ziemi nie odrywa. Ciekawe co taki mały zaworek mógł narozrabiać ?
Mam już zdjęte blachy podłogi, przewody, cały zespół sterujący hydrauliką, w poniedziałek wiozę do sprawdzenia. Jutro dekiel z mostu i siłownik. Mam aparat to se popstrykam.
Piszę nowego posta, bo to same foty prawie.
Zgnieciony filtr oleju na zero i winowajca ten mały
http://img228.imageshack.us/my.php?imag … 089js5.jpg
http://img505.imageshack.us/my.php?imag … 094dd7.jpg
Siłownik kompletny
http://img91.imageshack.us/my.php?image=dsc00097hd3.jpg
http://img148.imageshack.us/my.php?imag … 098cx2.jpg
Podstawą bloku sterującego idzie olej do siłownika. Kto by pomyślał ?
http://img221.imageshack.us/my.php?imag … 103zm4.jpg
Kły do blokady podnośnika
http://img520.imageshack.us/my.php?imag … 105yt4.jpg
Kompletny tłok
http://img169.imageshack.us/my.php?imag … 106tq7.jpg
http://img407.imageshack.us/my.php?imag … 107pi3.jpg
Cylinder
http://img507.imageshack.us/my.php?imag … 108eo1.jpg
http://img264.imageshack.us/my.php?imag … 109ka9.jpg
http://img352.imageshack.us/my.php?imag … 110ft3.jpg
Blokada
http://img295.imageshack.us/my.php?imag … 111vu2.jpg
http://img216.imageshack.us/my.php?imag … 112zv4.jpg
Pokrywa
http://img338.imageshack.us/my.php?imag … 113wp3.jpg
http://img85.imageshack.us/my.php?image=dsc00104zw9.jpg
Może komu się przyda.
jakbys przeczytal moje posty to bys wczesniej wiedzial pisalem o tej podstawie<olej w podstawie>
No fakt Pepe - zapomniałem !
wiecie jak wycianac wylocznik pompy hydraulicznej bo chce wyjac ja w 303
Wiecie jak wyciągnąć wyłącznik pompy hydraulicznej, bo chce wyjąć ją w 303
Pewnie że wiemy, wszystko jest dokładnie opisane i pokazane na fotkach w dziale "zrób to sam", proszę:
http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=314
dzieki wielkie za fachowe rady.
jeszcze jedno pytanko. wyciagaliscie wal krzyzakowy i ta przystawke posrednio na ten wal
Chodzi Ci o wał od przedniego napędu? Ja demontowałem w ten sposób, że odkręciłem śruby mocujące go do przedniego mostu, rozpołowiłem wał wysuwając go z frezów i wtedy odkręcałem przystawkę napędu od skrzyni, nie demontując już od niej krótszej części wału.
Ja w swoim to najpierw odkręciłem wał od przystawki, następnie przystawke na połowę a dalej płytę przystawki. Wału nie rozłączałem,poprostu położyłem go na posadzce
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 27 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ hydrauliczny » problemy z hydraulika
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo