Tak, blacha to nic wielkiego , liczy się stan mechaniczny, jak się dobrze przypatrzysz to widać zbiornik oleju hydr. z tyłu pod kabiną taki aluminiowy na zdjęciu, XL-ki mają już rewers po prawej tak jak widać bo mój ma jeszcze po lewej , biegi masz normalnie 1-ka do siebie i w przód reszta po kolei , ale rewers to niewiem jak XL , bo mój ma szosowe wajcha w lewo i do przodu,a do tyłu teren, wajcha w prawo i do przodu drugie terenowe a do tyłu wsteczne, mam nadzieje że w miarę dobrze wytłumaczyłem. Sprzęgło WOM-u masz tą wajchę obok kierownicy koło tej żółtej naklejki i aby włączyć wałek pociągasz ją do siebie włączasz WOM taką znowu mniejszą dżwignią po prawej stronie fotela obok dżwigni sterowania podnośnikiem i puszczasz powoli wajche. A z takich szczegółów ale wygodnych to jest jeszcze z tyłu obok ramion zewnętrzna dżwignia sterowania podnośnikiem pomocna przy zapinaniu maszyn. Zobacz czy dobrze wysprzęgla biegi, jeśli nie to można wyregulować na lince z przodu kabiny. Jeżeli dobrze wszystko działa to bierz. Skrzynia tam jest synchronizowana wszystkie 4 biegi , reduktor oczywiście niejest , obroty na silniku masz tam 2200/min, 1055/1056XL ma 2300.