Odp: Swiatełka
niewłaściwa moc żarówęk
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Elektronika i elektryka » Swiatełka
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
niewłaściwa moc żarówęk
witam nie chciałem zakładać nowego wątku bo nie warto wiec podpiąłem sie tutaj mam takie pytanie od czego by pasowały w 323 te klawisze którymi włącza sie napęd blokady światła itp . bo moje troch już przestają działać muszę walnąć ręką w konsole aby zadziałały.Mam od malucha ale nie pasują w otwory może ktoś już wstawił zamienniki a może można kupić oryginalny komplet klawiszy?
Ja wstawilem jeden z malucha . Fakt nie bardzo pasują ale konsola jest z aluminium podpilowalem pilnikiem i jakos wlazl .
no własnie ze jest na odwrót te z malucha przelatuja przez otwór w konsoli
no własnie ze jest na odwrót te z malucha przelatuja przez otwór w konsoli
Zapomnialem ci napisać , że obsadzalem go najpierw w oryginalny plastik (taki ze starego typu deski w maluchu ) wyciołem jeden taki plastik oszlifowałem i dziala przy halogenach . Sory.
od wczoraj robie światła w moim 323 i mam problem:/
- nie mam wogóle świateł postojowych <brak prądu w kablach>
-kierunkowskazy są tylko z tyłu <z przodu nie ma kabli od kierunków> i to takie że nie mrugają i ledwo co się żaża tak jakby masa była zła, a jest dobra
- w przedniej lewej lampie nie świecą mi drogowe światła choć żarówka jest nówka i prąd płynie w kablu
Jak ktoś wie jak to zrobić prosze o pomoc
myślę że masz problem z masą
Misiek jeśli chodzi o problem z tylnymi światłami to sprawdź czy przypadkiem nie podpiąłeś się pod gniazdo przyczepy Cała instalacja w forszaju chodzi na 24V a gniazdo tylne na 12V (dla przyczep). Najprościej to sprawdź wsadzając w tylną lampę żarówkę 12V. Jak się spali... to znaczy że coś z przewodem albo masą (chociaż jak mówisz to mało prawdopodobne)... jak się będzie dobrze świecić.... to się wpiąłeś pod dwunastkę
chyba lepiej miernikiem łatwiej szybciej i wygodniej
oczywiście że łatwiej... ale nie każdy ma... ja miernikiem napięcie.. prąd .. i co najważniejsze ciągłość obwodu mierze... i wtedy żadna instalacja nie straszna... kwestia mieć wolny czas
najprostszy miernik kosztuje 15 pln w castoramie i 11 na rynku więc chyba każdego stać fakt że ja taki już miałem chyba z pięć razy a teraz chcę kupić troszke lepszy ktory się nie spali jak go żle podłącze
- mierzyłem miernikiem jest 25V ale żarówki ledwo co się żażą z tyłu <chodzi o kierunki> i nie moge znaleść świateł postojowych.
- kable są pociągnięte trzeba tylko podłączyć
- i jeszcze w przedniej lewej lampie drogowe się ledwo co żażą a mijania świecą bardzo dobrze
- mierzyłem miernikiem jest 25V ale żarówki ledwo co się żażą z tyłu <chodzi o kierunki> i nie moge znaleść świateł postojowych.
- kable są pociągnięte trzeba tylko podłączyć
- i jeszcze w przedniej lewej lampie drogowe się ledwo co żażą a mijania świecą bardzo dobrze
Co do przednich drogowych, to coś pomieszałeś z kabelkami i masą zasilasz drogowe a prąd co powinien zasilać drogowe idzie na mase zasilając całą żarówke (dwa włukna). Ogólnie masa to podstawa i nawet jak wydaje się że powinno byc dobrze to najczęściej jest przyczyną niedomagania oświetlenia, albo słabo przewodzi, albo zamienione kable.
Co do przednich drogowych, to coś pomieszałeś z kabelkami i masą zasilasz drogowe a prąd co powinien zasilać drogowe idzie na mase zasilając całą żarówke (dwa włukna). Ogólnie masa to podstawa i nawet jak wydaje się że powinno byc dobrze to najczęściej jest przyczyną niedomagania oświetlenia, albo słabo przewodzi, albo zamienione kable.
mase biore kablem z ramy ciągnika więc nie mogłem się pomylić w kablach. Kable z prądem szukałem miernikiem więc wszystko powinno być ok:/
Z tymi długimi to może zrobiłeś taki błąd, że źle podłączyłeś masę do żarówki. Spróbuj odwrócić kabelki od światła mijania i masy. Ja kiedyś się machnąłem i na długich prąd szedł przez dwa włókna (od mijania i długiego) ledwo się żażyła....
co do tylnego kierunku to musisz wziąć jakąś żarówkę z oprawką , i wpinać się coraz bliżej przerywacza. Sprawdź jaki kabel od kierunku ci dochodzi do tylnej lamy, sprawdź przy stacyjce czy ci również słabo świeci. Gdzieś musi być albo słaby kontakt, albo zwieranie do masy (mniej prawdopodobne bo bezpiecznik by prawdopodobnie poleciał)....
Ja mam taki o to problem z kierunkowskazami:
światła awaryjne działają mi b. dobrze ale kierunkowskazy już nie... jedynie słabo świecą i nie mrugają. Jaka może być przyczyna ?
przyczyną może być słabo przewodzący włącznik kierunkowskazów lub słabiuchna masa w lampach
a co do przełączników świateł to sprawdzcie od golfa II powinny pasowaś
przyczyną może być słabo przewodzący włącznik kierunkowskazów lub słabiuchna masa w lampach
lampy mam nowe i wszystkie styki są ok. Włącznik kierunków też jest ok bo jak złączyłem kabelki na sztywno to efekt był taki sam
pozostalo zmierzyc napiecie i sprawdzić gdzie jest dobre a gdzie zaczyna być za mało
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Elektronika i elektryka » Swiatełka
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo