Odp: MTZ i wszystko co z nim związane
ten co kupił znajomy to ma świecę żarową i sprężarka przy skrzyni, i nie ma żółwia-zająca
Telefon 695 076 269
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » MTZ i wszystko co z nim związane
Strony Poprzednia 1 … 33 34 35 36 37 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
ten co kupił znajomy to ma świecę żarową i sprężarka przy skrzyni, i nie ma żółwia-zająca
Silnik poniekąd słabszy ale moim zdaniem lepszy, przynajmniej w zimie. Mamy takiego samego w domu tylko na ,masce ma symbol 55 lub 550 ale niewyraźnie już widać.
Mam takiego wynalazka. Gdzieś w tym wątku go opisywałem. Faktycznie w zimie dobrze pali i na tym jego plusy się kończą.
Plusy samego silnika czy całego ciągnika?
Panowie przerdzewiał mi blok, w MTZ 82, pod kranikiem( dziurka 1,5 mm). Czym to załatać? Klej epoksydowy, poxipol, spawanie???
Ja bym spróbował zaspawać jak to nie pomoże to klej epoksydowy.
Moim zdaniem też spawać ale ostrożnie. A wracając do mtz oto link
http://tablica.pl/oferta/mtz-belarus-56 … c5aa1cf570
Trochę boję się słabego silnika i mało przełożeń. U mnie w zimę musiał by dosyć często odpalać dlatego musi dobrze palić. Co do maszyn to kupił bym do niego pług 3 skibowy np.http://allegro.pl/plug-kverneland-3-skibowy-i3907380629.html no i transport.
W tym co u nas jest mamy 9biegów wszystkich do przodu i 2wteczne. I powiem Ci szczerze że i tak ma więcej przełożeń do pracy w polu niż np 323.
I za to mniej trybów w skrzyni. Zaciekawiła mnie cena tego traktora. Mój tata sprzeciwia się tym mtz-tom które nie mają turba. Jak już w zimę będzie palił i podnosił to 80% sukcesu
Patrzyłem na ofertę agromy w Wągrowcu to są tam cześć do lTZ 55. I teraz pytanie czy te same części będą pasować do belarusa którego chcę zakupić
Dzięki, jednak spróbuję najpierw skleić. (+ poleciały)
A może rozwierć wiertłem tak 3.5mm i zagwintuj na 5mm. Wkręć śrubę na klej i powinno trzymać, choć pierwsze słyszę żeby blok przeparciał .
Dzięki, jednak spróbuję najpierw skleić. (+ poleciały)
Możesz i spróbować kleić to, ale jak klej nie złapie dobrze to będziesz to musiał czyścić do spawania, chyba że zrobisz tak jak Grzegorz89 proponował bo to też dobry sposób, chociaż gwintowanie żeliwa może być nie takie proste.
Dzisiaj wyczyściłem i dziurka jest w takim miejscu, że tylko klej. Poszukam kranika z dłuższym gwintem, podkleję i będzie myślę ok.
No i zaklejone - jest na ten moment git.
Ale jeszcze dalsze problemy z "dziadkiem". Może wiecie gdzie w mojej okolicy mogę zregenerować i splanować głowicę .
Panowie jaki moment dokręcania głowicy i stóp wału jest w mtz. Będę rozbierał jumza ale to to samo. Szukałem w tym wątku doszedłem do 13 strony i wymiękłem.
na głowice to podam Ci wieczorem bo mam w katalogu
głowica 160-180Nm ( 16-18 kgxm)
O to słabiutko ,nie na temat ale jako ciekawostkę powiem że w perkinsie mojego fastraka dokręca się na 210 Nm wszystkie śruby a potem najdłuższe szpilki pociąga się jeszcze o 210 stopni średnie o 180stopni a najkrótsze o 150 stopni . Potem próbowałem sprawdzić kluczem nastawionym na 300Nm to przeskoczył ,mocniejszego klucza nie miałem a ciekawiło mnie jaki faktycznie był moment dokręcenia głowicy .
To oczy miałeś na wierzchu i wszystkie kolory :wow::red:
A po co tam zagladales przeciez jcb sa bezawaryjne.
W jumzie głowica 4cylindry jest na 21 śrub to może dlatego mniejszy moment. I tak dokręcę mocniej chyba. Korbowody dokręciłem na 160 ale jakoś słabo mi się wydaje.
Strony Poprzednia 1 … 33 34 35 36 37 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » MTZ i wszystko co z nim związane
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo