681

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

ten co kupił znajomy to ma świecę żarową i sprężarka przy skrzyni, i nie ma żółwia-zająca

E 516 na części
Telefon 695 076 269

682

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Silnik poniekąd słabszy ale moim zdaniem lepszy, przynajmniej w zimie. Mamy takiego samego w domu tylko na ,masce ma symbol 55 lub 550 ale niewyraźnie już widać.

683

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Mam takiego wynalazka. Gdzieś w tym wątku go opisywałem. Faktycznie w zimie dobrze pali i na tym jego plusy się kończą.

684

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Plusy samego silnika czy całego ciągnika?

685 Ostatnio edytowany przez jacekrado (2014-01-30 22:49:59)

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Panowie przerdzewiał mi blok, w MTZ 82, pod kranikiem( dziurka 1,5 mm). Czym to załatać? Klej epoksydowy, poxipol, spawanie???

R E S P E C T ! ! !

<a href="http://forum.atnel.pl" >ATNEL tech-forum</a>

686

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Ja bym spróbował zaspawać jak to nie pomoże to klej epoksydowy.

Nic dobrego się nie dzieje, świat zachodni z nas się śmieje. Gospodarka nam się wali, bieda rośnie Tusk się chwali. Naiwniakom cuda wciska, bo naiwni są ludziska. Postkomuna mu wtóruje, taki premier im pasuje. W Polsce obcym tworzą raj, bo to bardzo dziwny kraj. Polskę dawno rozprzedali, służbę zdrowia zrujnowali. I nauka także leży, nikt Tuskowi już nie wierzy. Hej Donaldzie gdzie te cuda? same kłamstwa i obłuda! Na kryzysie rząd nie traci, bo za wszystko naród płaci

687

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Moim zdaniem też spawać ale ostrożnie. A wracając do mtz oto link
http://tablica.pl/oferta/mtz-belarus-56 … c5aa1cf570
Trochę boję się  słabego silnika i mało przełożeń. U mnie w zimę musiał by dosyć często odpalać dlatego musi dobrze palić. Co do maszyn to kupił bym do niego pług 3 skibowy np.http://allegro.pl/plug-kverneland-3-skibowy-i3907380629.html no i transport.

688

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

W tym co u nas jest mamy 9biegów wszystkich do przodu i 2wteczne. I powiem Ci szczerze że i tak ma więcej przełożeń do pracy w polu niż np 323.

689 Ostatnio edytowany przez Łukasz8468 (2014-01-31 13:33:00)

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

I za to mniej trybów w skrzyni. Zaciekawiła mnie cena tego traktora. Mój tata sprzeciwia się tym mtz-tom które nie mają turba. Jak już w zimę będzie palił i podnosił to 80% sukcesu
Patrzyłem na ofertę agromy w Wągrowcu to są tam cześć do lTZ 55. I teraz pytanie czy te same części będą pasować do belarusa którego chcę zakupić

690

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Dzięki, jednak spróbuję najpierw skleić. (+ poleciały)

R E S P E C T ! ! !

<a href="http://forum.atnel.pl" >ATNEL tech-forum</a>

691

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

A może rozwierć wiertłem tak 3.5mm i zagwintuj na 5mm. Wkręć śrubę na klej i powinno trzymać, choć pierwsze słyszę żeby blok przeparciał . smile

692

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

jacekrado napisał/a:

Dzięki, jednak spróbuję najpierw skleić. (+ poleciały)

Możesz i spróbować kleić to, ale jak klej nie złapie dobrze to będziesz to musiał czyścić do spawania, chyba że zrobisz tak jak Grzegorz89 proponował bo to też dobry sposób, chociaż gwintowanie żeliwa może być nie takie proste.

Nic dobrego się nie dzieje, świat zachodni z nas się śmieje. Gospodarka nam się wali, bieda rośnie Tusk się chwali. Naiwniakom cuda wciska, bo naiwni są ludziska. Postkomuna mu wtóruje, taki premier im pasuje. W Polsce obcym tworzą raj, bo to bardzo dziwny kraj. Polskę dawno rozprzedali, służbę zdrowia zrujnowali. I nauka także leży, nikt Tuskowi już nie wierzy. Hej Donaldzie gdzie te cuda? same kłamstwa i obłuda! Na kryzysie rząd nie traci, bo za wszystko naród płaci

693 Ostatnio edytowany przez jacekrado (2014-02-03 22:26:19)

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Dzisiaj wyczyściłem i dziurka jest w takim miejscu, że tylko klej. Poszukam kranika z dłuższym gwintem, podkleję i będzie myślę ok.


No i zaklejone - jest na ten moment git.

Ale jeszcze dalsze problemy z "dziadkiem". Może wiecie gdzie w mojej okolicy mogę zregenerować  i  splanować głowicę .

R E S P E C T ! ! !

<a href="http://forum.atnel.pl" >ATNEL tech-forum</a>

694

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Panowie jaki moment dokręcania głowicy i stóp wału jest w mtz. Będę rozbierał jumza ale to to samo. Szukałem w tym wątku doszedłem do 13 strony i wymiękłem.

695

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

na głowice to podam Ci wieczorem bo mam w katalogu

E 516 na części
Telefon 695 076 269

696

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

głowica 160-180Nm  ( 16-18 kgxm)

R E S P E C T ! ! !

<a href="http://forum.atnel.pl" >ATNEL tech-forum</a>

697

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

O to słabiutko ,nie na temat ale jako ciekawostkę powiem że w perkinsie mojego fastraka dokręca się na 210 Nm wszystkie śruby a potem najdłuższe szpilki pociąga się jeszcze o 210 stopni średnie o 180stopni a najkrótsze o 150 stopni  . Potem próbowałem sprawdzić kluczem nastawionym na 300Nm to przeskoczył ,mocniejszego klucza nie miałem a ciekawiło mnie jaki faktycznie był moment dokręcenia głowicy .

698

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

To oczy miałeś na wierzchu i wszystkie kolory smile :wow::red:

E 516 na części
Telefon 695 076 269

699

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

A po co tam zagladales przeciez jcb sa bezawaryjne.

700

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

W jumzie głowica 4cylindry jest na 21 śrub to może dlatego mniejszy moment. I tak dokręcę mocniej chyba. Korbowody dokręciłem na 160 ale jakoś słabo mi się wydaje.