81

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Sebastian napisał/a:

U mnie też tak opada szybko ale to w tedy jak użyje tej wajchy przy kierownicy , tą drugą przy siedzeniu opuszcza normalnie . U mnie ma tak od początku jak był przyprowadzony , możliwe że to od rozdzielacza zależy :nie_wiem: ?

Dokladnie to samo jest tylko u niego ta przy siedzeniu nie podniesie

Rolnik z powołania:-)

82 Ostatnio edytowany przez Pietia (2010-12-30 14:18:22)

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Na 100 % walnienty regulator siłowy pod siedzeniem przerobialem to ostatno u siebie w 1025 podnsi elegancko a opuszcza bardzo szybko wymiana na nowy i po problemie jedynie koszt 460 zł.:smiley::smiley:

83

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

:wow: to malutko

Rolnik z powołania:-)

84

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

ale problem z głowy

85

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Na szczęście to nie mój MTZ i nie mój problem

Rolnik z powołania:-)

86

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Ja wymieniałem rozdzielacz pod siedzeniem na nowy to teraz nie mam dociążania , tylko że  teraz elegancko działa dźwignia przy siedzeniu a z tą  przy kierownicy to jeszcze pokombinuje tylko jak się ociepli bo kalesony nawet nie pomagają   lol !!!!!

" Czasem trzeba zrobić krok w tył  by móc zrobić dwa do przodu . "

87

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

A bawił się ktoś z Was bawić się pokrętłem od ciśnienia oleju w układzie, to dużo potrafi zmienić. Pozatym jeżeli chcecie sterować hydrauliką dźwigniami przy kierownicy to trzeba przestawic ten rozdzielacz pod siedzeniem i na odwrot. Inaczej dzieją się cuda z hydrauliką. Pozatym może się mylę ale opuszczanie dźwignią przy kierownicy jest szybkie dlatego że jest to otwarcie zaworu(tzw pozycja pływająca) więc olej z siłownika ucieka tak szybko jaki jest ciężar zawieszonego narzedzia

Tylko głupi nie wie że jest głupi a mądry to wie

88

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Bawiłem się  tym pokrętłem ale rezultaty były mizerne może źle to robiłem ? Hydraulika w mtz-zecie jest nie skomplikowana jak Cholera :uuuu: !! albo ja jestem tępy :stu: !

" Czasem trzeba zrobić krok w tył  by móc zrobić dwa do przodu . "

89

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Układ hydrauliczny w MTZ'ach był budowany na francuskiej licencji. Z stąd niekiedy nie można z nim sobie poradzić. Ale można ogarnąć.

R E S P E C T ! ! !

<a href="http://forum.atnel.pl" >ATNEL tech-forum</a>

90

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

PANOWIE

Potrzebuje w trybie natychmiastowym  wszystkich oznaczeń silników od MTZ-a  zeby sie w gówno nie wpakowac  czyli jakie oznaczenia miały 50 konne silniki a jakie 80 konne  które to które i gdzie te nr znaleźc na silniku ??  po czym poznac z wyglądu króry to który czy niczym się nie różnią ??   

Bo albo nie umiem szukac albo w internecie nic na temat nie ma ...

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

91

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

A 102 konny to patyk od kaszanki

Małe świństwa mówi się głośno... Wielkie - szeptem. Prawdy natomiast nie mówi się w ogóle. Kto wie czy każda prawda nie jest w gruncie rzeczy największym świństwem? więcej
Marek Hłasko - Ósmy dzień tygodnia

92

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

co masz na mysli ??

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

93

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Wojtas silniki oznaczone D-50 D-60 lub D-70 są starego typu (z wstępną komorą spalania w głowicy) i mają w głowicy cztery świece żarowe i po tym najłatwiej je poznać . Silniki oznaczone D-240 do D-243 to silniki nowego typu bez turbo czyli takie jak miałeś w tym   MTZ-cie którego sprzedałeś. Silniki turbo zaczynają sie od D-245. Numery sa na tabliczce silnika po prawej stronie powyżej wlewu oleju.

94

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

grześ67 napisał/a:

Wojtas silniki oznaczone D-50 D-60 lub D-70 są starego typu (z wstępną komorą spalania w głowicy) i mają w głowicy cztery świece żarowe i po tym najłatwiej je poznać . Silniki oznaczone D-240 do D-243 to silniki nowego typu bez turbo czyli takie jak miałeś w tym   MTZ-cie którego sprzedałeś. Silniki turbo zaczynają sie od D-245. Numery sa na tabliczce silnika po prawej stronie powyżej wlewu oleju.

Nawet nie pomyślałem o Tobie że możesz wiedziec. Chyba za krótko zabawiłeś u mnie. Pozdrowionka

Tel.795-243-626
Trudno jest byc ***, ale ktoś to musi robic...
https://web.facebook.com/JanMir-1851091 … page_panel
http://www.janmir.com.pl

95

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Trochę w tych Ruskach już siedzę.Pozdrawiam również, mam nadzieję że jeszcze się spotkamy i myślę że będzie okazja wypić jakąś flaszeczkę i dłużej pogadać.

96

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

dzięki wielkie za tą informacje masz +

powiedz mi jeszcze   czy z tych silników  D 50,60,70, można wykrzesac wiecej mocy czy to już koniec ??

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

97

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Tak jak i w IFIE pompa decyduje o wszystkim. Więcej ognia na kotłach daje większą moc, ale rachunek ekonomiczny nie uzasadnia takich poczynań.

Małe świństwa mówi się głośno... Wielkie - szeptem. Prawdy natomiast nie mówi się w ogóle. Kto wie czy każda prawda nie jest w gruncie rzeczy największym świństwem? więcej
Marek Hłasko - Ósmy dzień tygodnia

98

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

tego to sie domysliłem ale  pytanie  czy tylko na pompie czy może pojemnośc silnika jest mniejsza albo cuś ?

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

99

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Z tego co dziś pytałem to jest tak z tym oznaczeniem jak pisze Grzesiek a co do mocy jak spytałem gościa to się roześmiał i powiedział że w ruskim jest z tym jak w ruletce a oznaczenia pozwalają tylko dokupic odpowiednie części i myślę że się zna na tym co mówi bo prowadzi ten sklep odkąd pamiętam i ma wszystko do tych maszyn począwszy od T25 do DT a tak dla zainteresowanych pompka paliwa ta na pompie wtryskowej oryginał ruska 47zł jak ktoś już ma taką założoną to można dostac u niego nawet konkretny model.

Tel.795-243-626
Trudno jest byc ***, ale ktoś to musi robic...
https://web.facebook.com/JanMir-1851091 … page_panel
http://www.janmir.com.pl

100

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

W starych typach to 70 koni to myślę że to jest max co można z nich wyciągnąć.Można zwiększyć dawkę ale po pierwsze to większe zużycie paliwa a po drugie możesz przegrzać głowice bo stare typy silników są na to wrażliwe.Pozdrawiam i życzę owocnych łowów.