Temat: Jak dostać się do silnika od dołu fortschritt e 512

Witam
Mam pytanie jak dostać się do silnika od dołu bo niemam pojęcia jak się tam dostać bo musimy część wymienić a silnika wyjmować nie chce

2

Odp: Jak dostać się do silnika od dołu fortschritt e 512

Pomoże ktoś ??? To jest Ważne

3

Odp: Jak dostać się do silnika od dołu fortschritt e 512

Jak chcesz ściągać michę to musisz wyciągać silnik. Co prawda od dołu jest taka "szuflada" ale tym raczej nie dojdziesz.

4 Ostatnio edytowany przez jano323 (2012-05-05 19:37:37)

Odp: Jak dostać się do silnika od dołu fortschritt e 512

ludzie wycinają otwór w zbiorniku zbożowym taki jak w bizon ale od dołu to tylko długie i sprawne palce lol

5

Odp: Jak dostać się do silnika od dołu fortschritt e 512

hmm  wymiennik chcesz wymienic ??   bo jak mise wytargac to szybciej bedize silnik cyklopem  wyciągnąc smile

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

6

Odp: Jak dostać się do silnika od dołu fortschritt e 512

jano323 napisał/a:

ludzie wycinają otwór w zbiorniku zbożowym taki jak w bizon ale od dołu to tylko długie i sprawne palce lol

Wiesz ludzie mają różne zdolności słyszałem kiedyś o ginekologu który zrobił kapitalke silnika w polonezie przez rurę wydechową lol wink

7

Odp: Jak dostać się do silnika od dołu fortschritt e 512

OK już problem rozwiązany chłodnice oleju wyciągałem . Ale się nakombinowałem żeby to wyjąć
Gorsze będzie zakładanie sad

8

Odp: Jak dostać się do silnika od dołu fortschritt e 512

Witam.
Mam w mojej 512 mały problem podczas przegladania silnika okazało się, że no niestety ale wał korbowy ma luz na panewkach mimo to trzymał ciśnienie ok. 3  atm.
Moje pytanie brzmi czy robił to ktoś bez wyciagania silnika chodzi mi o wymiane panewek. Wiem, że to jest czysta głupota  i szaleństwo robć to bez wyciagania silnika na zewnątrz ale mimo wszystko spróbował bym mam pod silnikiem otwór na  pod całym silnikiem ktoś już kiedyć coś tam robił.

9

Odp: Jak dostać się do silnika od dołu fortschritt e 512

Słuchaj wymiana panewek to dość poważne zagadnienie , zapomnij że zrobisz to bez wyciągania silnika treba trochę luzu żeby to dokładnie zrobić i po odkręcać  i pozakręcać stopy.

od małej myszki do Cesarza , wszyscy żyją z gospodarza

tel 782 616 889 dla kolegów z forum czynny całą dobę  Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki , tylko cuda zabierają mi trochę czasu.                                                                                                          "Mówią żem jest paranoid a ja nie przejmuję się jadę co fabryka dała ....."

10

Odp: Jak dostać się do silnika od dołu fortschritt e 512

Znam człowieka co przytartą panewkę wyczyścił papierem ściernym i złożył tak właśnie od dołu przez wyciętą dziurę, pod silnikiem. I wszystko się jakoś kręci.

11

Odp: Jak dostać się do silnika od dołu fortschritt e 512

Oczywiście mógł bym wydrzeć silnik ale już nie mam siły do tego sprzętu dopiero zrobiłem głowice pompę paliwową rozrząd wszystko poskręcane już do kupy a o tym dowiedziałem się na końcu jest wyczuwalny luz wału jak się go rusza. Chyba będe próbował od dołu jestem drobnej postury to dla mnie to nie problem leżeć na wytsąsaczach dam sobie kawałek płyty żeby nie leżeć na gołym żelazie. Jak nie da rady no to nie pozostaje nic innego tylko wydarcie silnika tylko to dużo zachodu w moim przypadku nie mam czym wydrzeć dopiero trzeba by było jakąś koparke załatwiać itd.

12

Odp: Jak dostać się do silnika od dołu fortschritt e 512

luz wyczuwalny to masz ale osiowy ale nie w pionie bo on by nie miał 3 atm a wg mnie to jak od dołu to tylko korbowody walu nie ruszysz bo kapy i dzwon  chłodnica  i pamiętaj zę wał to waży jak ze 4 od 330

13

Odp: Jak dostać się do silnika od dołu fortschritt e 512

3 atmosfery to jeszcze lata swietlne  pracy dla tego silnika. w moim pierwszym zt 303 ciśnienie na ciepłym  silniku ledwo pod 2 at i tak się bujał 11 lat.

Leszek   dla kolegów'

14

Odp: Jak dostać się do silnika od dołu fortschritt e 512

Jak złapie łyżkami za wał to rusza się na boki a luz osiowy też jest ale tego nie dam chyba rady zrobić tak od dołu. To jak mówicie jest cień nadzieji że się uda.

15

Odp: Jak dostać się do silnika od dołu fortschritt e 512

CIEŃ to dużo

16

Odp: Jak dostać się do silnika od dołu fortschritt e 512

Zastanawia mnie tylko jedno bo silnik chodzi ładnie nie słychać żadnego stukania a chyba coś powinno walić skoro jest luz, w każdym bądź razie w przyszłym tygodniu będę próbował się za to zabrać.  Plan jest prosty miska w dół popuszcze wał na każdej stopie nie dużo tak 1-2 mm a potem po kolei wymiana panewek. Już sobie wyobrażam  jak   będę wyglądał pod czas tej roboty wszechobecnie kapający olej na głowe to jest to co lubie.

17

Odp: Jak dostać się do silnika od dołu fortschritt e 512

Ja wyciągam silniki, zt 323+podnośnik od widlaka 3,5m idzie jak ta lala.

18

Odp: Jak dostać się do silnika od dołu fortschritt e 512

pawelmaly88 napisał/a:

Zastanawia mnie tylko jedno bo silnik chodzi ładnie nie słychać żadnego stukania a chyba coś powinno walić skoro jest luz, w każdym bądź razie w przyszłym tygodniu będę próbował się za to zabrać.  Plan jest prosty miska w dół popuszcze wał na każdej stopie nie dużo tak 1-2 mm a potem po kolei wymiana panewek. Już sobie wyobrażam  jak   będę wyglądał pod czas tej roboty wszechobecnie kapający olej na głowe to jest to co lubie.

współczuję i powodzenia

19

Odp: Jak dostać się do silnika od dołu fortschritt e 512

No to nie lada wyzwanie... A nie lepiej pokombinować jak szybko wyjąć silnik?
Wał się rusza na boki i masz 3 atm. na zegarze??? Może zmień zegar... Napisz jeszcze gdzie masz go wpiętego?

www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl
- Raj dla stóp smile Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal

Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.   http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

20

Odp: Jak dostać się do silnika od dołu fortschritt e 512

Zegar z tego co sobie przypominam to mam wpięty w obudowe filtra oleju a sam zegar jest w kabinie i jest on oryginalny. Spróbuję sie wziąć w tym, tygodniu za to przynajmniej ściągne miske i ocenie swoje szanse na powodzenie całej misji.