61

Odp: Regulacja Dawki Paliwa

gelek79 napisał/a:

Infinity zadzwoń wytłumacze 691763716,
Andrew przyjmuje zaproszenie. Będę szukał powoli 323 to może kiedyś wdepnę. Pozdrawiam

Spoko dzięki za fatyge jak będę miał luzniejsza chwile będę dzwonił; )

62 Ostatnio edytowany przez PiotrK (2017-01-11 02:06:07)

Odp: Regulacja Dawki Paliwa

InfinityPG napisał/a:
gelek79 napisał/a:

To jest w obudowie regulatora takie cięgno połączone z listwą, jak stanie się przy maszynie to pierwsze z brzegu, jak się wciśnie gaz to się porusza- tak najprościej to przedstawiam,trzeba ściągnąć dekiel z regulatora pompy, rozpiąć to cięgno, jest kątrowane na śrubkę m6, przekręcić jeden obrót, spiąc cięgno, i ogień w pole, mój forsz latał z agregatem na 3 polowej, i pod górki poddymiał, teraz na 1 szosowej nawet nie kucnie i tego dymienia nie ma, na paliwie też nie zauważyłem większego zużycia.

Z pompami jakoś słabo miałem doczynienia wiec zapytam , tu chodzi żeby odkręcić ten dekiel regulatora z góry?  I tam wkrecamy czy wykrecamy?

Panowie, jak wam życie jest miłe (swoje i cudze) to nie ruszajcie tego cięgła, tej śrubki i tej listwy w tym miejscu!!! Sprawa jest prosta, nie wiesz co i jak, to nie dotykaj i nic nie kręć, zwłaszcza w pompie wtryskowej i w tak istotnym miejscu. Ta pompa wtryskowa ma łącznie 11 punktów regulacyjnych i żeby ona dobrze chodziła, to wszystkie muszą być ustawione odpowiednio z uwzględnieniem innych. Akurat ta regulacja na cięgle, o której tu piszesz gelek79, odpowiada za ustawienie gaszenia silnika, a nie za jego moc i moment (dawka paliwa). Jak tam źle pokręcisz, to w ogóle nie zgasisz silnika i w skrajnym przypadku tragedia gotowa! Jak coś nawali, to aby awaryjnie zatrzymać traktor przez właśnie wyłączenie silnika, będziesz musiał rwać przewody paliwa, bo inaczej go nie wyłączysz! A co przez taką głupotę może się stać, to już niech Ci wyobraźnia podpowie!

www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl
- Raj dla stóp smile Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal

Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.   http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

63 Ostatnio edytowany przez Massey (2017-05-15 11:33:52)

Odp: Regulacja Dawki Paliwa

Mam taki mały kłopot w moim zt 323 , odpala lekko od strzała praktycznie , na obroty wchodzi elegancko , moc ma ale gdy mu przygazuje to zadymi fest , później już dymu nie puści ale ta czarna chmura nad traktorem gdy zaczynam np orać trochę irytuje. Ostatnio wymieniałem pompę zasilającą i od tego momentu odzyskał więcej mocy (wcześniej wydawał mi się bardziej przymulony) ale zaczął więcej dymić. Jak myślicie końcówki może leją ?

64 Ostatnio edytowany przez Stachu (2017-05-15 11:49:08)

Odp: Regulacja Dawki Paliwa

Wydaje mi się, że dawkę ma za dużą i dymi na czarno co świadczy o zbyt dużej dawcę paliwa.  Pompka zasilająca odpada bo ona odpowiada tylko za podanie paliwa do pompy A to Pompa wtryskowa dozuje ilość paliwa jaka powinna pójść na Tłoki. Czarny dym to zdrowy dym  Ale w momencie przegazowania A nie w trakcie pracy. Podczas pracy jak dymi ci na czarno to tak jakbyś widział paliwo Uciekające przez Komin a nie wykorzystane przez silnik. Jak jest lokomotywa i cały czas Demi w trakcie pracy to możesz po patrzeć na Komin i śpiewać 0,50 zł 0,50 zł 50 gr i tak cały czas leci do chmur twoja ropa nie przepalona Przez silnik.

65

Odp: Regulacja Dawki Paliwa

Właśnie przy pracy wogóle nie dymi , zadymi jak mu dam gaz na początku np jak zaczynam orkę ,później nie dymi wcale chodzi ładnie.

66

Odp: Regulacja Dawki Paliwa

Nic nie ruszaj skoro po rozgrzaniu jest ok.

67

Odp: Regulacja Dawki Paliwa

Massey napisał/a:

Właśnie przy pracy wogóle nie dymi , zadymi jak mu dam gaz na początku np jak zaczynam orkę ,później nie dymi wcale chodzi ładnie.

To nie CR ze jak kopci przy dodawaniu gazu to coś nie tak . W CR jest masę czujników od tego a w normalnym silniku jak dasz w podłogę to dopuki nie osiagnie takich obrotów jakie dasz pedalem gazu to powinien kopcic.

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

68

Odp: Regulacja Dawki Paliwa

Tak jak pisałem wcześniej jak pufnie czarnym dymem podczas przygazówki to zdrowo. Jak będzie kopcił cały czas to drogo.

69

Odp: Regulacja Dawki Paliwa

zawsze mozesz w nim spradzic wtryskiwacze , to latwe i dosc wydajny sposob

70

Odp: Regulacja Dawki Paliwa

No tak lejące wtryski to takie ktore dają za dużą dawkę paliwa. Nie koniecznie bedzie to widoczne na zwyklym testerze

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

71 Ostatnio edytowany przez gelek79 (2017-05-15 19:02:51)

Odp: Regulacja Dawki Paliwa

Piotr opisał że ta regulacja którą opisałem jest od gaszenia, ja opisałem to kto już to wcześniej napisał, nie wiem czy to zbieg okoliczności ale u mnie w 3sztukach dzięki temu 1obrotowi moc wzrosła a ciągniki nie mają problemu z gaszeniem, ale ja mechanikiem nie jestem tylko samoukiem

W końcu się udało...............
Rolnik hobbbysta ( zmieniam hobby na wino kobiety i śpiew
Specjalista od "burz" smile

72

Odp: Regulacja Dawki Paliwa

Andrew89 napisał/a:

No tak lejące wtryski to takie ktore dają za dużą dawkę paliwa. Nie koniecznie bedzie to widoczne na zwyklym testerze

Lejące wtryski to z reguły takie które się zacinają albo mające już wyrobione prowadnice jednym słowem nie pylą tylko leją ropę jak ze strzykawki

73

Odp: Regulacja Dawki Paliwa

Końcówki wymieniane były 3 lata temu podczas remontu silnika. Nowe mam kupione , skończę z kukurydzą to się za to wezmę.

74

Odp: Regulacja Dawki Paliwa

Masse. diesel kopci diesel czadzi diesel nigdy Cię nie zdradzi ! jak kopci przy przyspieszaniu tylko  to się tym delektuj i tak ma być.

75

Odp: Regulacja Dawki Paliwa

A u mnie jest taki problem, że silnik bardzo wolno schodzi z obrotów. Czy to może być przez złą dawkę paliwa?

76

Odp: Regulacja Dawki Paliwa

A może trzeba na cięgło sprężyne założyć i zacznie szybciej schodzić, polecam od 30stki od pedału hamulcy

W końcu się udało...............
Rolnik hobbbysta ( zmieniam hobby na wino kobiety i śpiew
Specjalista od "burz" smile

77

Odp: Regulacja Dawki Paliwa

Raczej regulator obrotów.

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

78

Odp: Regulacja Dawki Paliwa

Cięgło nie ma z tym nic wspólnego.
A co do tego regulatora obrotów to możesz mi powiedzieć coś więcej?

79

Odp: Regulacja Dawki Paliwa

zardzewiało Ci cięgło pod kabiną.

80

Odp: Regulacja Dawki Paliwa

Rozepnij cięgło na pompie i sprawdź ręcznie . Regulator obrotów może nie cofać listwy z jakiegoś powodu. Masz olej w pompie i regulatorze? Jeśli tak to sprawdź czy nie jest brudny albo gęsty, jeżeli wszystko ok to pompę na stół do pompiarza na regulację.

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38