Odp: Regulacja Dawki Paliwa
Infinity zadzwoń wytłumacze 691763716,
Andrew przyjmuje zaproszenie. Będę szukał powoli 323 to może kiedyś wdepnę. Pozdrawiam
Spoko dzięki za fatyge jak będę miał luzniejsza chwile będę dzwonił; )
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ zasilania » Regulacja Dawki Paliwa
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Infinity zadzwoń wytłumacze 691763716,
Andrew przyjmuje zaproszenie. Będę szukał powoli 323 to może kiedyś wdepnę. Pozdrawiam
Spoko dzięki za fatyge jak będę miał luzniejsza chwile będę dzwonił; )
gelek79 napisał/a:To jest w obudowie regulatora takie cięgno połączone z listwą, jak stanie się przy maszynie to pierwsze z brzegu, jak się wciśnie gaz to się porusza- tak najprościej to przedstawiam,trzeba ściągnąć dekiel z regulatora pompy, rozpiąć to cięgno, jest kątrowane na śrubkę m6, przekręcić jeden obrót, spiąc cięgno, i ogień w pole, mój forsz latał z agregatem na 3 polowej, i pod górki poddymiał, teraz na 1 szosowej nawet nie kucnie i tego dymienia nie ma, na paliwie też nie zauważyłem większego zużycia.
Z pompami jakoś słabo miałem doczynienia wiec zapytam , tu chodzi żeby odkręcić ten dekiel regulatora z góry? I tam wkrecamy czy wykrecamy?
Panowie, jak wam życie jest miłe (swoje i cudze) to nie ruszajcie tego cięgła, tej śrubki i tej listwy w tym miejscu!!! Sprawa jest prosta, nie wiesz co i jak, to nie dotykaj i nic nie kręć, zwłaszcza w pompie wtryskowej i w tak istotnym miejscu. Ta pompa wtryskowa ma łącznie 11 punktów regulacyjnych i żeby ona dobrze chodziła, to wszystkie muszą być ustawione odpowiednio z uwzględnieniem innych. Akurat ta regulacja na cięgle, o której tu piszesz gelek79, odpowiada za ustawienie gaszenia silnika, a nie za jego moc i moment (dawka paliwa). Jak tam źle pokręcisz, to w ogóle nie zgasisz silnika i w skrajnym przypadku tragedia gotowa! Jak coś nawali, to aby awaryjnie zatrzymać traktor przez właśnie wyłączenie silnika, będziesz musiał rwać przewody paliwa, bo inaczej go nie wyłączysz! A co przez taką głupotę może się stać, to już niech Ci wyobraźnia podpowie!
Mam taki mały kłopot w moim zt 323 , odpala lekko od strzała praktycznie , na obroty wchodzi elegancko , moc ma ale gdy mu przygazuje to zadymi fest , później już dymu nie puści ale ta czarna chmura nad traktorem gdy zaczynam np orać trochę irytuje. Ostatnio wymieniałem pompę zasilającą i od tego momentu odzyskał więcej mocy (wcześniej wydawał mi się bardziej przymulony) ale zaczął więcej dymić. Jak myślicie końcówki może leją ?
Wydaje mi się, że dawkę ma za dużą i dymi na czarno co świadczy o zbyt dużej dawcę paliwa. Pompka zasilająca odpada bo ona odpowiada tylko za podanie paliwa do pompy A to Pompa wtryskowa dozuje ilość paliwa jaka powinna pójść na Tłoki. Czarny dym to zdrowy dym Ale w momencie przegazowania A nie w trakcie pracy. Podczas pracy jak dymi ci na czarno to tak jakbyś widział paliwo Uciekające przez Komin a nie wykorzystane przez silnik. Jak jest lokomotywa i cały czas Demi w trakcie pracy to możesz po patrzeć na Komin i śpiewać 0,50 zł 0,50 zł 50 gr i tak cały czas leci do chmur twoja ropa nie przepalona Przez silnik.
Właśnie przy pracy wogóle nie dymi , zadymi jak mu dam gaz na początku np jak zaczynam orkę ,później nie dymi wcale chodzi ładnie.
Nic nie ruszaj skoro po rozgrzaniu jest ok.
Właśnie przy pracy wogóle nie dymi , zadymi jak mu dam gaz na początku np jak zaczynam orkę ,później nie dymi wcale chodzi ładnie.
To nie CR ze jak kopci przy dodawaniu gazu to coś nie tak . W CR jest masę czujników od tego a w normalnym silniku jak dasz w podłogę to dopuki nie osiagnie takich obrotów jakie dasz pedalem gazu to powinien kopcic.
Tak jak pisałem wcześniej jak pufnie czarnym dymem podczas przygazówki to zdrowo. Jak będzie kopcił cały czas to drogo.
zawsze mozesz w nim spradzic wtryskiwacze , to latwe i dosc wydajny sposob
No tak lejące wtryski to takie ktore dają za dużą dawkę paliwa. Nie koniecznie bedzie to widoczne na zwyklym testerze
Piotr opisał że ta regulacja którą opisałem jest od gaszenia, ja opisałem to kto już to wcześniej napisał, nie wiem czy to zbieg okoliczności ale u mnie w 3sztukach dzięki temu 1obrotowi moc wzrosła a ciągniki nie mają problemu z gaszeniem, ale ja mechanikiem nie jestem tylko samoukiem
No tak lejące wtryski to takie ktore dają za dużą dawkę paliwa. Nie koniecznie bedzie to widoczne na zwyklym testerze
Lejące wtryski to z reguły takie które się zacinają albo mające już wyrobione prowadnice jednym słowem nie pylą tylko leją ropę jak ze strzykawki
Końcówki wymieniane były 3 lata temu podczas remontu silnika. Nowe mam kupione , skończę z kukurydzą to się za to wezmę.
Masse. diesel kopci diesel czadzi diesel nigdy Cię nie zdradzi ! jak kopci przy przyspieszaniu tylko to się tym delektuj i tak ma być.
A u mnie jest taki problem, że silnik bardzo wolno schodzi z obrotów. Czy to może być przez złą dawkę paliwa?
A może trzeba na cięgło sprężyne założyć i zacznie szybciej schodzić, polecam od 30stki od pedału hamulcy
Raczej regulator obrotów.
Cięgło nie ma z tym nic wspólnego.
A co do tego regulatora obrotów to możesz mi powiedzieć coś więcej?
zardzewiało Ci cięgło pod kabiną.
Rozepnij cięgło na pompie i sprawdź ręcznie . Regulator obrotów może nie cofać listwy z jakiegoś powodu. Masz olej w pompie i regulatorze? Jeśli tak to sprawdź czy nie jest brudny albo gęsty, jeżeli wszystko ok to pompę na stół do pompiarza na regulację.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ zasilania » Regulacja Dawki Paliwa
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo