101

Odp: Wariator

Wielki czas tam zajrzeć,mogły pójść łożyska lub tak jak pisze "jacy".Właśnie to robiliśmy+ odrzutnik.Pamiętaj że zaniedbania tego typu to pożar prawie gwarantowany i dziwię sie że dopuściłeś do takiego zagrożenia i piszesz o tym tak spokojnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

102 Ostatnio edytowany przez jaro12 (2014-07-05 16:54:48)

Odp: Wariator

Dzięki za podpowiedzi. Jestem spokojny bo nie przytrafiło się to w trakcie sezonu, wtedy był bym bardziej wk***iony, jest jeszcze z tydzień czasu to się tym zajmę. Jak coś to będę pisał. Raczej bym obstawiał ośka, klin, tuleja, bo łożyska raczej są dobre ale zobaczę je jeszcze jak zdejmę koło.

Rozebrałem to koło i się okazało że klin jest wybity. Jak sprawdzić czy tuleja nie jest wytarta?. łożyska dobre, nie ma luzu. tylko się obawiam żeby frezy w kole i na osi nie były bardzo naruszone. Macie jakieś porady na to?

103

Odp: Wariator

Witam wczoraj przestał działać mi przyśpieszacz, trochę chodzi ale krótko. Pas jest napięty a nie chce (tak mi się wydaje) to koło co jest przy skrzyni biegów rozejść się. Sprężyna się zablokowała? czy co innego?. hydraulika działa bo aż silnik przystaje jak chce włączyć.

Jak wyciągnąć tą sprężyne przy skrzyni żeby sprężyna nie wystrzeliła? tylko śruby i zejdzie?

104

Odp: Wariator

śruby są na tyle długie że koło się poluzuje i zejdzie bez obawy o wystrzelenie. Jednak uważaj bo nie wiadomo czy ktoś nie kombinował i nie założył innych lub innej długości.

105

Odp: Wariator

Zajrzyj do wariatora na skrzyni,ja mijałem taki przypadek a przyczynom był odkręcony klin (ten przykręcany na trzy śruby M8 na ampul).

Nie ma że się nie da, jak się nie chce to się nie da...;)

smile E-516 na części. smile

106 Ostatnio edytowany przez jaro12 (2014-07-28 09:56:41)

Odp: Wariator

Właśnie rozebrałem to koło i klin jestw dwóch częściach, także to chyba bedzie to. Chyba w śrubach gwint się wytarł bo klin luźno chodził i zablokowało koło. Od razu nowy pas zamówie bo jest poprzecinany chyba przez to. Dzieki

Ale tam był klin na dwie śruby, taki sfrezowany  po końcach

107

Odp: Wariator

http://hemas.pl/component/jshopping/pro … 8?Itemid=0 można gdzieś taniej kupić?

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

108

Odp: Wariator

Do Wągrowca zadzwoń

E 516 na części
Telefon 695 076 269

109

Odp: Wariator

koleś mi podał swój nr prywatny, mówił że jakiś jego kolega takie rzeczy ma  to mi wyśle , mówił że te polskie to nie bardzo.... pewny ten ziomek jest ? żeby jakiegoś syfu nie wysłał .. ? ? ?

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

110

Odp: Wariator

Mówisz o tym z Wągrowca? Jeśli chodzi o pana Grzegorza właśnie stamtąd to jestem z niego zadowolony jak najbardziej, jak na razie żadnego gówna nie wcisnął

E 516 na części
Telefon 695 076 269

111

Odp: Wariator

ten pan Grzesiu z Wągrowca handluje też innymi częsciami? bo jak patrze na jakos wykonania nowych polskich zamiennikow to chyba wole wsadzic stary oryginał

112

Odp: Wariator

Panowie jak to jest z tymi oringami na tłoczkach , w katalogu od 512 jest że tych oringów 22x3 powinno być sztuk 2 a w katalogu od 514 jest że powinno ich być 4.

E 516 na części
Telefon 695 076 269

113

Odp: Wariator

Powinno być na jeden tłoczek 2 małe 22x3, 1 większy do uszczelniania tulejki 32x3 i na końcu simering 22x32x7 Nie wiem może w katalogu za mało napisali albo obudowy inne robili. U mnie też jest napisane że 2 a jest 4

114

Odp: Wariator

No już byłem po części i gościu w sklepie powiedział mi wszystko co i jak.

E 516 na części
Telefon 695 076 269

115

Odp: Wariator

gdzie jest kalamitka do smarowania wariatora jazdy tego z tyło? szukałem z 10 min i nie znalazłam

Rolnik z powołania:-)

116

Odp: Wariator

W kole wariatora jest

E 516 na części
Telefon 695 076 269

117

Odp: Wariator

Musisz je ścisnąć (przyspieszacz na maksa) wtedy znajdziesz w jednym z 3 otworów.

118

Odp: Wariator

a to takie buty...

Rolnik z powołania:-)

119 Ostatnio edytowany przez scoda19 (2017-07-13 10:25:32)

Odp: Wariator

Jaj będziesz tam grzebał to przedłużenie rurki załatwia sprawę i wtedy dostępna w każdej pozycji.

120

Odp: Wariator

Da rade smarować bez przedłużek i kombinowania