1 Ostatnio edytowany przez skizo (2007-08-03 22:27:52)

Temat: szlaczkowanie tylnych kół w E-512

Jak w temacie, przy jeździe na 3 biegu z przyśpieszeniem zaczyna nosić kombajn po całej drodze :uuuu:  Przy wolniejszej jeździe jest to nieodczuwalne czego to może być przyczyn. Sprawdzałem czy czasem na gałkach nie ma luzów i nie ma. Czyli co i jak to można naprawić :wow:

gg:5578646

2

Odp: szlaczkowanie tylnych kół w E-512

Możesz mieć luźne ramię zwrotnicy, jest ono założone na oś zwrotnicy i sciśnięte śrubą 12, lub też masz źle ustawioną zbieżność kół, więc wtedy na drążku musisz wyregulować

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

3 Ostatnio edytowany przez Enjo (2007-08-03 23:48:41)

Odp: szlaczkowanie tylnych kół w E-512

Zbieżość sprawdzałeś? nic innego nie przychodzi mi do głowy smile
mierzysz po przekątnej  kuł, odległosci między felgami z tyłu i przodu i z przodu musi być węziej, 1cm najmniej ,jutro zmierze i powiem jak jest u mnie.
Jeszcze jedno,swożeń osi moze tam masz luz (choć on jest dość solidny). Byś musiał podniesc forszaja.... moze podnosnik pod zaczep , i poszarpać troche za oś

ps. ojjj.. nie wyświetlił mi sie Twoj post tatomarty ,prawie to samo napisałem :stu:

4

Odp: szlaczkowanie tylnych kół w E-512

Wyjaśniłeś to dokładniej smile

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

5

Odp: szlaczkowanie tylnych kół w E-512

ja sie mądruje a mam  w cały świat, mam o 1cm ale rozbieżne smile mimo to prowadzi sie dość dobrze

6

Odp: szlaczkowanie tylnych kół w E-512

Ja też stawiam na sworzeń zwrotnicy

Kto pyta jest głupcem przez pięć minut , kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
GG 5280421  Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty

7

Odp: szlaczkowanie tylnych kół w E-512

A ja stawiam na wyrąbane sworznie tylnego wózka (trzeba wszystko zregenerować big_smile

8

Odp: szlaczkowanie tylnych kół w E-512

Chłopaki pomału!!!, od czego miały by się wyrąbać sworznie zwrotnic w kombajnie? :nie_wiem:, mój jest z 77 roku i wszystko jest tak ciasno spasowane, że hej, zero luzów, a ja mam też koła ustawione rozbieżnie i tak że widać to gołym okiem, wiadomo, że nie przypomina to talerzówy, ale widać i nie mam problemów z prowadzeniem go przy "dużej" prędkości

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

9

Odp: szlaczkowanie tylnych kół w E-512

Może i twój jest ciasny -mój Bizon ma luzy :nooo:

10

Odp: szlaczkowanie tylnych kół w E-512

a czy na orbitronie powinien być luz bo u mnie mozna kierownice poruszać w lewo i w prawo tak ze nic sie nie bedzie działo (znaczy sie koła nie bedą się poruszać) taki dość sporu luz. Czy tak powinno być czy nie powinno być tych luzów ??

gg:5578646

11

Odp: szlaczkowanie tylnych kół w E-512

W kole kierownicy raczej nie może być luzu, tak, żeby kiera bezwładnie kręciła się w jedną i drugą stronę bez reakcji kół.

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

12

Odp: szlaczkowanie tylnych kół w E-512

Może zapowietrzony układ kierowniczy? :hmmm:

13

Odp: szlaczkowanie tylnych kół w E-512

a może nie zapowietrzoy układ tylko walnięte połaczenie  koło kierownicy a orbitrol  ale znów  to nie mozliwe by go nosiło  bo nawet na dużych dziurach  nie mogło by ruszyc wspomagania samoczynnie (raczej) no chyba ze taka jest opcja ze poprostu  jak masz tten luz na kole kierownicy to przy jezdzie jak chcesz lekko skrecic to poprostu przez ten luz nie da rady malustko poruszyc kołami tylko odrazu gwałtowny ruch powstaje w skutek jest odczucie latania kombajnu po drodze
a  sprawdzałes  połączenia miedzy siłownikiem a kołami tylnuymi moze gdzieś na siłowniku masz luz

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

14

Odp: szlaczkowanie tylnych kół w E-512

U mnie kiedyś odkręciła się ta duża nakrętka co trzyma wąs z osią zwrotnicy, tam jest połączenie na wielo wpust, chyba bez stożka, podłożyłem dużą podkładke, dokręciłem, zabezpieczyłem i jest ok, a też dawało się odczuć luz, szczególnie jak się jechało po równej drodze, dupka latała i kierą też było trzeba nieźle machać. Jeśli jeszcze miałby gdzieś być luz, to tylko na połączeniu kierownicy z ośką orbitrolu i ośki z orbitrolem, ale raczej na tym drugim, bo jak by kiera była luźna to byś przecież to zauważył

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg