1

Temat: Renault ares 540

Witam wszystkich kolegow. Zakupilem ostatnio aresa  i mam problem z hydraulika otóż na wyjsciach hydraulicznych zmiezylem cisnienie i dochodzi do 240 bar  a z tego co wiem powinno bys 180. Zapewne jakic zawor sie zacial i tu jest problem poniewaz nie moge znalec zadnego zaworu przelewowego. Moze ktos mial do czynienia z ta seria ciagnikow i cos mi podpowie

2

Odp: Renault ares 540

Na rozdzielaczu nie masz żadnej regulacji. Jeśli masz półbiegi to pod kabiną po prawej stronie jest blok rozdzielający ciśnienie na skrzynię i hydraulikę i tu szukaj problemu.

Tel.795-243-626
Trudno jest byc ***, ale ktoś to musi robic...
https://web.facebook.com/JanMir-1851091 … page_panel
http://www.janmir.com.pl

3

Odp: Renault ares 540

Tak półbiegi mam  smile Też własnie myslę ze tam jest problem, tylko w czym , czy moze jakies cewki, czy rozdzielacz na hamulec przyczepy, czy jakies inne ustrojstwo.

4

Odp: Renault ares 540

A co Cię podkusiło by mierzyć cisnienie?

5

Odp: Renault ares 540

Na pewno jest przy rozdzielaczu! 100%

6

Odp: Renault ares 540

Przy rozdzielaczu nie ma 100%, jest tylko tam reguacja wydajnosci , a podkucilo mnie aby zmiezyc poniewaz pompa wyje i sie olej grzeje wedlug mnie za mocno

7 Ostatnio edytowany przez jamir12 (2016-11-08 21:21:36)

Odp: Renault ares 540

Wejście zasilania na blok pod kabiną jest na grubej magistrali i jak dobrze pamiętam z tego bloku są 3 wyjścia i powinien byc do każdego wyjścia zawór z regulacją. A skrzynia działa normalnie bo przy zbyt wysokim ciśnieniu powinna szarpac i ciągnąc na półbiegach. Bardziej jest prawdopodobne że na spływie coś blokuje olej i zajrzyj do filtra ciśnieniowego bo też lubi psocic. A i jeszcze jedno sprawdź czy możesz na odpalonym silniku ręcznie wcisnąc kulkę w każdej złączce na rozdzielaczu bo to też jest ważne i od tego zacznij.

Tel.795-243-626
Trudno jest byc ***, ale ktoś to musi robic...
https://web.facebook.com/JanMir-1851091 … page_panel
http://www.janmir.com.pl

8

Odp: Renault ares 540

To na słuch jak się rozgrzeje to słychać zawór przelewowy najlepiej z podniesionym ciężkim pługiem.

9 Ostatnio edytowany przez jamir12 (2016-11-08 22:35:03)

Odp: Renault ares 540

Stachu napisał/a:

To na słuch jak się rozgrzeje to słychać zawór przelewowy najlepiej z podniesionym ciężkim pługiem.

Który zawór przelewowy słychac?? Bo w tej maszynie nie jest jeden.
Zibi, sprawdź jeszcze na odpalonym czy jesteś w stanie otworzyc palcem gniazdo od hamulca hydraulicznego.

Tel.795-243-626
Trudno jest byc ***, ale ktoś to musi robic...
https://web.facebook.com/JanMir-1851091 … page_panel
http://www.janmir.com.pl

10

Odp: Renault ares 540

jamir12 napisał/a:

Wejście zasilania na blok pod kabiną jest na grubej magistrali i jak dobrze pamiętam z tego bloku są 3 wyjścia i powinien byc do każdego wyjścia zawór z regulacją. A skrzynia działa normalnie bo przy zbyt wysokim ciśnieniu powinna szarpac i ciągnąc na półbiegach. Bardziej jest prawdopodobne że na spływie coś blokuje olej i zajrzyj do filtra ciśnieniowego bo też lubi psocic. A i jeszcze jedno sprawdź czy możesz na odpalonym silniku ręcznie wcisnąc kulkę w każdej złączce na rozdzielaczu bo to też jest ważne i od tego zacznij.

Skrzynie dziala w miare normalnie chyba (nie wiem jak sie zachowuje nówka) jak sie szybko pusci sprzeglo toi szarpnie,ale w czasie jazdy jest ok. Półbiegi nie ciagna. Spływ nie blokuje, poniewaz podlaczalem  go bezposrednio tzn. powrot dalem bezposrednio do korka wlewu oleju. Kulek w złączkach nie sprawdzalem, ale zaraz pojde  jak tylko go odpale . Dzieki za rady jednak w kupie siła :beer:

11

Odp: Renault ares 540

zibi37 napisał/a:

Przy rozdzielaczu nie ma 100%, jest tylko tam reguacja wydajnosci , a podkucilo mnie aby zmiezyc poniewaz pompa wyje i sie olej grzeje wedlug mnie za mocno

pytanie odnoście tego co napisałeś, rozumem że możesz regulować wydatek oleju na gnieździe hydrauliki?  regulujesz z kabiny ciągnika czy gdzieś na bloku poza kabiną? ile masz półbiegów? masz rewersor elektrohydrauliczny? jaka to wersja ciągnika? jaki symbol mają aresy z tym wyposażeniem?

Ten Adolf Hitler to dziwny człowiek. Nigdy nie zostanie kanclerzem, najwyżej ministrem poczty, a i to bardzo wątpliwe! To tylko zarozumiały Czech, który wynurzył się z rynsztoka. Że ludzie się go boją, oto czego nie mogę pojąć! Najdalej za rok zostanie zapomniany, a o jego partii, młodych łobuzów nikt nawet nie będzie mówił.”
[Paul von Hindenburg w rozmowie z gen. Schleicherem i bp. Münsteru, 24-02-1931]

12

Odp: Renault ares 540

Takie pokrętła regulacji wydajności miały nawet C-385 eksportowe, mój R854 też ma, pod siedzeniem. Ustawia się je raczej prawie na max.

13

Odp: Renault ares 540

Wydatek oleju  jest regulowany tylko na jedno gnazdo  i jest  tuz przy samym wyjsciu, rewers mam elektrohydrauliczny, mam jeden pólbieg.  To jest  wersja Rx

14

Odp: Renault ares 540

androl mam taśmy w paszowozie i muszę mieć takie coś pod ręką, zibi te pokrętło na wyjściu czyli przy gnieździe hydrauliki?

Ten Adolf Hitler to dziwny człowiek. Nigdy nie zostanie kanclerzem, najwyżej ministrem poczty, a i to bardzo wątpliwe! To tylko zarozumiały Czech, który wynurzył się z rynsztoka. Że ludzie się go boją, oto czego nie mogę pojąć! Najdalej za rok zostanie zapomniany, a o jego partii, młodych łobuzów nikt nawet nie będzie mówił.”
[Paul von Hindenburg w rozmowie z gen. Schleicherem i bp. Münsteru, 24-02-1931]

15

Odp: Renault ares 540

Tak przy gniezdzie hydrauliki