61

Odp: Ford New Holland serii 40

dokładnie ten miał zrobić od nowa pokombinował i wyszło jak wyszło

Rolnik z powołania:-)

62

Odp: Ford New Holland serii 40

ślizga mi się sprzegło na jednym półbiegu... jutro zrobię kalibracje jak nie pomoże to rozbieranie skrzyni???...

Rolnik z powołania:-)

63

Odp: Ford New Holland serii 40

najczęściej używany?

64

Odp: Ford New Holland serii 40

nom... jeden z 2 najczęściej używanych

Rolnik z powołania:-)

65

Odp: Ford New Holland serii 40

tarcze cienkie.Spróbuj kalibracji,ale nie jeździj pod dużym obciążeniem na tych połówkach bo przygrzejesz przekładki.

66

Odp: Ford New Holland serii 40

czyli spodziewać się trzeba rozbierania?

Rolnik z powołania:-)

67

Odp: Ford New Holland serii 40

Nic trudnego,dwa max trzy dni roboty samemu. Mojego forda muszę rozebrać,bo połówka zginęła.

68

Odp: Ford New Holland serii 40

samemu nie bede robił. zastanawiam sie czy rozbierac teraz czy jeszcze sezon sie męczyć. zobaczymy co po kalibracji pokarze. Orac sie da, jak nie ma mocnej gliny jak jest to nie dław silnika tylko ciiagnik staje, ale w normalnych warunkach ciagnie.
Zastanawiam sie czy padły tarczki wymieniane, czy te nie ruszane. jak te drugie to całą skrzynie trzeba rozbebeszyć żeby tam sie dostać. Wole zapłacić 5 tys niż samemu się męczyć.
Tak przy okazji to wie ktoś gdziie ponpe hydrauliczną zebatą da sie zregenerować?

Rolnik z powołania:-)

69

Odp: Ford New Holland serii 40

Jak tam Pajej Twój smerf ? Sprawdziłeś sterownik ?

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

70

Odp: Ford New Holland serii 40

Właśnie jestem umówiony z elektrykiem. Wyszło na to że problem jest rzeczywiście po stronie prądu. Wystarczy trzasnąć drzwiami a na jednej cewce spada napięcie. W polu jak są wstrząsy to takie cyrki się działy że czasem jechał czasem nie

Rolnik z powołania:-)