Odp: Ford New Holland serii 40
dokładnie ten miał zrobić od nowa pokombinował i wyszło jak wyszło
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Ford New Holland serii 40
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
dokładnie ten miał zrobić od nowa pokombinował i wyszło jak wyszło
ślizga mi się sprzegło na jednym półbiegu... jutro zrobię kalibracje jak nie pomoże to rozbieranie skrzyni???...
najczęściej używany?
nom... jeden z 2 najczęściej używanych
tarcze cienkie.Spróbuj kalibracji,ale nie jeździj pod dużym obciążeniem na tych połówkach bo przygrzejesz przekładki.
czyli spodziewać się trzeba rozbierania?
Nic trudnego,dwa max trzy dni roboty samemu. Mojego forda muszę rozebrać,bo połówka zginęła.
samemu nie bede robił. zastanawiam sie czy rozbierac teraz czy jeszcze sezon sie męczyć. zobaczymy co po kalibracji pokarze. Orac sie da, jak nie ma mocnej gliny jak jest to nie dław silnika tylko ciiagnik staje, ale w normalnych warunkach ciagnie.
Zastanawiam sie czy padły tarczki wymieniane, czy te nie ruszane. jak te drugie to całą skrzynie trzeba rozbebeszyć żeby tam sie dostać. Wole zapłacić 5 tys niż samemu się męczyć.
Tak przy okazji to wie ktoś gdziie ponpe hydrauliczną zebatą da sie zregenerować?
Jak tam Pajej Twój smerf ? Sprawdziłeś sterownik ?
Właśnie jestem umówiony z elektrykiem. Wyszło na to że problem jest rzeczywiście po stronie prądu. Wystarczy trzasnąć drzwiami a na jednej cewce spada napięcie. W polu jak są wstrząsy to takie cyrki się działy że czasem jechał czasem nie
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Ford New Holland serii 40
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo