61 Ostatnio edytowany przez Fenol (2010-06-09 16:29:20)

Odp: 1 atm zamiast 3atm

rozmawiałem z Piotrem i mam w pewnej mierze problem rozwiązany, rozciągnąlem delikatnie sprężynę i jest teraz idealnie, lecz tylko na sędziszowkim wkładzie filtra. na oryginalnym filtrze ciśnienia brak. oryginalny jest 5mm niższy niż śedziszów. podłożyłem podkładki na tą plasykową osadczą rurkę i wsadziłem oryginał i przez chwiłe też było bardzo dobrze. lecz spadło dramatycznie. jutro wstawię dobry czysty filtr i poszukam sprężyny aby wrzucić ją do wkładu. dziwna sprawa. dziękuję Chłopaki.

wcześniej miałem olej truck diesel, teraz zwykły superol CC, jest żadszy i tu pewnie leży przyczyna, inaczej pracowała sprężyna. teraz tylko muszę kombinować jak zaadaptować oryginalne filtry hehehehe

Ten Adolf Hitler to dziwny człowiek. Nigdy nie zostanie kanclerzem, najwyżej ministrem poczty, a i to bardzo wątpliwe! To tylko zarozumiały Czech, który wynurzył się z rynsztoka. Że ludzie się go boją, oto czego nie mogę pojąć! Najdalej za rok zostanie zapomniany, a o jego partii, młodych łobuzów nikt nawet nie będzie mówił.”
[Paul von Hindenburg w rozmowie z gen. Schleicherem i bp. Münsteru, 24-02-1931]

62

Odp: 1 atm zamiast 3atm

Superol chyba nie jest najlepszym olejem dla tych silników, niby antyczny olej jaki i konstrukcja silnika, a silnik tego oleju nie lubi. Ja po zalaniu Superolem narobiłem sobie kłopotu  z ciśnieniem i dziś na gęstym Diesel2 20W/50 też już mam liche ciśnienie. Oczywiście na gorąco.

63

Odp: 1 atm zamiast 3atm

witam wszystkich ...
mam problem z ciśnieniem oleju w forszaju którego nie dawno nabyłem , a mianowicie na zimnym silniku na wolnych obrotach mam 5,5 cisnienie oleju o na ciepłym na wolnych gdzies 0.7 i zapala mi sie kontrolka ciśnienia ...
wiem ze poprzednik wymieniał cała góre silnika ,a na wale zmienił tylko same panewki ....
  silnik naprawde chodzi rewelacyjnie , ale nie moge juz patrzec na te skoki ciśnienia ..
poprostu boje sie ze sie kiedyś zatrze .. rozkreciłem filter tzw bąk i był pełny w srodku jakims smarem . wyczyściłem go łacznie z dyszkami które tam są ale jak gasze ciągnik to go nie słychac zeby chodził . mam juz czarne myśli ze czeka mnie szlif wału . tylko komu to zlecic , mieszkam blisko pniew ale słyszałem ze tam nie zrobią dobrze szlifu .

czytam forum i piszecie ze to moze byc pompa olejowa i ze regeneruje ja jakis piotr k .
czy moge uzyskac jakies namiary np tel do piotra ka , lub innego fachowca co by mógl sie poradzic lub zlecic taką naprawe mojej pompy .

pomóżcie naprawde bo nie wiec co robic ....
  mój nr tel 609358798 napisz esa ja oddzwonie

64

Odp: 1 atm zamiast 3atm

U góry na forum jest serwis , kliknij i masz a dres piotra ka.

od małej myszki do Cesarza , wszyscy żyją z gospodarza

tel 782 616 889 dla kolegów z forum czynny całą dobę  Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki , tylko cuda zabierają mi trochę czasu.                                                                                                          "Mówią żem jest paranoid a ja nie przejmuję się jadę co fabryka dała ....."

65

Odp: 1 atm zamiast 3atm

witam was wszystkich  na forum ..
udało mi sie dzisiaj zdobyc nr do piotra k i dużo rzeczy sie dowiedziałem na temat smarowania  na wale kobowym ..
mam co prawda namieszane w tym ciągniku bo dopiero go kupiłem ale pomału dojde moze do wszystkiego ... tak jest w nim wszystko ok gdyby nie te spadające ciśnienie ...
dziwne ze jak go odpale to ma 6 na zegarze a jak sie troche zagrzeje to spada w dół i zaczyna świecic kontrolka .
teraz jest zimno a co bedzie latem ????
sprawdzałem też zegar i dobrze wskazuje ze są jednak spadki ciśnienia .
ale piotr k przekazał mi wiele wskazówek i jutro sie za to wezne ....
w najgorszym przypadku zrobie mu szlif wału u piotra k ..
 

pozdr smile

66

Odp: 1 atm zamiast 3atm

sharan28v6 wymień tulejki na pompie oleju i będzie dobrze.Chyba że faktycznie wał jest zgon.

67

Odp: 1 atm zamiast 3atm

dzieki ..

dzisiaj wymieniłem filter oleju i zaslepiłem wirówkę i poprawiło sie ciśnienie . juz jest lepiej ale to jeszcze nie to ....
dziwna sprawa ze pod filtrem oleju powinna byc taka tulejka , a jej u mnie nie ma ..

druga sprawa jak troche pochodził i pózniej odkręciłem znowu filter to olej z filtra nie zszedł i i obudowie filtra tez byl olej ....  czy to ma tak być ???


jutro sciągam miske olejowa i oglądne panewki , i jak bedą ok to juz chyba tylko zostanie pompa do regeneracji ...


kolego tomku 1974 co ty o tym sądzisz ??
czy ta tulejka w tym filtrze musi byc ????
a ten olej w filtrze jak go odkręce to nie ma czasem spłynąc do miski olejowej ????

moze mam coś przypchane ???

podpowiedz kolego co mam zrobić ...

68

Odp: 1 atm zamiast 3atm

Zgniotło Ci tenśrodek wkładu i przytkało kanały olejowe może

69

Odp: 1 atm zamiast 3atm

Ta tulejka powinna być na swoim miejscu a po zgaszeniu olej w komorze filtra jest na pewno i schodzi powoli.Ja bym też obstawiał że wciągneło wkład popękała tulejka jej kawałki poprzytykały kanały olejowe i wał dostał za małe smarowanie i się zużył  .

Nie ma że się nie da, jak się nie chce to się nie da...;)

smile E-516 na części. smile

70

Odp: 1 atm zamiast 3atm

Scorpion dobrze kombinuje jak jej niem to znaczy ze ją zgniotło a to bardzo nie dobrze bo kawałeczki mogły przytkać jakiś kanalik i kiedyś może się zatrzeć.To że jej nie ma teraz nie ma wpływu na ciśnienie i jak kupisz filtr u PiotraK to możesz i bez tulejki jeździć(już nie pamiętam czy ona uszczelnia filtr czy nie).Ciśnienie na zimnym masz 6 atm bo jakiś mądry gość podłożył podkładki pod sprężynę w zaworze ciśnienia albo mocno ją rozgiął.Robi się tak w geście rozpaczy ale to nic nie daje bo jak się rozgrzeje to i tak pompa nie zdąży nabić oleju bo są za duże luzy na panewka-wał.Jak masz znowu za duże luzy na tulejkach w pompie oleju to będzie pompować powietrze i też nie na bije ciśnienia.Jak masz chwilę czasu to wyciągnij silnik ,odkręć wał i przeczyść wszystkie kanaliki i na wale też.

71

Odp: 1 atm zamiast 3atm

Tak jak pisze Tomek, prawdopodobnie poprzedniemu właścicielowi zgniotło wkład, tulejka się połamała i po zawodach... Ciekawe gdzie popłynęły jej reszki i w jakich miejscach utknęły w silniku? Resztki tulejki majstry wyrzucili, ale na tym kończyła się już im wyobraźnia i pomysłowość. Mogli chociaż coś na jej kształt wytoczyć. Ta tulejka jest bardzo ważna, bo pełni ona rolę prowadząco-uszczelniającą wkładu. Jak jej nie ma, to nie dość, że wkład od dołu nie jest uszczelniony, to jeszcze lata sobie w tym filtrze jak chce. W wyniku tego do silnika dostaje się brudny i nie przefiltrowany olej, a czasami i wkład ten nawet tak się ustawi w korpusie, że całkowicie zablokuje wlot oleju do silnika.

Olej w korpusie filtra oleju zawsze pozostaje, bo "trzymają" go panewki główne i całkowicie spłynie z niego dopiero po dość długim czasie.

Sprawdź sharan28v6 dobrze wszystkie panewki i kanały olejowe.

www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl
- Raj dla stóp smile Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal

Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.   http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

72

Odp: 1 atm zamiast 3atm

jedną przyczynę znalałem ...
nieszczelnosc  miedzy pompą olejowa a blokiem .
komus przy dokręcaniu  pekł jeden uchwyt tej aluminiowego kolanka  i duzo oleju  nie szło na blok tylko na miske ...
i to chyba dlatego były takie skoki ciśnienia za na  zimnym silniku jak odpaliłem i chodził na wolnych obrotach to miał 9 atm  a jak zie zagrzał to miał juz tylko 2- 3 atm  ...
  jednak i bąk miał duży luż . i stary filtr oleju był , i nie mam jeszcze tej tulejki co w obudowie  filtra powinna być .
jutro sprawdze pompe olejową czy ma już luz no i panewki ...
ale myśle ze to ten wyciek  z za pompy to cała  przyczyna .


uważam ze pan Piotr k to człowiek który naprawdę zna doskonale te silniki i dobrze doradza .....

73

Odp: 1 atm zamiast 3atm

kupiłem zegar  do cisnienia oleju od ursusa 385  cyfrowy ...
miałem w forszaju oryginalny taki ze skala w kolorach i myslałem ze jak wskazówka idzie na maksa to jest 6 atm a tu wyskoczyło na nowym zegarze 9 atm ..
oglądałem ten zawór kolkoy co jest we filtrze i nie ma tam podkładek tylko jakas *** sprzezyna , ktora musze teraz wyciągnąc i włozyc jakąs słapszą ...

74 Ostatnio edytowany przez Krzysiek (2012-02-08 22:48:17)

Odp: 1 atm zamiast 3atm

oj ciężko ci bedzie wstawić coś co załatwi sprawę.
Ale mam pomysł
Albo kup oryginał u Piotra
albo idź do tokarza niech ci zrobi nowy korek żebyś mógł wkręcając i wykręcając regulować ciśnienie . Tylko z nakrętką by można było na koniec za kontrować

przyjmuje ze zegar pokazuje prawwde

75

Odp: 1 atm zamiast 3atm

coś bede myślał , a najgorsze jest to ze naprawiam go na dworze bo nie mam garazu  .... troche zimno ...
dobrze ze troche mrozy pomału odpuszczaja .
na razie go rozbieram , czyszczę i przeglądam ...
pozniej zaczne kupowac co trzeba ..
potrzebuje go juz , bo on w transporcie ma jezdzic , z naczepą od tira przerobiona z osią skretna ..
w dupe u mnie nie dostanie , bo tylko słome wozi , i pewnie przy ty ciśnieniu jakie miała to nic mu sie pewnie nie stało . ale wole rozwiac moje wątpliwości ze coś sie dzieje niepokojącego z silnikiem .
miałem 300 było wszystko zrobione na zicher , i ciągał mała przyczepe od kamaza .
  lecz cóż jezdze w firmie , gdzie maja wymogi i stwierdzili ze do wozenia słomy taka mała przyczepą to jestem im nie potrzebny .
dlatego kupiłem 323 i ta naczepe .

ile to teraz pracy trzeba w to włozyc zeby to jako tako jezdziło ...
ale co tam , dobrze ze jest te forum no i wy koledzy , bo tu mozna sie od was wszystkiego dowiedziec  .

dziekuje i pozdr  smile

76

Odp: 1 atm zamiast 3atm

A skąd jesteś? gdzie takie słomiane interesy robisz?

77

Odp: 1 atm zamiast 3atm

Pokaż zdjęcia tej naczepy ????????????

78

Odp: 1 atm zamiast 3atm

Pewnie na wózku dolly, tylko jedno, czy dwuosiowym?

79

Odp: 1 atm zamiast 3atm

Pochwal się , chętnie zobaczę twoją naczepę no i Fortschritta.

Nie ma że się nie da, jak się nie chce to się nie da...;)

smile E-516 na części. smile

80

Odp: 1 atm zamiast 3atm

naczepa ma 13.60 długości i jest dośc wysoka ale beda ładowac mi słome ładowarką manitu wiec w niczy nie przeszkadza ze jest wysoka .
  kupiłem samą naczepe miała 3 osie i wytna jedna os  i dorabiaja z tej jednej wózek do skretu
prosta sprawa z tym dorobieniem zaczepy . poprostu potrzebne jest siodło i kawałki ramy , no i jedna os na krórej bedzi skręt , a z tyłu mam dwie osie no poduchach .
taki wózek na allegro do naczepy zeby ciągac ja ciągnikiem   to wołają 6.7 tys

zrobie foty tego zestawu jak doprowadze to wszystko do porządku ...

mieszkam  koło zielonej góry w lubuskim i akurat z kazdej strony w obrebie mnie moze 7 km sa 4  firmu które produkują brykiet ...
i na dodatek sa jeszcze 4 dyże fermy krów , wiec jak masz słome to jesteś dobrym klientem . a słome nie raz kupuje za pare groszy a nie raz mi ludzie oddają , i biore znajomego szybko mi zbaluje i ludzie sa zadowoleni bo moga szybko zrobić podor ywki lub tależówke no i ja mam prace , no i pieniązki ...
w sumie z tego sie utrzymuje i zima z odsniezania parkingów   przy marketach  ciągnikiem c 360 ..
własnie dzisiaj pierwsze godziny odsniezania miałem , bo dzisiaj rano dopiero u nas pierwszy taki wiekszy  snieg spadł w tym roku heh

jestem ciekaw jak fortschritt bedzie  sie sprawował z ta naczepą jezeli ona sama waży gdzies tyle co fortschritt  a jeszcze dojdzie 40 r0l słomy po 250 -do 300 kg jedna belka .

u nas ciągaja te naczepy duże case , fenty a tu dojdzie fortschritt ....
wszystko sie okaże jak sobie poradzi