Temat: Układ kierowniczy
Witam!
Mam taki problem: moj forszaj skręca w lewo a w prawo tylko prostuje koła a dalej w prawo nie skręca. Czy wie ktoś co mu dolega??
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » Układ kierowniczy
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam!
Mam taki problem: moj forszaj skręca w lewo a w prawo tylko prostuje koła a dalej w prawo nie skręca. Czy wie ktoś co mu dolega??
arbitrol adechł do wymiany
ale jeśli prostuje to znaczy ,że jednak kręci w prawo.podwinduj przód i sprawdz czy coś mechanicznie nie blokuje
pepe ma racje. Skoro koła wracają to orbitrol jest ok. Musi być jakaś blokada mechaniczna. Ew sprawdź cz ktoś nie grzebał przy wąsie i go źle nie założył (wtedy w lewo idzie do ogranicznika, a w prawo do końca siłownika).
marcun95 kolego musimy coś sobie wyjaśnić jak chcesz porady to opisz dokładnie co się dzieje co działo się wcześniej czy to było stopniowe czy odrazu jakie masz ciśnienie na pompie w spoczynku i podczas pracy czy łożyska skrętne nie blokują i czy w ogóle jeszcze są.To na początek.
Od jakiegoś czasu samoczynnie skręcał w prawo i żeby utrzymać kierunek jazdy trzeba było kręcić lewo. Nic nie było robione przy układzie kierowniczym. Czy możliwe są przecieki wewnętrzne w siłowniku (w pompie) kierowniczym? Na łożyskach jest wszystko w porządku-kręci się swobodnie (po podniesieniu przodu w górę).
stawiam na orbitrol w kombajnie miałem cos takiego po ymianie orbitrolu wszystko grało
Na 100% orbitrol.Przejrzyj go sam jak potrafisz albo daj komuś co to naprawi,możliwe że jest tylko zapchany.
Dzięki chłopaki za rady. W najbliższym czasie musze sie za to wźąć.
Jak by kogoś interesował orbitrol lub siłownik skrętu to mam to i to Tel;693 423 944
a całe serwo do 323a ??
Witam, mam problem w moim 323 a mianowicie podczas jazdy na ulicy lub szubszej jazdy na polu nie mogę utrzymać prostego kierunku jazdy ( nic przed nie piłem ), Założona jest nowa pompa wspomagania, orbitrol po regeneracji, sprawdzony ten "siłownik" od kierowania, nigdzie nie ma luzów, wszystko sprawdzone i działa jak należy. Co jeszcze mogę sprawdzić ?
Sprawdź tulejki na przednim moście te pod pompą hydrauliczną luz może być jeszcze na przekładni wspomagania na końcówkach drążka i na wąsie.
Luzy na drązkach i na przednim moście zlikwidowane a przekładnie miałem u sprawdzenia i wszystko jest dobrze :nie_wiem:
To jeszcze sprawdź zbieżność kół przednich i ciśnienie w kołach.
To dobry pomysł jeszcze zapomniałem o sworzniach skrętu tam też lubią być luzy.
Powietrze jest, koła ustawione na 0 . Jak podnosiłem przód to nie wyczułem nigdzie luzów :hmmm:
Powietrze jest... :hmmm: ale czy po równo w każdym kole i ile przede wszystkim? Druga sprawa, to nigdy koła kierujące nie mogą być na "0", przy ciągnikach z napędem 4x4 przednie koła muszą być ustawione ROZBIEŻNIE!!!, wystarczy kilka mm, a nawet nie zaszkodzi 1-1,5 cm. Teraz już chyba wiesz dlaczego nie mogłeś go prosto poprowadzić?
KOLEDZY POMOCY!!! Jestem nowy na forum i mam problem z ; kierownica sama skteca w lewo i w prawo jak tylko rusze w jakąs strone, na postoju czy podczas jazdy no i nie chodzi(wspomaga) mi sprzęgło i hamulec!
Orbitrol.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » Układ kierowniczy
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo