Odp: Filtry
U mnie i od Piotra zwiną się po sezonie , roboty dużo nie miał ... bo niby co to jest 19 ha ornej dla tego ubota ... ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Filtry
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
U mnie i od Piotra zwiną się po sezonie , roboty dużo nie miał ... bo niby co to jest 19 ha ornej dla tego ubota ... ?
U mnie to się zdarzyło najprawdopodobniej jak go odpalałem w mrozy, ciśnienie na zimnym 3\4 zielonego pola na zegarze.
Miałem coś podobnego z tym filtrem w E512. Stało się tak zaraz po wymianie oleju i odpaleniu silnika... Co było przyczyną tego nie wiem
zwinęte wyciągałem z traktorów przywiezionych z niemiec. No własnie to może jest inna przyczyna a nie tylko filtr, bo oryginalny tez skręca to więc o co chodzi?
A może nie ma się czym przejmać? Jeżeli ciśnienie na silniku będzie miał, to mi w sumie to nie przeszkadza, aby silnik się nie zatarł. A może trzeba pierwszy raz zalać olejem przed odpaleniem. Zanim nasiąknie i przepuści olej to zemnie filtr?
Z tym problemem też dzwońcie do Piotra.Gdy był u mnie Piotra ojciec to nadmienił o takiej ewentualniści a że problemu nie mam to uszło z pamięci.Tak czy siak wciągnięty filter to poważny problem którego bym nie lekceważył bo to krok od zatarcia silnika.
U mnie to się zdarzyło najprawdopodobniej jak go odpalałem w mrozy, ciśnienie na zimnym 3\4 zielonego pola na zegarze.
w moim na zimnym silniku to wskazówka wchodzi na zielone prawie do końca, na rozgrzanym na obrotach 1200 na godzine 12 - 13 a na wolniutkich to na to pole co jest pół zielonego pol czerwonego. mam się martwic?
u mnie przy obrotach 1000 na zimnym silniku po zmianie oleju wskazówka dochodzi do czerwonego pola za duze cisnienie ??na poządnie rozgrzanym nie miałem jeszcze okazji sprawdzic, a co do wirówki bo wczesniej tez była rozmowa to u mnie była cała zalepiona biteksem chyba albo czyms co sie z oleju wytrąciło
w moim na zimnym silniku to wskazówka wchodzi na zielone prawie do końca, na rozgrzanym na obrotach 1200 na godzine 12 - 13 a na wolniutkich to na to pole co jest pół zielonego pol czerwonego. mam się martwic?
U mnie jest tak samo. Na odpowiedniej temp na wolnych obr wskazówka pokazuje kawałek zielonego kawałek czerwonego. a na mniejszych obr jeszcze to prawie na czerwonym. I też mam pytanie tak samo jak Pajej ? Martwić się czy nie ?
ja też nie mogłem się połapać do puki nie wymieniłem na zegarek od np. zetora
jano323 dobrze prawisz ten od zetora dobre są i pokazują faktyczne ciśnienie.
Albo jakieś elektroniczne. Wtedy przynajmniej masz pewność, że żaden wężyk Ci nie pęknie i oleju nie zgubisz...
jano323 dobrze prawisz ten od zetora dobre są i pokazują faktyczne ciśnienie.
te zegary zetoroskie są na 24v?
U mnie i od Piotra zwiną się po sezonie , roboty dużo nie miał ... bo niby co to jest 19 ha ornej dla tego ubota ... ?
A zrobiłeś chociaż zdjęcie tego wkładu? Jeżeli wciągnęło Ci ten wkład, to niestety ale przyczyny tego musisz szukać poza wkładem - coś z zaworem ciśnieniowym, coś z zaworem bezpieczeństwa, nie działający czujnik zapchania wkładu (różnicowy) albo lipny olej. Nie ma innych możliwości.
Pajej napisał/a:w moim na zimnym silniku to wskazówka wchodzi na zielone prawie do końca, na rozgrzanym na obrotach 1200 na godzine 12 - 13 a na wolniutkich to na to pole co jest pół zielonego pol czerwonego. mam się martwic?
U mnie jest tak samo. Na odpowiedniej temp na wolnych obr wskazówka pokazuje kawałek zielonego kawałek czerwonego. a na mniejszych obr jeszcze to prawie na czerwonym. I też mam pytanie tak samo jak Pajej ? Martwić się czy nie ?
Jeden obraz wart więcej niż tysiąc słów.
scoda19 napisał/a:jano323 dobrze prawisz ten od zetora dobre są i pokazują faktyczne ciśnienie.
te zegary zetoroskie są na 24v?
to tylko kwestia głupiej żaróweczki do podświetlenia
Nie wiem co spowodowało zgniecenie . Nie do końca bo zaczął się dopiero deformować. Za tym czujnik zapchania działa prawidłowo . Zegar jest podłączony też do korpusu filtra czyli oryginalnie . Możliwe że olej . A ten wkład jeszcze mam chyba .
ldragon napisał/a:scoda19 napisał/a:jano323 dobrze prawisz ten od zetora dobre są i pokazują faktyczne ciśnienie.
te zegary zetoroskie są na 24v?
to tylko kwestia głupiej żaróweczki do podświetlenia
mam taką nadzieje bo moja 80-tka pokazuje 5,5 i mam nadzieje że tak ma
kupiłem zt 303 rok 77 i musze w nim wymienić wszystkie filtry,podpowiedzcie mi gdzie one są?,ile ich jest?,czy trzeba też jakieś uszczelki?jaki olej zalać? gdzie kupić? ile mnie to mniej wiecej bedzie kosztować?
Popatrz na aukcję WOŚP i tam są wszystkie na zdjęciu.
oleju wlej 23 litry nie patrz na bagnet, bo czasami sa inne bagnety. Przynajmniej tak tłumaczył Maciej K (ojciec Piotra)
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Filtry
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo