Odp: Ciągnik na gaz.
Skrzynia jak to skrzynia jak wyje na wolniejszych obrotach to na wyższych tak samo a gazu ile pali to się dowiem jak pójdzie w robote.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Zrób to sam » Ciągnik na gaz.
Strony Poprzednia 1 … 8 9 10 11 12 13 14 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Skrzynia jak to skrzynia jak wyje na wolniejszych obrotach to na wyższych tak samo a gazu ile pali to się dowiem jak pójdzie w robote.
A jak zachowa się sprzegło bo mówisz że jest tylko 2 stopien przy takich obrotach i czy na pewno skrzynia te obroty wytrzyma - ja wiem ze to jest w fazie prób ale już jakiś pogląd w tej materii masz ?
Po co przerabiać na gaz jak w każdym silniku diesel można przerobić układ paliwowy tak że spalanie spadnie od 35 procent 50 procent zależy od typu silnika .W taki sposób uzyskamy większą moc ,większe przyspieszenie i dłuższą żywotność silnika.
Marcin znaczy co? common rain założyć ciapkowi czy jak?
Marcin K tak na prawdę to masz racje w forszaju najpierw przetestuje tą technologię.Tak teraz myślę że to nie było by takie trudne a nawet banalnie proste.
Najlepszy w przeróbce jest mtz lub belarus ja takom technologie przeróbek stosuje od 15 lat ceny zależne od typu silnia .Np. silnik mtz ma większą moc po przeróbce i przyspieszenie jak mf 3095 i spala o połowę mniej paliwa co mf.Przerabiamy wszystkie ciągniki rolnicze tel .883-883-615
Zawsze i wszędzie nr tel ale nie prosta odp na pytanie dla mas
Takich przeróbek nie da się opisać trzeba zobaczyć i przetestować a tajemnicy wam nie zdradzę jak to się robi .
marcin skoro to robisz pewnie to przynosi dochody .. wiec nie śmiem prosić o zdjęcia bo to by było nie dobrze .... ale opisac możesz jak już zaczołeś ...
o ile się orientuje to prawdopodobnie chodzi o zasilanie - pompa wtryski kat ustawienia wtrysku - myśle ze chociż to potwierdzi lub zaprzeczy Marcin K.
ciekawe ciekawe, no Marcin K ja też właśnie mam Belarusa. Ile taka przeróbka kosztuje?
Tu chodzi o zwykłe zasilanie diesel+gaz i taka przeróbka kosztuje około 5tyś.Ropki idzie 70-80% a reszta gazu.Zastanawiam się nad tym ostro ale sam to przerobie to znaczy parownik.
Według mnie jeżęli chodzi tylko o montaż instalacji gazowej to jest to nie opłacalne w ciągniku a jak wygląda eksploatacja silnika to po pewnym czasie zaoszczedzone zl trzeba oddać na remont silnika - pytanie czemu rolnicy tego nie robią ? Coś by powiedzial Piotr K na temat gazu w ciągnikach?
Ja się w takie eksperymenty nie bawię, ale chętnie poczytam o tym, czym zajmuje się Marcin K.
Takich przeróbek nie da się opisać trzeba zobaczyć i przetestować a tajemnicy wam nie zdradzę jak to się robi .
To pokaż może jakieś zdjęcia, albo filmik...
Swoją drogą Krzysiek kiedyś się bawił w zagazowywanie Ifki, a efekty były bardzo ciekawe i obiecujące.
Żadna instalacja gazowa tylko przeróbka układu paliwowego i wydechowego . Leszek cena przeróbki belarusa 1025 to koszt od 5 tysięcy do 10 tysięcy zależy co se klient życzy czy ma mieć moc maksymalną spalanie minimalne i dobrego kopa.Taki belarus 1025 po przeróbce maksymalnej w głębokiej orce kładzie 1.5 hektara na godzinę i spala do 9 litrów paliwa.
to ja nie wiem jakim cudem ... skoro dawka paliwa się nie zmieni to i moc się nie zmieni ... interesujący temat ale strasznie tajemniczy jesteś ... co wy w nim takiego robicie
normalnie sportowy wydech, sportowy kolektor ssący, wysoce wydajna turbosprężarka, wtrysk mokrego podtlenku azotu, lekkie koło zamachowe, kute tłoki i korbowody. Czyli w skrócie Japan tuning.
Ta tajemnica mi osobiście śmierdzi ściemą. Nikt mi nie wmówi że zmniejszając spalanie zwiększy się moc, bo po prostu tak się nie da. Bez papu nie da rady i tyle.
jest teszcze mały patent z parowaniem wody i wprowadzaniem jej do komory spalania, ale to takich rezultatów nie da...
Wojtas zile myślisz moc się zwiększa i dawka paliwa się zmienia .
W silnikach benzynowych możemy niekiedy zmniejszając dawkę paliwa wycisnąć większe obroty silnika i mniejsze zużycie paliwa. Dzieje się tak tylko wtedy jak mamy za mały dolot powietrza. Jednak silnik będzie działał sprawnie tylko w małych obciążeniach. Sprawność straci wówczas gdy dostanie cięższą pracę i tak jak pisze Bamreras niekarmione konie zdychają. Marcin robisz to tyle lat, ale zauważ że w zasadzie tylko Tomek1974 chce coś takiego przerobić. Więc tylko on skorzystałby z Twojego pomysłu reszta chce wiedzieć z czystej niewiedzy. Mnie też to ciekawi, bo to co mówisz przeczy fizyce. Moim zdaniem na forum jest wielu sceptyków takiej przeróbki więc nic nie stracisz a na pewno klienta jak coś powiesz na ten temat. Poza tym nie oddałbym ciągnika na jakiś remont czy przeróbkę jakby mi mechanik nie powiedział co zamierza z nim robić. Pzdr.
... ma mieć moc maksymalną spalanie minimalne i dobrego kopa....
Jedno przeczy drugiemu, zupełnie tak jak z tym Najwyższym, który podobno jednocześnie jest wszechwiedzący, wszechmocny i miłosierny... Tu też jedno przeczy drugiemu i życie nie pozwala sądzić aby było inaczej. O losie, religia zawitała nawet do wątku o gazie, no ale w sumie to o mocy, więc może być
Marcin K, no przecież nie będziemy Cię prosić. Pochwal się trochę swoimi patentami i zrób coś, żeby chociaż minimalnie zachęcić ludzi do przejechania kilku czy kilkuset kilometrów do Ciebie, bo jak na razie to robisz wszystko, żeby tylko zniechęcić Twoich potencjalnych klientów... Wiesz, ja (podobnie jak i wielu innych) też potrafię zwiększyć moc, dać większego kopa i jeszcze na dodatek zmniejszyć znacznie spalanie, ale do tego wcale nie potrzebuję żadnej przeróbki pompy wtryskowej i układu wydechowego. Wystarczy tylko zrobić porządny remont silnika razem z porządnym remontem pompy wtryskowej oczywiście (plus małe podkręcenie), a rezultat osiągniemy dokładnie taki sam i to znacznie mniejszym kosztem niż Ty proponujesz, więc...?
Strony Poprzednia 1 … 8 9 10 11 12 13 14 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Zrób to sam » Ciągnik na gaz.
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo