601

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

no  fakt ale te hamulce jak się pokręci  chwile tymi śrubami  ustawiajacymi na pedałach   hamulcowych to można ustawić tak ze biora 2  przy pełnej prędkosci   do 0  tylko kupa dymu ...  prędzje tez miałem trochę  żle ustawione i fakt przy pełnej  predkosci   potrafiło   pociągnąć ale na mokrej nawierzchni mozna było latac jak ba ręcznym big_smile

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

602

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

tomek1974 napisał/a:

Helmut wielkie dzięki i oczywiście + leci ,jak zrobię to napiszę o co biegało.Przy okazji czy spotkałeś się z taką sytuacją że czasami nie można nim skręcić i ląduje się w rowie i czym to może być spowodowane.Opowiadały mi dwie osoby o tym i nie mieli do śmiechu jak to się zrobiło.

wujaszek ma znowu tak ze jak skreci do oporu to nie zawsze mu chce odbic cos w serwie sie blokuje, ale po chwili mocowania sie z kierownica puszcza i jest ok

Rolnik z powołania:-)

603

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

U mnie blokuje jak na wsteku zwinę koła na maksa. Potem trzeba do przodu ruszyć aby odblokować . Wydaję się że jak tego na orbitrol nie przerobi to tak zawsze będzie .

" Czasem trzeba zrobić krok w tył  by móc zrobić dwa do przodu . "

604

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Mój mtz też tak miał z tym blokowaniem zresztą jak każdy na serwie poza tym na szosę strach nim było wyjechać czasami jak się koła rozbujały to myślałem że się pourywają, przeróbka na orbitrol wyeliminowała wszystkie te problemy.

605

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Jaką najlepiej pompę dać do wspomagania bo oryginalnie jest 10cm/obrót ,mtz jest na serwie i ma wielkiego tura.Co do hamulcy to tarcze mają 9,5mm i różne wyżłobienia są tam gdzie biegają  kulki i penie tam był problem bo dociski są w jednym miejscu wyślizgane.Oleju nie było na tarczach .

606

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Tomaszu 14 lub 16 jak ma tura pompę

607

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Pompa założona 16 i sprawuje się rewelacyjnie ,hamólce brzytewka tyko z tymi tarczami trzeba uważać bo 12mm były za ciasna.

608

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Ja chyba kiedyś się wezmę za hamulce u mnie bo prawdę mówiąc od nowości rewelacji z nimi nie ma, myślałem że to tak wszystkie mają ale skoro piszecie że potrafią być brzytewki to będę musiał tam do nich zajrzeć

E 516 na części
Telefon 695 076 269

609

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

A gdyby tak zamontować w MTZ wspomaganie pneumatyczne hamulców na wzór jak ma forsz sprzęgło, oczywiście dobrze to zgrać żeby przednią szybą nie wylecieć.

610

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Lechu nad bębnem hamulcowym jak wchodzi pedał hamulca masz śrubę na 19 klucz i od dołu nakrętką kontrującą też na 19 wkręć na dwa obroty i masz bliskie spotkanie z przednią szybą tak to dziala

611

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Pietia napisał/a:

Lechu nad bębnem hamulcowym jak wchodzi pedał hamulca masz śrubę na 19 klucz i od dołu nakrętką kontrującą też na 19 wkręć na dwa obroty i masz bliskie spotkanie z przednią szybą tak to dziala

Ja bym uważał z tym podkręcaniem, bo jak ebsnie w szybę, to z głową do szpitala trzeba będzie, a po szybę do szklarza.. tongue
A tak serio to podciągać trzeba z wyczuciem, bo jak się przeholuje, to wszystko się zacznie grzać, tarcze się spalą i efekt będzie zgoła odwrotny wink

612

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Pietia dziś wieczorem trochę podkręciłem te hamulce ale już nie testowałem jak chodzą,jutro to zrobię. Ale prawe koło faktycznie było źle ustawione bo był duży luz. Hehe traktor 4 już rok leci a jeszcze tego nie robiłem

E 516 na części
Telefon 695 076 269

613

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Ja zawsze w tych ruskich u siebie ustawiam na podniesionym tylnym moście. Mam pewność że nie będzie blokować i oba koła są praktycznie tak samo ustawione, mają tą samą siłę hamowania.

614

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Grzegorz89 napisał/a:

Ja zawsze w tych ruskich u siebie ustawiam na podniesionym tylnym moście. Mam pewność że nie będzie blokować i oba koła są praktycznie tak samo ustawione, mają tą samą siłę hamowania.

Oooo o właśnie, tak trzeba to robić. A będzie Pan zaadowoolooony lol

615

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Helmut a co miałeś na myśli że jedno ma brać słabiej a drugie mocniej bo jednak nic nie wymyśliłem???

616

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

No ogólnie, to chodzi o to, ( nie pamiętam w którym, lecz chyba w prawym kole ma to miejsce)że kierunek w którym przemieszcza się docisk podczas wciskania pedału jest zgodny z kierunkiem obracania się tarcz hamulcowych. No i jak lekko naciśniesz pedał, to tarcza hamulcowa samowolnie "zabiera" docisk, obraca go zgodnie z kierunkiem podczas wciskania pedału, no i zaciska hamulec na full. Żeby zwolnić hamulec, trzeba cofnąć ciut do tyłu, albo na chama do przodu wink

617

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Nigdy bym na to nie wpadł.

618

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Panowie jak by kogoś interesowało to mam niezły dostęp do częsci do wszystkich Radzieckich ciągników sklep jest dobrze zaopatrzony i nie ma problemu z wysyłką.

Tel.795-243-626
Trudno jest byc ***, ale ktoś to musi robic...
https://web.facebook.com/JanMir-1851091 … page_panel
http://www.janmir.com.pl

619

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

koledzy mam taki problem slabo chodzi mi hydraulika opuszcza sie tur i podnosnik nie trzyma oleju na presie pompa i rozdzielacz wymienione rok temu

Fortschritt zt 423 a razy 2

620

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

zmierz ciśnienie ...  prawdopodobnie ci się zawór przywiesił ... i wariuje ... wyczyść i wymień filtr oleju bo  pewnie brudny

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile