Nie możliwe jest, aby cały czas mógł być włączony 4x4, bo to przecierz włącza siłownik pneumatyczny na powietrze, a jeśli silnik nie pracuje, to powietrze nie ma ciśnienia, bo i tak gdzieś sobie wyleci, więc zaraz po odpaleniu przód nie powinien ciągnąć, jeśli była by to wina tylko włącznika, ale może być też tak, że to wina sprzęgła załączającego 4x4, poprostu zblokowało sie na amen. Sprubuj włączyć najszybszy wsteczny bieg i szarpnąc do tyłu, powinno sie odblokować, a jeśli nie to jedż na wstecznym i naduś hamulec, ale tak, żeby przednie koła aż sie pociągnęły.
A co do wyłącznika na desce, to on zasila przekaźnik elektropneumatyczny pod kabiną po lewej stronie, tak prawie nad butlą, są tam cztery przekaźniki i jeden z nich jest od 4x4, a który to jest, to dojdziesz po wężykach doprowadzających ciśnienie do poszczególnych elementów.
tel: 605107385 czynny non stopZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta