661

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Ja zrobiłem tak, do forsza z leylandem założyłem licznik od bizona, w bizonie natomiast dziurę po wyjętym zegarze zaślepiłem zegarem z forsza, bizon i tak nie ma wałka na prądniczkę.

662

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

ale maja mała pojemność  i co dalej mały moment obrotowy i duże spalanie ale montując go można ciągnik skrócić na ramie

663

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Mam taki w ładowarce i jakoś nie widzę go w ciągniku o wadze 6t.

664

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

No to, skrócić, odchudzić i wtedy jako ciągnik do lżejszych prac.

665 Ostatnio edytowany przez Sebastian (2013-10-13 15:02:13)

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

A co w nim odchudzi ? Tylko kawałek ramy się wytnie i lżejszy silnik wstawi a reszta? To jest typowy ciężki ciągnik i nie ma co cudować .

" Czasem trzeba zrobić krok w tył  by móc zrobić dwa do przodu . "

666

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Koła do międzyrzędzi i w opryskiwacz tongue

667

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

kolega tak zrobił i do zwykłego Zt 300 założył wąskie koła i jakoś  nie tak big_smile

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

668

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Witam wszystkich serdecznie.
Już jestem po przeróbce swojego ciągnika i po montażu silnika 6CT107.
Załączam zdjęcia, być może komuś pomogą w podobnej zabawie. Silniczek chodzi super. smile
Darmowy Hosting zdjęć nie funkcjonuje wiec jeśli ktoś ma życzenie dokumentację fotograficzną mojej pracy chętnie wyśle na maila. smile może później uda mi się załączyć zdjęcia. 

Pozdrawiam
Jacek

669

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Pochwal się zandarski@o2.pl

670

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Chyba udało mi się ze zdjęciami.

Mam nadzieję, że moja praca jest warta uwagi.
W przypadku pytań proszę pisać.

http://imageshack.com/i/59qvdxj
http://imageshack.com/i/16j2qtj
http://imageshack.com/i/f5o0d9j
http://imageshack.com/i/0cfjzsj
http://imageshack.com/i/0x85kwj
http://imageshack.com/i/05y9a7j
filtr oleju w najbliższym czasie postaram sie przerobić

http://imageshack.com/i/596n1yj
http://imageshack.com/i/jw5kh4j
http://imageshack.com/i/myhrucj
http://imageshack.com/i/0y28b5j
http://imageshack.com/i/0tmenwj
http://imageshack.com/i/nh6xjkj
http://imageshack.com/i/fv7ertj
http://imageshack.com/i/2hl0g8j

671

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Jacek wentylator zmień na rekordowski bo latem będzie ci się grzał, no i filtr większy albo dołóż drugi bo turbodoładowany silnik potrzebuje więcej powietrza.

672

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Postaram się zastosować do Twoich uwag. Musiałem założyć chłodnicę od ZT 303 gdyż właśnie się grzał a ZT 303 ma bez zbiornika wyrównawczego i jest sporo wyższa ( ledwo się zmieściła). Zamontowałem mu też siłowniki wspomagające podnośnik, ale to już w innym temacie muszę dołożyć.

673

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

To że chłodnica od F 303 to nawet lepiej, ja mam jeszcze olejową zawór otworzony ale delikatnie.

674

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

A od czego masz komin?

E 516 na części
Telefon 695 076 269

675

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Komin to sam zrobiłem z prostej rury tylko wpuściłem z góry tą rurkę górna na głębokość jakieś 30 cm, żeby spaliny nie wypadały bezpośrednio. Chłodnicę olejową tęż podłączyłem pod silnik ( tę co chłodziła olej ze skrzyni) gdyż zamontowałem oddzielny zbiornik do oleju wspomagania bo oryginalnie zapowietrzał się układ.

676

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

I mam jeszcze jedno pytanie. Czy u Was też jest tak, że po otwarciu całkowicie zaworu przy filtrze na chłodnicę oleju praktycznie ginie ciśnienie oleju w silniku??

677

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

No i nawet ramy nie ciołeś
Ładnie ładnie....

678

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

tez ginie cisnienie

679

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Silniki w bizonach mają wydajniejszą pompę i tam ciśnienie nie ginie na chłodnicy oleju.
Bawiłem się tym zaworkiem obserwując zegar no i ustawiłem go tak że puszcza nie za dużo oleju na chłodnicę chłodzenie jest dobre i ciśnienie trzyma wystarczająco duże.

680

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Ramy nie ciąłem i nawet poduszki są w oryginalnych mocowaniach. Koło zamachowe udało mi się tak zrobić, że jest oryginalne od leylanda bez żadnej obróbki typu szlifowanie czy toczenie. Wyjąłem tylko ze środka elementy współpracujące z tarcza i wypełniłem koło twardą gumą tak by ta cienka blaszka widoczna na zdjęciach równo przylegała. za pomocą specjalistycznych cyrkli udało mi się zaznaczyć na tym kole okrąg tak by rozmieścić na nim otwory na śruby. Starałem się wywiercić otwory jak najbliżej krawędzi zewnętrznej a jednocześnie tak by była możliwość nagwintowania ich i żeby ścianka nie pękła. Udało się. Koło zamachowe oryginalne i jedna strona sprzęgła gumowego też oryginalna.