Odp: SW 400 Leyland do ZT323
Ja zrobiłem tak, do forsza z leylandem założyłem licznik od bizona, w bizonie natomiast dziurę po wyjętym zegarze zaślepiłem zegarem z forsza, bizon i tak nie ma wałka na prądniczkę.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Strony Poprzednia 1 … 32 33 34 35 36 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ja zrobiłem tak, do forsza z leylandem założyłem licznik od bizona, w bizonie natomiast dziurę po wyjętym zegarze zaślepiłem zegarem z forsza, bizon i tak nie ma wałka na prądniczkę.
ale maja mała pojemność i co dalej mały moment obrotowy i duże spalanie ale montując go można ciągnik skrócić na ramie
Mam taki w ładowarce i jakoś nie widzę go w ciągniku o wadze 6t.
No to, skrócić, odchudzić i wtedy jako ciągnik do lżejszych prac.
A co w nim odchudzi ? Tylko kawałek ramy się wytnie i lżejszy silnik wstawi a reszta? To jest typowy ciężki ciągnik i nie ma co cudować .
Koła do międzyrzędzi i w opryskiwacz
kolega tak zrobił i do zwykłego Zt 300 założył wąskie koła i jakoś nie tak
Witam wszystkich serdecznie.
Już jestem po przeróbce swojego ciągnika i po montażu silnika 6CT107.
Załączam zdjęcia, być może komuś pomogą w podobnej zabawie. Silniczek chodzi super.
Darmowy Hosting zdjęć nie funkcjonuje wiec jeśli ktoś ma życzenie dokumentację fotograficzną mojej pracy chętnie wyśle na maila. może później uda mi się załączyć zdjęcia.
Pozdrawiam
Jacek
Pochwal się zandarski@o2.pl
Chyba udało mi się ze zdjęciami.
Mam nadzieję, że moja praca jest warta uwagi.
W przypadku pytań proszę pisać.
http://imageshack.com/i/59qvdxj
http://imageshack.com/i/16j2qtj
http://imageshack.com/i/f5o0d9j
http://imageshack.com/i/0cfjzsj
http://imageshack.com/i/0x85kwj
http://imageshack.com/i/05y9a7j
filtr oleju w najbliższym czasie postaram sie przerobić
http://imageshack.com/i/596n1yj
http://imageshack.com/i/jw5kh4j
http://imageshack.com/i/myhrucj
http://imageshack.com/i/0y28b5j
http://imageshack.com/i/0tmenwj
http://imageshack.com/i/nh6xjkj
http://imageshack.com/i/fv7ertj
http://imageshack.com/i/2hl0g8j
Jacek wentylator zmień na rekordowski bo latem będzie ci się grzał, no i filtr większy albo dołóż drugi bo turbodoładowany silnik potrzebuje więcej powietrza.
Postaram się zastosować do Twoich uwag. Musiałem założyć chłodnicę od ZT 303 gdyż właśnie się grzał a ZT 303 ma bez zbiornika wyrównawczego i jest sporo wyższa ( ledwo się zmieściła). Zamontowałem mu też siłowniki wspomagające podnośnik, ale to już w innym temacie muszę dołożyć.
To że chłodnica od F 303 to nawet lepiej, ja mam jeszcze olejową zawór otworzony ale delikatnie.
A od czego masz komin?
Komin to sam zrobiłem z prostej rury tylko wpuściłem z góry tą rurkę górna na głębokość jakieś 30 cm, żeby spaliny nie wypadały bezpośrednio. Chłodnicę olejową tęż podłączyłem pod silnik ( tę co chłodziła olej ze skrzyni) gdyż zamontowałem oddzielny zbiornik do oleju wspomagania bo oryginalnie zapowietrzał się układ.
I mam jeszcze jedno pytanie. Czy u Was też jest tak, że po otwarciu całkowicie zaworu przy filtrze na chłodnicę oleju praktycznie ginie ciśnienie oleju w silniku??
No i nawet ramy nie ciołeś
Ładnie ładnie....
tez ginie cisnienie
Silniki w bizonach mają wydajniejszą pompę i tam ciśnienie nie ginie na chłodnicy oleju.
Bawiłem się tym zaworkiem obserwując zegar no i ustawiłem go tak że puszcza nie za dużo oleju na chłodnicę chłodzenie jest dobre i ciśnienie trzyma wystarczająco duże.
Ramy nie ciąłem i nawet poduszki są w oryginalnych mocowaniach. Koło zamachowe udało mi się tak zrobić, że jest oryginalne od leylanda bez żadnej obróbki typu szlifowanie czy toczenie. Wyjąłem tylko ze środka elementy współpracujące z tarcza i wypełniłem koło twardą gumą tak by ta cienka blaszka widoczna na zdjęciach równo przylegała. za pomocą specjalistycznych cyrkli udało mi się zaznaczyć na tym kole okrąg tak by rozmieścić na nim otwory na śruby. Starałem się wywiercić otwory jak najbliżej krawędzi zewnętrznej a jednocześnie tak by była możliwość nagwintowania ich i żeby ścianka nie pękła. Udało się. Koło zamachowe oryginalne i jedna strona sprzęgła gumowego też oryginalna.
Strony Poprzednia 1 … 32 33 34 35 36 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo