61

Odp: problem z mf255

Brałem od Kniecia  albo z Agromy Kutno  w każdym razie nie na rozlew  . To wlać znowu  turdusa czy może coś innego ?  Nawet kieskiej jakości  superol nie robił mi takiego czegoś. Zastanawia mnie skąd ten biały nalot  na korku wlewu ,chyba olej mi się zważył !?

" Czasem trzeba zrobić krok w tył  by móc zrobić dwa do przodu . "

62

Odp: problem z mf255

Rano jak się ustoi odkręć delikatnie korek spustowy i zobacz czy płynu czasem nie masz w misie.

63

Odp: problem z mf255

Ja zalełem jeszcze raz Turdusan ale już kupiłem go w Agromie Kutnowskiej.

64 Ostatnio edytowany przez Krzysiek (2013-11-14 22:05:35)

Odp: problem z mf255

Dziwne rzeczy.....
Wlej porządny olej jak zmian nic nie da to spuścisz i po ewentualnej naprawie wlejesz znowy.
Porponuje Mobil delvac  jak dobrze pamiętam około 12 zł.

Moj po kapitalce stał na podwórku i warczał 2 dni w książce jest napisane dokładnie jak powinno wyglądać docieranie MF....
Ciekaw jestem co Ci z tego wyjdzie......

65

Odp: problem z mf255

Sebastian, biały nalot na korku wlewu oleju bierze się stąd że wali kompresję w blok silnika ja bym obstawiał głowicę.

Tel.795-243-626
Trudno jest byc ***, ale ktoś to musi robic...
https://web.facebook.com/JanMir-1851091 … page_panel
http://www.janmir.com.pl

66

Odp: problem z mf255

a płyn nie ubywa?

67

Odp: problem z mf255

Biały nalot albo piana to delikatny przeciek płynu chłodzącego.Pewnie głowica pękła.

68

Odp: problem z mf255

głowica nie przeważnie puszcza zaślepka pod osłona rozrządu jeśli chodził na wodzie lub pod pompa wody wyżarte

69

Odp: problem z mf255

A mrozik Ci nie czepił?

70

Odp: problem z mf255

czesio303 napisał/a:

głowica nie przeważnie puszcza zaślepka pod osłona rozrządu jeśli chodził na wodzie lub pod pompa wody wyżarte

Trzeba zdjąć pompę i moze coś będzie widać. Jak tak to ściąg pokrywę wyszoruj odtłuść i zaklej wszyskie wżery.  No mozesz też kupić nową pokrywę ale nowa wymaga włożenia trochę pracy bo otwory są h...we, płaszczyzny mało płaskie....

71

Odp: problem z mf255

To tak :
- jest na płynie i dawno nie widział wody
- w misce  nie było płynu chłodniczego
- głowica ma nowe zawory  i tak jak  blok była planowana  w każdym razie pęknięć nie zauważyłem
- pod pompą  było ok, tak że odpada
- zaślepka może nie wiem jeszcze ale zostawię to na razie bo był składany na hermetyk a wiecie  co to znaczy .... ?
- Co do komprechy  to z 15 lat walił i olej wyciekał odmą  i,  nie widziałem ani razu białego nalotu ...
Na razie zaczynam od łatwych rzeczy . Wymieniłem olej i filtr . Wiadomo nie wszystko wyleciało i coś tam zostało .
Ale trochę  dziś mu podokuczałem i jest poprawa . Pierw walił olejem teraz jest para i trochę  piany może mu przejdzie ten katar wink  Dziękuję wszystkim za fatygę i za wskazówki  .  Napiszę  jak coś będę więcej wiedział .

" Czasem trzeba zrobić krok w tył  by móc zrobić dwa do przodu . "

72

Odp: problem z mf255

W Ciechanowie w TOR pewnie by Ci zbadali głowicę pod ciśnieniem kiedyś od ostrówka (c-360) badałem i wyszło że jedna zaślepka puszcza.

73

Odp: problem z mf255

androl napisał/a:

W Ciechanowie w TOR pewnie by Ci zbadali głowicę pod ciśnieniem kiedyś od ostrówka (c-360) badałem i wyszło że jedna zaślepka puszcza.

A gdzie się ten zakład znajduję ? Tylko tłumacz jak krowie na rowie . Albo  adres proszę .

" Czasem trzeba zrobić krok w tył  by móc zrobić dwa do przodu . "

74

Odp: problem z mf255

Sebastian we wtorek będę w Ciechanowie to mogę skręcić i zapytać, trochę nawet akurat się znam z tym macherem od głowic.
http://www.msg.org.pl/baza-firm/centrum … oo--F41184

75

Odp: problem z mf255

Jak dla mnie to rozwój u nich w zakładzie stanął w poprzednim wieku!

76

Odp: problem z mf255

scoda19 napisał/a:

Jak dla mnie to rozwój u nich w zakładzie stanął w poprzednim wieku!

Dokładnie tak jak piszesz, dla tego też każdy u nas używa jeszcze skrótu pokomunistycznego TOR, ale właśnie te pokomunistyczne silniki czy ich podzespoły robią przyzwoicie.

77

Odp: problem z mf255

No właśnie  nazwa TOR mnie zmyliła ... Nie mogłem w wyszukiwarce znaleźć .

" Czasem trzeba zrobić krok w tył  by móc zrobić dwa do przodu . "

78

Odp: problem z mf255

Jednak coś mam  walnięte . Olej zaczyna  robić się  lekko biały . No rzesz k...a . Możliwe  jest też że  mogli   tuleje  źle wsadzić czy coś i przy tulei puściło  , można to też  jakoś zbadać  ? No nic , czeka powtórka z rozgrywki niech to szlak !

" Czasem trzeba zrobić krok w tył  by móc zrobić dwa do przodu . "

79

Odp: problem z mf255

Głowica lub zaślepka.

80

Odp: problem z mf255

Głowica. Nie bedzie tego widać gołym okiem ale gdzieś dziurę ma.....