Odp: Uszczelka pod głowicą
Dziekuje za rady. Jak tylko bede mial czas to zaczne dzialac. Narazie ciagnik nie jest mi potrzebny. Jak naprawie napisze co bylo przyczyna. Pozdrawiam
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Uszczelka pod głowicą
Strony Poprzednia 1 … 9 10 11 12 13 … 26 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dziekuje za rady. Jak tylko bede mial czas to zaczne dzialac. Narazie ciagnik nie jest mi potrzebny. Jak naprawie napisze co bylo przyczyna. Pozdrawiam
Witam. No i naprawilem. Przyczyna dostania sie ropy do oleju byla pompa wtryskowa. Zawiozlem ja do mechanika i wymienil uszczelniacze w sekcjach. Lały sie rowniez dwa wtryskiwacze. Wczoraj wszysko poskladalem, wymienilem olej i odpalam a tu znow niespodzianka. Obroty strasznie faluja. Tak jak w katafieju. Wpierw wchodzi na wysokie pozniej malo nie zgasnie. Co to moze byc?? Pompa posiada regulator obrotow czy z nim cos nie tak?? Poradzcie co to moze byc bo juz nerwy i pomysly mi sie koncza. Pozdrawiam
Regulator obrotów. Wlej litr oleju do pompy, o ile wcześniej tego nie zrobiłeś. Jak nie pomoże - pompiarza za jaja !
ja także miałem podobne problemy tak jak piszesz regulator obrotów
to na pewno brak oleju w pompie u mnie po wymianie sekcji tez tak było jak odpaliłem na sucho to sam sobie gazował a jak nalałem oleju to po czasie sie unormowało.przyczyna tego zjawiska jest blokująca sie drabinka w pompie
Może to być za mocno spasowana jedna sekcja pompy (u mnie wpadł kawałek spinacza od pakowania pompy w folię i zacierajaca sie sekcja powodowała falowanie regulatora ) radze oddać do poprawki na gwarancji .
Ten się nie myli co nic nie robi. Owszem Miras, ale kiedyś musi przyjść kres. Proponuję trochę konsekwencji. Nie trochę, całkowicie ! Za błędy, każdy z nas płaci. Raz drożej, raz taniej. W każdej dziedzinie życia. Spieprzyłeś szlif, pompę, cokolwiek, płać ! Za transport, montaż, powtórny demontaż, za wszystko ! Tylko w ten sposób można wyegzekwować swoje prawa. Nasze pieniądze, ich robota. Na tym ten pic polega.
Witam! Smarowanie pompy mam centralne czy mimo to musze wlac olej?? Mam nadzieje ze to ten olej.
Pompiarze zalecają zalać pompę olejem przed pierwszym uruchomieniem (a w regulator to juz obowiązkowo ) po prostu zanim centralne napompuje olej pompa chodzi na sucho .
No dobra a ile tego oleju wlac?? W regulatorze chyba jest bo po co pompiarz mialby go rozbierac.
Pompa i regulator smarowane są tym samym olejem, jest przejście oleju z pompy do regulatora i odwrotnie. Wlej litr oleju korkiem wlewowym w regulatorze, rozejdzie się po całości.
Witam!
Pamiętajcie koledzy, że po jakimkolwiek zdejmowaniu głowicy, przykręcajcie ją do silnika w innej kolejności, tzn., najpierw załóżcie uszczelkę pod głowicę, włóżcie głowicę na szpilki, przykręćcie kolektor wydechowy do obu głowic ale bez uszczelek uszczelek i dopiero wtedy wstępnie przykręćcie głowice. Potem odkręcamy kolektor i skręcamy głowicę na fest. Postępując w ten sposób macie pewność, że przykręciliście głowicę w linii z kolektorem wydechowym (obojętnie jaka by ta linia była) i nie pęknie on Wam po jakimś czasie, a nie jest on tani i nie lubi spawania.
Pozdrawiam
Witam!
kupiłem forszaja z serwisu silnik po remoncie wszystkie płyny po wymianie po postu w pełni sprawny. W polu z pługiem pod obciążeniem zaczęło wyrzucać płyn chłodniczy przez korek w chłodnicy po zdieciu głowic okazało się że są pęknięte założyłem drugie i jest ok. mam pytanie czy można je jakoś pospawac między zaworami?
pozdrawiam proszę o odpowiedź.
Z tego co wiem, żeliwnych głowic się nie spawa.
O ile to nie tajemnica, za jakie pieniądze go kupiłeś ?
kupiłem go za 8 tysięcy tylko lakier kładłem nowy i wymieniałem błotniki w Niemczech pracował przy beczce w fabryce i był trochę dziurawe
Widziałem spawane i po założeniu wszystko było OK. Było to około 3 lata temu i o ile się nie mylę to ten silnik pracuję nadal w 514.
Niezbyt duże pęknięcia między gniazdami zaworowymi w tych silnikach są całkowicie normalne i nie wpływa to ujemnie na ich pracę, pod warunkiem, że będą całe gniazda zaworowe. Gniazda te są wymienne, tylko trochę kłopotu jest z ich wymianą. Teraz już prawie wszystkie silniki maja popękane głowice w tych miejscach.
Pozdrawiam
Mam pytanie czy morzna planować półblok czy kupić nowy.
Można, tylko wtedy trzeba jego wysokość skorygować odpowiednimi uszczelkami/podkładkami. A z której strony chcesz go planować? Z dołu czy z góry?
Chce z góry oby dwa półbloki choć tylko jeden jest krzywy mam świadomość z tego że zmniejszy się skok i trzeba będzie dobrać albo w ogóle zrezygnować z dystansów i chyba trzeba będzie podłożyć podwójnom podkładke pod półbloki bo może zwiękrzyć się ciśnienie na tłokach a w tedy pewnie na ciepłym silniku nie obruci.Co otym myślisz.
Strony Poprzednia 1 … 9 10 11 12 13 … 26 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Uszczelka pod głowicą
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo