201

Odp: Uszczelka pod głowicą

Dziekuje za rady. Jak tylko bede mial czas to zaczne dzialac. Narazie ciagnik nie jest mi potrzebny. Jak naprawie napisze co bylo przyczyna. Pozdrawiam

gg 7253078

202

Odp: Uszczelka pod głowicą

Witam. No i naprawilem. Przyczyna dostania sie ropy do oleju byla pompa wtryskowa. Zawiozlem ja do mechanika i wymienil uszczelniacze w sekcjach. Lały sie rowniez dwa wtryskiwacze. Wczoraj wszysko poskladalem, wymienilem olej i odpalam a tu znow niespodzianka. Obroty strasznie faluja. Tak jak w katafieju. Wpierw wchodzi na wysokie pozniej malo nie zgasnie. Co to moze byc?? Pompa posiada regulator obrotow czy z nim cos nie tak?? Poradzcie co to moze byc bo juz nerwy i pomysly mi sie koncza. Pozdrawiam

gg 7253078

203

Odp: Uszczelka pod głowicą

Regulator obrotów. Wlej litr oleju do pompy, o ile wcześniej tego nie zrobiłeś. Jak nie pomoże - pompiarza za jaja !

204

Odp: Uszczelka pod głowicą

ja także miałem podobne problemy tak jak piszesz regulator obrotów

[you] nie zaśmiecaj forum zanim napiszesz pomyśl[you]

205

Odp: Uszczelka pod głowicą

to na pewno brak oleju w pompie u mnie po wymianie sekcji tez tak było jak odpaliłem na sucho to sam sobie gazował a jak nalałem oleju to po czasie sie unormowało.przyczyna tego zjawiska jest blokująca sie drabinka w pompie

Ciężko jest i być ciężko musi
gg 8499045

206

Odp: Uszczelka pod głowicą

Może to być za mocno spasowana jedna sekcja pompy (u mnie wpadł kawałek spinacza od pakowania pompy w folię i zacierajaca sie sekcja powodowała falowanie regulatora ) radze oddać do poprawki na gwarancji .

207

Odp: Uszczelka pod głowicą

Ten się nie myli co nic nie robi. Owszem Miras, ale kiedyś musi przyjść kres. Proponuję trochę konsekwencji. Nie trochę, całkowicie ! Za błędy, każdy z nas płaci. Raz drożej, raz taniej. W każdej dziedzinie życia. Spieprzyłeś szlif, pompę, cokolwiek, płać ! Za transport, montaż, powtórny demontaż, za wszystko ! Tylko w ten sposób można wyegzekwować swoje prawa. Nasze pieniądze, ich robota. Na tym ten pic polega.

208

Odp: Uszczelka pod głowicą

Witam! Smarowanie pompy mam centralne czy mimo to musze wlac olej?? Mam nadzieje ze to ten olej.

gg 7253078

209

Odp: Uszczelka pod głowicą

Pompiarze zalecają zalać pompę olejem przed pierwszym uruchomieniem (a w regulator to juz obowiązkowo ) po prostu zanim centralne napompuje olej pompa chodzi na sucho .

210

Odp: Uszczelka pod głowicą

No dobra a ile tego oleju wlac?? W regulatorze chyba jest bo po co pompiarz mialby go rozbierac.

gg 7253078

211

Odp: Uszczelka pod głowicą

Pompa i regulator smarowane są tym samym olejem, jest przejście oleju z pompy do regulatora i odwrotnie. Wlej litr oleju korkiem wlewowym w regulatorze, rozejdzie się po całości.

212

Odp: Uszczelka pod głowicą

Witam!
Pamiętajcie koledzy, że po jakimkolwiek zdejmowaniu głowicy, przykręcajcie ją do silnika w innej kolejności, tzn., najpierw załóżcie uszczelkę pod głowicę, włóżcie głowicę na szpilki, przykręćcie kolektor wydechowy do obu głowic ale bez uszczelek uszczelek i dopiero wtedy wstępnie przykręćcie głowice. Potem odkręcamy kolektor i skręcamy głowicę na fest. Postępując w ten sposób macie pewność, że przykręciliście głowicę w linii z kolektorem wydechowym (obojętnie jaka by ta linia była) i nie pęknie on Wam po jakimś czasie, a nie jest on tani i nie lubi spawania.
Pozdrawiam

www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl
- Raj dla stóp smile Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal

Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.   http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

213

Odp: Uszczelka pod głowicą

Witam!
kupiłem forszaja z serwisu silnik po remoncie wszystkie płyny po wymianie po postu w pełni sprawny. W polu z pługiem pod obciążeniem zaczęło wyrzucać płyn chłodniczy przez korek w chłodnicy po zdieciu głowic  okazało się że są pęknięte założyłem drugie i jest ok. mam pytanie czy można je jakoś pospawac między zaworami?
pozdrawiam proszę o odpowiedź.

214

Odp: Uszczelka pod głowicą

Z tego co wiem, żeliwnych głowic się nie spawa.
O ile to nie tajemnica, za jakie pieniądze go kupiłeś ?

215

Odp: Uszczelka pod głowicą

kupiłem go za 8 tysięcy tylko lakier kładłem nowy i wymieniałem błotniki w Niemczech pracował przy beczce w fabryce i był trochę dziurawe

216

Odp: Uszczelka pod głowicą

Widziałem spawane i po założeniu  wszystko było OK. Było to około 3 lata temu i o ile się nie mylę to ten silnik pracuję nadal w 514.

Nie ma że się nie da, jak się nie chce to się nie da...;)

smile E-516 na części. smile

217 Ostatnio edytowany przez PiotrK (2008-05-23 10:13:52)

Odp: Uszczelka pod głowicą

Niezbyt duże pęknięcia między gniazdami zaworowymi w tych silnikach są całkowicie normalne i nie wpływa to ujemnie na ich pracę, pod warunkiem, że będą całe gniazda zaworowe. Gniazda te są wymienne, tylko trochę kłopotu jest z ich wymianą. Teraz już prawie wszystkie silniki maja popękane głowice w tych miejscach.
Pozdrawiam

www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl
- Raj dla stóp smile Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal

Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.   http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

218

Odp: Uszczelka pod głowicą

Mam pytanie czy morzna planować półblok czy kupić nowy.

219

Odp: Uszczelka pod głowicą

Można, tylko wtedy trzeba jego wysokość skorygować odpowiednimi uszczelkami/podkładkami. A z której strony chcesz go planować? Z dołu czy z góry?

www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl
- Raj dla stóp smile Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal

Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.   http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

220

Odp: Uszczelka pod głowicą

Chce z góry oby dwa półbloki choć tylko jeden jest krzywy mam świadomość z tego że zmniejszy się skok i trzeba będzie dobrać albo w ogóle zrezygnować z dystansów i chyba trzeba będzie podłożyć podwójnom podkładke pod półbloki bo może zwiękrzyć się ciśnienie na tłokach a w tedy pewnie na ciepłym silniku nie obruci.Co otym myślisz.