Pajej, spokojnie mogłeś mówić wprost Dzień prędzej uważnie przeczytałem ten wątek, ale nie miałem możliwości odpisania. Zresztą nic straconego, bo napiszę dokładnie to, co chciałem wtedy napisać. A więc Pajej uważam, że spokojnie dacie sobie radę z tym remontem. Ty jesteś uzbrojony w wiedzę, masz całe forum za sobą i mnie w razie draki na telefon, ale trochę brak Ci odwagi i chęci... Mechanik natomiast ma odwagę, chęci, cierpliwość oraz cały bagaż doświadczeń w innych silnikach. Wszystko to wzięte razem, ma "ręce i nogi" i w dwójkę tworzycie zgrabny duecik Najważniejsze, że ten mechanik chce zrobić to dobrze i słucha co się do niego mówi, bo wielu nie da sobie nic powiedzieć, a jak chce się ich poprawić to nawet potrafią się obrazić. Przerabiałem już wiele takich tematów i tu, już po pierwszej tej rozmowie, byłem całkowicie spokojny o ten remoncik. Wbrew pozorom to bardzo prosty, łatwy w obsłudze i naprawach silnik. Jedyną jego wadą jest to, że jest inny od wszystkich i trzeba go robić inaczej niż wszystkie... Ale spokojnie, dacie radę
Pytałeś się o osiowanie bloku. Też od razu wprost nie powiem, ale poczytaj sobie tu http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php … 073#p65073 . Wtedy wszystko powinno Ci się wyjaśnić.
www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl - Raj dla stóp
Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal
Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.
Piszę poprawnie po polsku.