Odp: Zamiana Silnika
Koło zamachowe możliwe że będziesz musiał przełożyc ze starego , a miske też przecież można przełożyć , bloki raczej były takie same wszystkie.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Zamiana Silnika
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Koło zamachowe możliwe że będziesz musiał przełożyc ze starego , a miske też przecież można przełożyć , bloki raczej były takie same wszystkie.
Zwróć uwagie czy ma na wałku pompy wtryskowej jest napęd linki obrotomierza,bo jak niema to będziesz musiał przełożyć wałek.
zwróć uwage na pokrywe rozrządu ,bo jak masz pompe wspomagania z przodu to musisz ją zmienić aby przykręcić wspornik z pąpą
to poprostu zamienią pokrywe rozrządu
Koło zamachowe możliwe że będziesz musiał przełożyc ze starego , a miske też przecież można przełożyć , bloki raczej były takie same wszystkie.
miska miską ale czy smok do pompy olejowej jest taki sam ?
Zwróć uwagie czy ma na wałku pompy wtryskowej jest napęd linki obrotomierza,bo jak niema to będziesz musiał przełożyć wałek.
przystawka jest, licznik nie chodził ale nie dociekałem z jakiego powodu. W swoim nie miałem przystawki ale pół roku temu wytargałem na złomie przystawkę razem z wałkiem, także mam w razie W
kiedyś robiłem taką przekładke i smoki były takie same w obu typach miski , ale wszystko wyjdzie w trakcie rozbiórki
wczoraj moja zamiana stanęła na wyjęciu silnika z ciągnika i postawieniu obok tego z kombajnu, muszę zamienić koło zamachowe ale w tym co miałem koło jest przykręcone na klucz 22 a w tym drugim na 24 więc musze dokupić śruby na 24 ale na długość tych 22 bo jest inne koło zamachowe, inna sprawa to musze kupić sprzęgło gumowe, przynajmniej tą połówkę od silnika bo 4 ząbki wyleciały a reszta jest popękana. przy zmianie miski olejowej muszę zmienic korpus filtra olejowego . na razie to tyle, kupie to i uszczelki to będę finalizował,
Może śruby różnią się tylko łbami? Odkręcałeś je?
Kiedyś kupiłem silnik w zapas do 512, a gdy chciałem go przełożyć okazało się że w starszym silniku ( tym z wymiennikiem ciepła na zewnątrz ) jest inny wał, tj inny rozstaw śrub i ich średnica ( do przykręcenia koła zamachowego )
odkręcone mam wszystko , jutro przymierze koło zamachowe i jak sie da to pojade po reszte części
Kiedyś kupiłem silnik w zapas do 512, a gdy chciałem go przełożyć okazało się że w starszym silniku ( tym z wymiennikiem ciepła na zewnątrz ) jest inny wał, tj inny rozstaw śrub i ich średnica ( do przykręcenia koła zamachowego )
No musiałeś trafić na bardzo stary silnik. Tak miały tylko silniki z pierwszych lat produkcji, potem była zmiana.
silnik już w na ramie ale mam problem, nie mogę wyjąć starych wtrysków, 2 mi się udało a 2 nie i to w dodatku po jednym na głowicę, porażka/... było o tym na forum? wyszukiwarka nić nie znalazła.... gdyby nie lały to bym nie wyciągał... a tak to silniczek ładnie chodzi. Kupiłem linkę i działa mi już normalny licznik, tylko brachol twierdzi że przekłamuje bo gaz na maxa a on wskazuje z ledwością 1650 obrotów... ??? silnik mam z 70 roku i były inne śruby ale na szczęście rozstaw ten sam. Musiałem zamienić miskę olejową, obudowe filtra oleju, koło zamachowe, pasowe i pokrywę rozrządu . Musiałem sprężarkę przerobić na smarowaną własnym olejem a na koniec te wtryski, dziwnie pracuje silnik bo z 2 garów leci siwy dym a z 2 nie. wszystko było by ok gdyby nie piliła mnie robota do skończenia w polu
Miałem podobny problem w jcb z wyjęciem wtrysków i pomógł mi młotek bezwładnościowy .
http://allegro.pl/mlotek-bezwladnosciow … 88169.html
coś takiego ? jak to działa ?
http://www.youtube.com/watch?v=ZaGSx5jK3is
tak jak to tylko w drugą strone:))
to nie wiem czy wyda bo wyspawałem uchwyt do wtryskiwacza i prałem młotem 5 kg żeby to wyrwać, puścił tylko jeden a dwa się wygięły ino.
Oj uwierz mi że dobry młotek czyni cuda ,ja zrobiłem na szybko z pręta 16mm długi na metr ,przyspawałem nakrętkę i nakręciłem na wtryska .Na to założyłem obciążnik około 8kg i jazda .Jeden puścił po około 10 uderzeniach ale drugiego to godzinę z z przerwami na złapanie oddechu waliłem aby wyszedł bez uszkodzeń .
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Zamiana Silnika
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo