Temat: LTZ i wszystko co z nim związane
Cześć,
Ostatnio chodzi mi po głowie zakup LTZa.
w necie jest tyle samo opinii pozytywnych ile negatywnych.
Możecie pomóc? Może coś wiecie o tych wynalazkach i możecie podzielić się swoją cenną wiedzą.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » LTZ i wszystko co z nim związane
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Cześć,
Ostatnio chodzi mi po głowie zakup LTZa.
w necie jest tyle samo opinii pozytywnych ile negatywnych.
Możecie pomóc? Może coś wiecie o tych wynalazkach i możecie podzielić się swoją cenną wiedzą.
To jest taki większy T25, też kiedyś mi takie coś chodziło po głowie ale na szczęście opuściła mnie ta myśl albo i na nie szczęście tego nie wiem bo nie kupiłem bo trafiła się renówka a co do opinii to każdy ma wady i zalety zależy do czego używany.
Też mi chodził po głowie taki pomysł . Niestety wiedzę mam czysto teoretyczno z internetu . Z tego co widzę to szukasz jakiegoś średniaka ? Co by miał robić ? One są w tej samej cenie co mtz .
Znajomy ma MTZ 552 czy jakoś tak, nie wiem czy to samo co LTZ. Ale ma go z napędem 4X4 i chwali go sobie, pali tyle co komarek a jak porówna do wcześniej posiadanego Zetora 7211 to w polu bez porównania
Może ma Avto mtz?
LTZ ma zastąpić poczciwa c-355.
Mając na podwórku zt323, MTZ wydaje mi się troszkę za duży. LTZ byłby idealny ale moja główna obawa to części do skrzyni biegów i mostów.
LTZ byłby do ogarnięcia lekkich prac polowych i wszystkich prac na podwórku. Jego główne zadanie to byłby siew i bronowanie i praca w prasie rolującej.
Zasięgnąłem trochę opinii w sklepach z częściami do traktorów ze Wschodu i sprawa wygląda tak, że części silnikowe i sprzęgło są dostępne. Gorzej ze skrzynią, mostami, zaczepami, ale podobno wszystko mogą sprowadzić z Rosji na zamówienie.
552 to jest to samo co mtz 82 tylko 552 ma słabszy silnik i nie ma reduktora biegów tego pod kierownicą . Ltz to jest przerośnięty t 25 . LTZ ma 4 gary można mu założyć pompę paliwową od mtz ale trzeba zmniejszyć dawkę , skrzynia i tylny most podobne ale lepiej na to nie liczyć że będzie pasować .Były wersje z rewersem . Do tej rodziny zalicza się jeszcze T40 . Nie wiem czy do belującej nie będzie za słaby . Jaka to prasa ?
Jaka to prasa ?
Sipma Z-263
To da radę , chyba że będziesz zmieniał prasę . A co do części to wuj kupił części do t25 nie wiem gdzie ale dacie wiarę że pompa olejowa i jeszcze parę rzeczy nie pasowało ?!
Sebastian, T25 z końcowego okresu o symbolu T25A2 miało kilka zmian co prawda nie oglądałem szczegółowo i pewnie już nie zobaczę bo został sprzedany ale troszkę się w nim zmieniło nawet na desce rozdzielczej.
Tego nie wiedziałem ...
Ja już się wyleczyłem z Radzieckiej myśli technicznej , nigdy w życiu więcej.
Pawelg czy twoja wypowiedź jest związana z wątkiem ? Może i tak bo z ruskiem tez jest związana niechęć do niego Ja swojego nie zamienię na 80-kę . To wcale nie chce jechać ...
LTZ jako zamiennik C-360 to bardzo fajny ciągnik o nieporównywalnych do C-360 możliwościach i uciągu. Nienajgorsza kabina, orbitrol, przedni napęd (nie działa na wstecznym), lepsza hydraulika, a przy tym dość sprytny i zwinny, mniej pali od C-360, ale ..., konstrukcja nie do końca dopracowana i czasami dość awaryjna zwłaszcza sprzęgła; jeżeli sytuacja nie zmieniła się, był problem z częściami które nie pasują od T 25, zwłaszcza niektóre elementy skrzyni biegów i przedniego napędu.
ja mam T25A2 więc jak chcecie coś zobaczyć to zapraszam
szukaj lepiej mtz 552 lub 572 i będziesz zadowolony ... jak będize mało mocy to podkręcisz pompę i będziesz miał 80 kucy
czym róznia sie 552 od 572, do tej pory myslałem ze była tylko MTZ 82 i cos mniejszego
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » LTZ i wszystko co z nim związane
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo