Temat: bizon rekord 058 i silnik
zastanawiam się nad wymianą silnika w rekordzie i zastanawiam się nad zamontowaniem 6 ify z sieczkarni czekam na porady i sugestie kolegów
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Kombajny zbożowe » bizon rekord 058 i silnik
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
zastanawiam się nad wymianą silnika w rekordzie i zastanawiam się nad zamontowaniem 6 ify z sieczkarni czekam na porady i sugestie kolegów
A co ze starym się stało ?
A nie lepiej Leylanda tego 150km? Wymiary pewnie te same więc problemu z montażem nie powinno być a 6 Ifoska to wymiarami jak SW680 więc miejsca będzie mało
zastanawiam się nad wymianą silnika w rekordzie i zastanawiam się nad zamontowaniem 6 ify z sieczkarni czekam na porady i sugestie kolegów
Na szrocie autobusów możesz kupić w bardzo dobrym stanie leylanda 150km więc mocniejszego niż jest w rekordzie za 3-3,5 tyś zł przerzucasz tylko misę i pompę olejową ze smokami od starego. Ja kupiłem w Suradowie koło Lipna, mają ich ful, za 3 tyś zł do forsza po ponad rocznej eksploatacji, ciśnienie OK. oleju nie bierze.
W ZO56 też mam taki przepracował już 10 sezonów, no ale ten to był prawie nówka.
stary ma brak ciśnienia czyli wydatek
ciebie androl prosiłbym o jakis nr tel
http://tablica.pl/oferta/silniki-sw-400 … 3kooH.html
tu masz ich ogłoszenia ale teraz ciężko o dobry silnik bo kiedyś można było wybrać sobie na placu a teraz sprawdzają które odpalają i je przed bramę i tylko z pośród nich można wybierać
mój stamtąd pochodzi to pięknie pracuje mało pali ropy ale oleju już nie tak mało
stary ma brak ciśnienia czyli wydatek
ciebie androl prosiłbym o jakis nr tel
wysłałem email
A jak się ma spalanie tego 150 konnego Leylanda względem silnika rekorda?
Z tego co się orientuję to z samochodu silnik średnio się nadaje do kombajnu bo będzie się przegrzewał a przynajmniej Leyland robi takie numery z tym przegrzewaniem.
Przegrzewanie to nie problem są na to sposoby, pisaliśmy o tym w innym wątku, jak brałem do forsza to były też z wodną chłodnicą oleju. Problem w tym żeby znaleźć z wałem w nominale lub po 1 szlifie bo 3-4 szlif to w kombajnie nie pochodzi no i jak pisałem wyżej, przerzucić pompę olejową ze smokami i misą bo bez tego to najlepszy może ze 2 dni pochodzi.
ja bym zrobił na myśl forsza i wyrzuciłbym termostat
tzn nie mam jeszcze rekorda ale się przymierzam biorę pod uwagę też 524
niedawno sprzedałem 514 inie chcę do niego wracać
biorę też pod uwagę 512 ale nie wiem czy kupić tańszy na sezon
czy droższy na dłużej
no niestety nie chciałem kupić 514 ale ją właśnie kupiłem do remontu 4,2m z sieczkarnią za 10000 pln więc rekord nie aktualny
Mi 514 też się podoba, tylko gdyby jeszcze miała rurę wysypu na obrotnicy jak rekord.
ale lepiej jak w bizonie 056
no wiadomka, tanio kupiłeś 514, opowiedz coś o niej.
była w necie pół dnia rano pobudka o 3;00 i wyjazd heder 4,2 w ładnym stanie r 1986 bez ako, z sieczkarnią ładne laczki prędkościomierz czujnik strat ziarna w komplecie
do wymiany podajniki kłosowy i zbożowy wanna podajników silnik sprawdzić zrobić hamulce i przywieźć 220 km
Witam mam troszkę niecodzienną sprawę potrzebuję instrukcja obsługi silnika sw400 ale żeby nie było zbyt łatwo ja szukam tej instrukcji po angielsku klikałem w google ale bez sukcesu może ktoś z szanownego grona forumowiczów będzie w stanie mi pomóc z góry wielki dziękuje za pomoc.
Gdzieś miałem w dwóch językach oryginalną dodawaną do rekorda ale to była do 6tc107
a czemu przekładacie pompe olejowa a nie paliwową miski to sie chyba kształtem mogą różnić ale czy z auta czy z maszyny rolniczej to pewnie te same silniki
Pompa olejowa silnika w kombajnie jest wydajniejsza i ma podwójny smok, zwykła z samochodu nie da rady dać ciśnienia po podpięciu chłodnicy olejowej, miska w środku jest inna, przegrody.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Kombajny zbożowe » bizon rekord 058 i silnik
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo