Pod odstojnikiem jest uszczelka, sprubuj dokręcić ten odstojnik, powinno sączenie ustąpić, jeśli nie, to nie radze "dorabiać" uszczelki z płutna korkowego, bo może nie uszczelnić, tylko kup sobie uszczelke, jeśli nie oryginalną, to w każdym sklepie z częściami dopasujesz coś co powinno sie tam zmieścić, a to musi być uszczelka z gumy olejoodpornej, weź poprostu tą starą uszczelke na wzór, a odkręcanie co jakiś czas tego odstojnika jest wskazane, bo to jest taki wstępny filtr paliwa z takim małym wkładzikiem i tam zawsze zbiera sie najwięcej syfu, do tego stopnia, że silnik nawet może ciężej odpalać i tracić moc, a jak zakręcisz kranik od zbiornika i zdemontujesz odstojnik, to nic ci sie nie zapowietrzy, tylko po zmontowaniu podpompuj ręczną pompką.
tel: 605107385 czynny non stopZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta