Odp: Chłodnica oleju hydraulicznego z E524 DO E512 ?????
laszek a jak w życie idzie jak masz słome gęstą
mój w życie idzie luks, 2 i przyśpieszacz, łyka dobrze, tylko czasami słychać bęben
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ hydrauliczny » Chłodnica oleju hydraulicznego z E524 DO E512 ?????
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
laszek a jak w życie idzie jak masz słome gęstą
mój w życie idzie luks, 2 i przyśpieszacz, łyka dobrze, tylko czasami słychać bęben
joker nie ma różnicy w jakim zbożu, silnik nie spowalnia kombajnu tylko przepustowość młocarni
piotrze powiedzmy sobie szczeże te silniki sie nie nadają i tyle czemu tylu ludzi sie meczy z temperatura bo nie ja pierwszy i pewnie nie ostatni
No jeżeli już mamy mówić szczerze, to wyobraź sobie, że na całym świecie pracują tysiące kombajnów i innych maszyn z tymi silnikami, i zdecydowana większość z nich nie ma takich problemów - patrz np. Paweł21990 i wielu innych kolegów z forum. Jeżeli takie problemy się pojawiają, to jest to tylko i wyłącznie wina ludzi zajmujących się tym sprzętem. Gdyby było tak jak piszesz, to żadna fabryka, tym bardziej niemiecka, nie wkładałaby takiego silnika do kombajnu i jeszcze puszczała go na eksport na cały świat... Twój problem nie leży w tych silnikach, tylko konkretnie w Twoim sprzęcie i to niekoniecznie w samym silniku. Piszesz, że silnik jest po remoncie więc może trzeba szukać problemu poza silnikiem...? Może przewody gumowe, chłodnica... A jak wygląda pompa wody? Wirnik jest O.K.?
Ostatnio miałem podobny przypadek z czwórką z kombajnu. Silnik też niby po naprawie, całkiem nieźle chodził, ale ciągle się przegrzewał aż w końcu się zatarł. Jak się okazało przyczyną były rozwarstwione węże gumowe, które ze starości po prostu się całe wewnątrz rozlazły i zatrzymały przepływ wody wszędzie gdzie tylko się dało. Chłodnica oleju też była cała zapchana. A wystarczyło tylko wymienić te węże przy remoncie... Tego niestety też dużo osób nie robi....
A chłodnicę dałeś do przeczyszczenia? Nie przepłukania, ale fizycznego ręcznego czyszczenia łącznie z rozlutowaniem całej tej chłodnicy.
silnik cały robiony chłodnice rozcieli i kazdy kanał czyścili taśmami
panowie mam a jakby wpiąć wąż od chłodnicy za wyjsciem z bloku na smarowanie pompy a porót do pompy a chłodnice od oleju przed chłodnica do wody wsadzić za kołem obmiatającym plewy
i jak ?
To dla mnie za skomplikowane
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ hydrauliczny » Chłodnica oleju hydraulicznego z E524 DO E512 ?????
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo