Odp: turbo doladowanie
nic sie nie stanie turbinie w 6ct 107 chodzi szybciej niz w ifie u mnie tez i nic sie nie dzieje grunt abyś nie gasił rozpędzonego i rozgrzanego silnika i nie odpalał i odrazu duże obroty
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Strony Poprzednia 1 … 47 48 49 50 51 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
nic sie nie stanie turbinie w 6ct 107 chodzi szybciej niz w ifie u mnie tez i nic sie nie dzieje grunt abyś nie gasił rozpędzonego i rozgrzanego silnika i nie odpalał i odrazu duże obroty
Nie no tą regułe znam.... zobaczymy jak to w praniu yjdzie bo jak dobrze to po niedzieli ogień na gar by takie tam perzowisko przegarnąć kultywatorem...
Czy jest mozliwość zamontowania turbiny w Ifie 4x4 z silnikiem 6 VD 180 km? Czy to coś da bo po prostu mamy Ife która słuzy do przewozu drewna/desek jest to auto niezastapione, na początku był to skrzynioowiec z 6,5 metrową paką - zrobiliśmy dawno temu wywrot z niej i napęd na przód > Auto jest idealne tylko jak się wyjedzie załadowanym 15 kubikami drewna na szosę to się robi problem bo lekki pagórek i redukowanie... Przydałoby się choćby 20 koni więcej. Czy znacie jakieś rozwiązania lub podpowiedzi poza wymianą całego silnika? A jeśli już to jaki silnik by spasował? Nie potrzebuję 300 konnego ale żeby te 210-240 kucy to miało... Wiem , że wychodziły Ify z silnikiem z Turbo ale w naszym kraju próżno szukać. Pozdrawiam
pokombinuj z turbiną od mana 6-garowego. Daje taka turbina i to sporo. Prosty przykład: miałem dziś małą awarię. Przy okazji wywaliłem spod turbiny blachę dławiącą przepływ spalin by turbina nie ładowała ciśnienia. Pale ciągnik i w pole. Z agregatem uprawowym 5metrów dostawał zadyszki., a z komina czarno... Przy ładowaniu rzędu 0,4atm przy max obciążeniu ani dyma nie puści, mocy nie brakuje, a i silnik żwawiej się na obr wkręca...
Jakiś odpowiedni model turbiny znasz może? Lub robił ktoś coś podobnego? Nie będą klekać podzespoły?
pokombinuj z turbiną od jelcza lub liaza, od 12litrowego silnika do ify 10 litrowego będzie ok. doładowany będzie średnio nie za dużo kolega plum to przerabiał
Nie mogę sobie przypomieć jaki to był model. Silnik był identyczny jak Man 8 163 tylko że z turbiną. pokusił bym się na taką ale nie wiadomo jak stan.
http://tablica.pl/oferta/turbina-man-14 … 5bdd806a85
Kolega Plum- a to dobre poprawiłeś mi humor
Stan w sumie niewazny bo nawet jakby dawała 10-15% to juz jest coś. Montował ktoś w Ifie l60 turbinę w silniku 180km? Bo jestem skory się podjąć tego działania tylko ból sprawia mi podłaczenie, te kolanka wylotowe itd
tu macie link do Ify , się pochwalę https://www.facebook.com/22576143756384 … mp;theater
no nie wiem czy taki nieważny... jak będzie luz na wirniku lub nieszczelna to zaraz bedziesz wiedział czemu ten stan taki ważny....
Trochę tego jest ale na zagranicznych forach wystarczy użyć wuja google https://www.google.pl/search?q=ifa+l60+ … mp;bih=619
Myślę że turbina właśnie z sw680 lub liaza będzie ok.
http://www.ifa-tours.de/board/board16-s … ndex3.html
Na zdjęciu niby oryginał 210 kw tylko czy to ten silnik.
Silnik jest ten sam. Zastanawiam się tylko czy nie padną inne podzespoły... Może ktoś się zajmował taką przeróbką?
Chłopie poczytaj cały watek to sie dowiesz czy wytrzymną. Wiem ze kazdy sie rozpisuje na temat czworek, ale to praktycznie tw same silniki tylko dwa garki wiecej. Jak nie chcesz nic pouszkadzac to max cisnienie ustaw na 0,2atm i git. Bedziesz na pewno czuł roznice.
Możesz tez zamiast turba na dzien dobry zwiekszyc dawke paliwa na pompie. Moze bedzie to wystarczy dla ciebie.
A może tak zamiast 15 to 10 kubików na pakę z tego co pamiętam L 60 miała ładowność 6,5 tony a ile waży 15 kubikow drewna mokrego ????
Bamreras to są zupełnie inne silniki, takie jak pokazał mazi. Tu też go ładnie widać - http://www.youtube.com/watch?v=ZX_a7PWYThc .
Jeżeli faktycznie brakuje Ci mocy, to z uwagi na to, że silnik ten ma już swoje lata proponowałbym dokładnie sprawdzić kompresje, pompę wtryskową i wtryskiwacze. Jeżeli coś będzie nie tak, to pomyślałbym najpierw o doprowadzeniu tego do porządku i jeżeli pomimo naprawy dalej silnik byłby za słaby, to dopiero wtedy pomyślałbym o turbince albo o jakiejś przekładce na inny mocniejszy. Ale wtedy też będziesz musiał uważać, żeby się przypadkiem nie okazało, że przekładny silnik jest akurat w takim samym lub w gorszym stanie niż Twój poprzedni.
http://sklep.hylmet.pl/pompa-hydraulicz … -p-17.html
Czy ta pompa hydrauliczna pasuje do Ify l60 ? Potrzebuję do wywrotu, ktoś się orientuje czy ma być kierunek prawy czy lewy?
http://sklep.hylmet.pl/pompa-hydraulicz … -p-17.html
Czy ta pompa hydrauliczna pasuje do Ify l60 ? Potrzebuję do wywrotu, ktoś się orientuje czy ma być kierunek prawy czy lewy?
Na mojej aktualnej pompie pisze numer TGL 39069. Szukając po internecie wyszło , że sa dwa kierunki odbrotów , a nie wiem jaki jest w wywrocie IFY
Poprawka numer to TGL 37069
Jak sprzodu silnika to lewa jak obok silnika na pasku to prawa.
Strony Poprzednia 1 … 47 48 49 50 51 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo