421

Odp: Uszczelka pod głowicą

No mamy 25l cieczy. W samochodzie zazwyczaj jest 4 i w zbironiku poziom skacze o jakieś 0,3 czyli te 2 litry na 25 litrach.

422

Odp: Uszczelka pod głowicą

zrobie tak to co mi ucieknie bede łapał i zobaczymy czy ucieka przez wezyk do tego przeznaczony, czy przez nieszczelny korek

Rolnik z powołania:-)

423

Odp: Uszczelka pod głowicą

Ja w 323 zrobiłem tak że mam podłączony do zbiorniczka wyrównawczego mały wężyk. Wystaje ten mały króciec zaraz przy korku. I wężyk puszczony do kanistra 10l który leży sobie przed chłodnicą na wspomaganiu. Nic niby nie uciekło, ale w razie czego to się choć trochę złapie. Raz jak chłodnica zabiła mi się po przejeździe przez łan mleczy co pyliły od razu płyn wyrzucił, i z 15l musiałem dolać...

424

Odp: Uszczelka pod głowicą

Dobra tu chyba będzie najlepiej. Wywaliło mi trochę płynu do oleju i zrobiła się emulsja pod pokrywami głowic, olej czarny ale widać, że tam też był płyn więc się za mocno nie przepracowało, i tu moje pytanie, w 323 płyn do oleju może się dostać tylko przez uszczelkę pod głowicą, wymiennik w misce olejowej i przy tulejach na tych uszczelnieniach? Pytam bo pisał ktoś o brokach w głowicy pod pokrywami, a znalazłem tylko po bokach głowic.

425

Odp: Uszczelka pod głowicą

Są jeszcze broki pod rozrządem.

Nie ma że się nie da, jak się nie chce to się nie da...;)

smile E-516 na części. smile

426

Odp: Uszczelka pod głowicą

Thesyo napisał/a:

... i tu moje pytanie, w 323 płyn do oleju może się dostać tylko przez uszczelkę pod głowicą....

Nie ma takiej możliwości. Reszta możliwości to tak jak napisałeś plus te broki pod podstawami wałków klawiatury, jak napisał ojanusz.

A chłodnicę oleju masz w misce czy poza miską olejową?

www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl
- Raj dla stóp smile Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal

Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.   http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

427

Odp: Uszczelka pod głowicą

Chłodnicę oleju mam w misce już sprawdzona ciśnieniowo, zdjęte głowice po niedzieli idą do sprawdzenia, a uszczelki na tulejach się właśnie sprawdzają ale po czterech godzinach sucho pod silnikiem więc chyba nie będzie tak źle, a i jedna uszczelka pod głowicą puściła między kanałem wodnym a tym co jest popychacz (widać na głowicy). Także mój nowy nabytek chciał się bliżej poznać. Po niedzieli będę zamawiał u Ciebie Piotrze części to będę miał jeszcze pytanie odnośnie pompy wtryskowej. P.S. Nie wiem kiedy dokładnie bo to też zależy od żony i młodszej córy kiedy będzie się chciała pojawić.

428

Odp: Uszczelka pod głowicą

Thesyo napisał/a:

...a i jedna uszczelka pod głowicą puściła między kanałem wodnym a tym co jest popychacz (widać na głowicy)...

Tam Ci uszczelka puściła? Aż niemożliwe, ale skoro tak piszesz, to tak musi być. Planując głowicę, dla pewności powinieneś jeszcze splanować półbloczek.

www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl
- Raj dla stóp smile Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal

Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.   http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

429

Odp: Uszczelka pod głowicą

Pomyślę nad tym półbloczkiem, ale to zobaczymy jak fundusze pozwolą. Też byłem zdziwiony ale wyglądało to tak że ten kawałek miedzianej blaszki co uszczelnia kanał wodny był rozwarstwiony i poszło w stronę popychacza bo miało najbliżej, a i szło po uszczelce i głowicy. Dlatego też szła para z odmy a nie było kompresji.

430

Odp: Uszczelka pod głowicą

była dziwna sytuacja wydmuchało mi uszczelke pod głowica po 50 mth po remoncie dziwne, ale jak teraz jak dokrecałem głowice dokreciłem tak jak sie na lezy a po godzinie sróby poszly o ok pół obrotu, co jest?

Rolnik z powołania:-)

431

Odp: Uszczelka pod głowicą

Z tego co słyszałem to się powinno robić dłuższe przerwy między poszczególnymi etapami żeby się wszystko uleżało, i tak pewnie jest w tym przypadku została dokręcona a po godzinie się wszystko ułożyło i można było jeszcze pół obrotu dociągnąć, nie przejmował bym się tym.

Nic dobrego się nie dzieje, świat zachodni z nas się śmieje. Gospodarka nam się wali, bieda rośnie Tusk się chwali. Naiwniakom cuda wciska, bo naiwni są ludziska. Postkomuna mu wtóruje, taki premier im pasuje. W Polsce obcym tworzą raj, bo to bardzo dziwny kraj. Polskę dawno rozprzedali, służbę zdrowia zrujnowali. I nauka także leży, nikt Tuskowi już nie wierzy. Hej Donaldzie gdzie te cuda? same kłamstwa i obłuda! Na kryzysie rząd nie traci, bo za wszystko naród płaci

432

Odp: Uszczelka pod głowicą

witam,odnawiam swój temat pisany 2 strony wcześniej,czyli :mam problem z zt 303, silnik niema mocy,dusi sie i słabo wchodzi na obroty pod obciążeniem.Kilka dni temu dałem wtryski do sprawdzenia okazało się,że leją i gość mi wymienił końcówki ,czy jest możliwe że wtryski są zle ustawione przez co ciagnik wogóle niema mocy??Oprócz tego jest jeszcze kilka objawów,które mogą miec cos wspólnego,czyli ciagnik mocno kopci,najbardziej na biało i niebiesko na zimnym silniku.Na biało jak sie dodaje gazu na zimnym,na ciepłym kopci ale wydaje mi sie że normalnie.Oprócz tego wyrzuca mi wode z chłodnicy.Z odmy i bagnetu rzuca  troche olejem i dmucha.
Poradzcie co robić!!
Jak sprawdzić co jest uszkodzone?czy to tylko uszczelka?

a więc tak wiosną,zrobilem wtryskiwacze,porobiłem,w polu potem ciągnik stał,a teraz przyszedł na niego czas.
Odkręciłem kolektor wodny i okazało się zie dmucha na  1 tłoku,więc zdjąłem jedną głowice,po zdjęciu widać że uszczelka przegrzana,po za tym reszta wygląda ok.czyli progu niema,rys dużych tez nie,zawory wyglądają ok.zawiozlem głowice do fachowca do splanowania i sprawdznia,jutro mam odebrać.
1.Czy splanować samą głowice czy półblok też??
2.Czy powinienem tez wymienić odrazu drugą uszczlke??
3.Czy wymieniać od razu pierścienie?
4.Czy sprawa braku mocy to mogła być tylko ta uszczelka??
Czekam na wasze odpowiedzi,bo niewiem czy robić od razu obydwie uszczelki i pierscienie,czy tą uszkodzoną tylko,a mam kilka dni czasu ,bo jeszcze musze cześci zamówić.
Potrzbuje także schemat dokręcania glowicy.

433

Odp: Uszczelka pod głowicą

1półbloki nie trzeba 2nie trzeba wymieniać dobrej uszczelki 3 jak dmucha odmą a nie ma progów to można sprubować może pomoże4raczej nie ja bym obstawiał zły zapłon przestaw na sprzęgiełku ząbek w prawo lub w lewo u mnie jest na 3ząbku

434

Odp: Uszczelka pod głowicą

każdy przedmuch na uszczelce daje się odczuć spadkiem mocy. nieraz większym nieraz mniejszym. Zależy wszystko od wielkości dziury...

Lepiej być nie może, co będzie się okaże....

435

Odp: Uszczelka pod głowicą

ok.wymieniam 1 uszkodzoną uszczelke,i uszczelki kolektorów.
głowica odebrana od fachowca splanowana i zawory zrobione,powiedział ze wydechowe całkiem nieszczelne były,podocierał i zrobił co trzeba,na dodatek mówi ze dziura była w jedym miescu wypalona,ale splanował to,i sprawdzałem,to w tym miejscu gdzie dmuchało,wiec chyba ciągnik długo chodził z tą wydmuchaną uszczelką.Kosztowało mnie to 120zł
Jutro jade po uszczelki i składam,zobaczymy czy coś pomoże,jeśli nie to zimą robie drugą głowice i pierścienie.
Prosze podajcie mi jeszcze tylko schemat dokręcania głowicy.Aha zauważyłem że są różne grubości uszczelek pod głowice,stara miała 1,6mm,teraz głowica splanowana,to musze kupić grubszą?ale  o ile?gość do którego mam zamiar jechać po części ma tylko 1,7mm,widziałem 1,8mm w internecie,i niewiem co robić.

436

Odp: Uszczelka pod głowicą

Nie musi być grubsza. Uszczelki osobiście biorę od PiotraK. Kubiłem raz okazyjnie za pol ceny i leżą do dziś. Jakość uszczelek na tyle marna że strach zakładać.  Jak zawory wydechowe były tak wypalone to należało by druga głowice zaraz zrobić bo pewnie tez są wypalone. A szczelnosc zaworów przekłada sie tez na moc silnika.  Po skręceniu zrób ciapciorem klika godzin lekkiej roboty i na ciepłym silniku dokręć jeszcze raz głowice i jak wystygnie wyreguluj zawory.

Lepiej być nie może, co będzie się okaże....

437

Odp: Uszczelka pod głowicą

grala13 napisał/a:

ok.wymieniam 1 uszkodzoną uszczelke,i uszczelki kolektorów.
głowica odebrana od fachowca splanowana i zawory zrobione,powiedział ze wydechowe całkiem nieszczelne były,podocierał i zrobił co trzeba,na dodatek mówi ze dziura była w jedym miescu wypalona,ale splanował to,i sprawdzałem,to w tym miejscu gdzie dmuchało,wiec chyba ciągnik długo chodził z tą wydmuchaną uszczelką.Kosztowało mnie to 120zł
Jutro jade po uszczelki i składam,zobaczymy czy coś pomoże,jeśli nie to zimą robie drugą głowice i pierścienie.
Prosze podajcie mi jeszcze tylko schemat dokręcania głowicy.Aha zauważyłem że są różne grubości uszczelek pod głowice,stara miała 1,6mm,teraz głowica splanowana,to musze kupić grubszą?ale  o ile?gość do którego mam zamiar jechać po części ma tylko 1,7mm,widziałem 1,8mm w internecie,i niewiem co robić.

zacznij od środkowej i w koło najpierw małe koło a później duże koło njpierw ok 150 nm a póżniej 190-200nm uszczelka 1,6 wystarczy tylko z planowaniem żebyś się nie przejechał bo u mnie sączyło się od kolektorów 
posmaruj tą stronę cienko silikonem czerwonym a będziesz spokojniejszy:D

438

Odp: Uszczelka pod głowicą

Bamreras dobrze gada drugą głowice też zrób

439

Odp: Uszczelka pod głowicą

wczoraj głowica założona,chciałem odpalić bestie,ale jest coś nie tak z pradem,cos mi se stało że zamiast 24v na rozrusznik idzie 12,myśle ze to ten wyłacznik masy,ale nie wiem co mu sie stało

440

Odp: Uszczelka pod głowicą

To jak ty masz aku podłączone? Nie ma opcji w forszu by szło 12. Może ci aku walnął? A wyłącznik masy w forszu to faktycznie jest na plusie i łączy tylko obwód.

Lepiej być nie może, co będzie się okaże....