1 Ostatnio edytowany przez pantera6 (2008-03-02 12:59:07)

Temat: Podłokietnik

Co myślicie o podłokietniku w 323
:smiley: . Można zrobic podstawowe funkcje; gaz ręczny, napęd 4x4, podnoszenie cięgieł(troche trudne),  http://www.allegro.pl/item320898952_pod … lland.html

GG 9784904
sklep@fortschritt.com.pl 0748506822
www.fortschritt.com.pl

2

Odp: Podłokietnik

podnoszenie to faktycznie ciężko chyba że na jakiś cięgłach jak np sterowanie nagrzewnicy ale to co jest sterowane elektrycznie to czemu nie 4x4 żółw z gazem też nie za łatwo

[you] nie zaśmiecaj forum zanim napiszesz pomyśl[you]

3

Odp: Podłokietnik

gaz można zrobić linką napęd jest załaczany elektrycznie

GG 9784904
sklep@fortschritt.com.pl 0748506822
www.fortschritt.com.pl

4

Odp: Podłokietnik

ja osobiscie dogazu w 323 czy 320 nic nie mam moim zdaniem jest fajnie rozwiazany smile ale np  blokada czy zółw to zeczywiscie mugł by byc w bardzoej dostepnym miejscu bo tak to trzeba sie wychylac do przodu  by właczyc lub wyłaczyc co kolwiek a tak to mozna by było sie pobawic i wsadzic te włacznki w podlokietnik

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

5 Ostatnio edytowany przez romek (2008-03-02 22:20:17)

Odp: Podłokietnik

w mojim 323 zrobiłem sam podłokietnik i włączniki napędu i blokady oraz wzmacniacza momętu

6

Odp: Podłokietnik

daj zdjęcia

7

Odp: Podłokietnik

Heh ja juz wcześniej myslałem o z-elektro-hydraulizowaniu rozdzielacza smile.  Różnica naprawdę jest niewielka pomiędzy zwykłymi rozdzielaczami a elektrohydraulicznymi. W EHR są po prostu zamiast zaworów połączonych dźwigienką zawory sterowane elektrohydraulicznie (coś identycznego jak w forszaju te zawory powietrzne np do 4x4). Niestety przerobienie rozdzielacza może tylko biedy narobić a tego byśmy nie chcieli smile  Jedynym sensownym wg mnie rozwiązaniem jest zaopatrzenie się w dwie nieduże cewki (coś jak w rozruszniku, tyllko że słabsze i mniejsze) i zamontowanie ich po dwóch stronach dźwigni podnoszenia. Dźwignie podnoszenia możnaby wtedy było skrócić tak aby chowała się pod blachą ochronną, a całość połączyć dwoma sprężynkami. Po wciśnięciu przycisku (podłączenie napięcia na jedną cewkę pociąga za sprężynkę i dźwigienkę, a sprężynka z drugiej strony od drugiej cewki się rozciąga nie hamując pierwszej cewki). Wszystko oczywiście kwestia fantazji. Interesowałem się tym nie ze względu na podłokietnik a na obsługę podnośnika z tylnego błotnika....czyli bez skracania dźwigni aby w środku obsługiwało się tradycyjnie...

8

Odp: Podłokietnik

ale można tak zrobić nie skracając wtedy będą dwa rodzaje sterowania jak powiedzmy odpukać coś padnie w naszej super konstrukcji to można tradycyjnie obsługiwać

[you] nie zaśmiecaj forum zanim napiszesz pomyśl[you]

9

Odp: Podłokietnik

już zapomniałem jak wżuca się zdjęcia ale jak dam rade to wżucę

10 Ostatnio edytowany przez romek (2008-03-03 20:41:25)

Odp: Podłokietnik

http://img129.imageshack.us/img129/8774/pict0156md2.th.jpg
W jednym włączniku bo to włączniki dwuzakresowe trochę przerobione na pierwszym stopniu jest napęd włanczany a gdy włączy sie do konca na drugi zakres to zostaje właczony naped i blokada mostów .
W drugim zas jest na pierwszym stopniu włancza sie żółw a nadrugim do końca sprzęgło żółwia .
Tylko te włączniki trzeba trochę przerobic żeby jak właczysz pierwszy stopień i bedziesz przełanczał na drugi to żeby nie rozłanczało pierwszego bo np; wyłonczy naped a włonczy blokadę mostów.

11

Odp: Podłokietnik

Gratuluje! podłokietnik to jest bardzo ważna rzecz w tych statkach kosmicznych!

Kto pyta jest głupcem przez pięć minut , kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
GG 5280421  Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty